Puiki žinia! Autobusai šia gatve perveža 60+proc žmonių srauto, seniai reikėjo išskirti juostą autobusams. Pavargau stovėti dėl automobilistų kamščiuose
Tikiuosi į kairę bent neleis sukti… Nes uzsikirs eismas iškart… Bus kaip pradžioje perpaišius švitrigailos g…. Kai dėl 1 sukančio kairėn nusidriekdavo kilometrinės eilės
Viskas gerai. Tik autobusų juostos daug kur Vilniuje yra. Tai keista kam tie projektai. Kažkas už pasiūlymą ,kuris jau buvo kitose vietose,gaus pinigus. Reikia tiesiog toliau dirbti .
tai atkreipkit dėmesį – Šimašius visoms savivaldybės funkcijoms po įmonę įsteigė )))) Dabar savivaldybė tik babkes dalina toms įmonėms, o iš gyventojų per baudas susirenka ko trūksta ))
O projektai tai aišku kam reikalingi… koks bebūtų projektas – už jį reikia sumokėti…
Bet kas, kas domisi VT, žino, kad, net ir tobulai padarius autobusus, žmonių į juos iš automobilių nesusodinsi. Tam reikalinga patogesnė priemonė – geriausia būtų integruotas paprastųjų traukinių (heavy rail) tinklas mieste (‘metro’) ar bent jau ‘light rail’ transporto tinklas su uždarom stotim (blogam orui) ir taškiniais tvarkaraščiais. Vilnius yra vienintelė sostinė ES, kuri jo neturi ir neplanuoja statyti (urban rail net > Europe žemėlapis yra geras). Net ir tai turint omeny, šios naujienos yra geros. Kadangi autobusai (deja) liks vienintelė transporto priemonė mieste, jie turi būti padaryti gerai ir iki šiol neturėti VT juostų visose didžiosiose arterijose tokiame mieste yra visiškas apsileidimas.
Puiki žinia! Autobusai šia gatve perveža 60+proc žmonių srauto, seniai reikėjo išskirti juostą autobusams. Pavargau stovėti dėl automobilistų kamščiuose
Nesu matęs kad autobusas mieste važiuotų pasiekdamas bent jau leistiną greitį, ar specialiai negaudymas raudonų šviesoforų. Kam jum tos juostos??
Tikiuosi į kairę bent neleis sukti… Nes uzsikirs eismas iškart… Bus kaip pradžioje perpaišius švitrigailos g…. Kai dėl 1 sukančio kairėn nusidriekdavo kilometrinės eilės
Viskas gerai. Tik kas sugalvojo pradėtame senai darbui kurti projektus. Ar kažkam reikia sumokėti ir tęsti pradėtą darbą.
Viskas gerai. Tik autobusų juostos daug kur Vilniuje yra. Tai keista kam tie projektai. Kažkas už pasiūlymą ,kuris jau buvo kitose vietose,gaus pinigus. Reikia tiesiog toliau dirbti .
tai atkreipkit dėmesį – Šimašius visoms savivaldybės funkcijoms po įmonę įsteigė )))) Dabar savivaldybė tik babkes dalina toms įmonėms, o iš gyventojų per baudas susirenka ko trūksta ))
O projektai tai aišku kam reikalingi… koks bebūtų projektas – už jį reikia sumokėti…
Paziurekite i Rinktines/Seimyniskiu g. rajona (Zalgirio stadionas) – juostu tenai daugiau, nei proto.
Bet kas, kas domisi VT, žino, kad, net ir tobulai padarius autobusus, žmonių į juos iš automobilių nesusodinsi. Tam reikalinga patogesnė priemonė – geriausia būtų integruotas paprastųjų traukinių (heavy rail) tinklas mieste (‘metro’) ar bent jau ‘light rail’ transporto tinklas su uždarom stotim (blogam orui) ir taškiniais tvarkaraščiais. Vilnius yra vienintelė sostinė ES, kuri jo neturi ir neplanuoja statyti (urban rail net > Europe žemėlapis yra geras). Net ir tai turint omeny, šios naujienos yra geros. Kadangi autobusai (deja) liks vienintelė transporto priemonė mieste, jie turi būti padaryti gerai ir iki šiol neturėti VT juostų visose didžiosiose arterijose tokiame mieste yra visiškas apsileidimas.
Kodėl keleiviui turi rūpėti vagonas rieda bėgiais ar asfaltu?
Ten ir taip siaura. Viesasis transportas greitai ten pravaziuoja islindes per visa kelia, automobiliai vos telpa savo juostose!
OK boomer
Pagaliau!
Tragedija bus kai karantinas baigsis ir visi išvažiuos atgal į gatve
OK boomer
“Vilnietis” iš katro kaimo.
pagaliau. senai reikejo