Bijau, kad turesime dar viena tarybiniu architektu projekta, skirta ne problemoms spresti, o pinigus nusiplauti. Ar sunku ijungti nestandartini mastyma?
Labai keistas projektas. Įdėti tiek pinigų ir padidinti pralaidumą 12 proc. :-). Keistoliai. Net iš pirmo žvilgsnio matosi, kad trūksta estakados per sankryžą Liepkalnio gatve. Pakaktų po 1 juostą į centrą ir išvažiuojant iš miesto – ir būtų liuks. O dabar bus tiesiog ta pati makalynė sukant iš Liepkalnio į Minsko plentą ir iš Liepkalnio iš Maximos pusės į Žirnių gatvę. Jau tyliu dėl pačios Liepkalnio gatvės nuo šios sankryžos per pramoninę zoną. Intensyviai statomi logistikos centrai, o pačios gatvės nieks netvarko, kai buvo sovietmiečiu taip ir liko. Pagal mane reiktų tvarkyti atkarpą nuo šios sankryžos iki Salininko žiedo, jį padarant 2 juostų, nu ir pačia gatvę po 2 juostas iš kiekvienos pusės + pasukimui į kairę papildomas juostas.
Ar tau nedaeina kad tai pralaidumas nakti ir diena vidutinis ? Piko valandom ir savaitgaliais pralaodumas gali net 300 proc padideti, o vidutinis tik 5 proc nuo to pageres.
Cia vaziuosi tiesiai is minsko link gariunu ir niekas nestabdys.
Bijau, kad turesime dar viena tarybiniu architektu projekta, skirta ne problemoms spresti, o pinigus nusiplauti. Ar sunku ijungti nestandartini mastyma?
Kada jau bus pradeti darbai? jau rugseji begias
dar tie Kuprioniškėmis reikalingas normalus viadukas, apsisukimui Minsko plente…ties Tanagra, nes ten Girtekos furos visai eismą užkimš…
“Bus užtikrintas sklandesnis ir saugesnis pėsčiųjų ir dviratininkų susisiekimas Žirnių gatvės ir Minsko plento kryptimis”
O kiek % padidės eismas Liepkalnio gatve po Girtekos projekto:
https://madeinvilnius.lt/verslas/statybos-vilniuje/2021-aisiais-liepkalnyje-iskils-girteka-campus-miestelis/
Tai Liepkalnio gatvės problemos visiškai nepasikeis ir čia jau nebejuokinga. Nebent yra galvojama apie gatvę link IKEA ar panašiai.
Labai keistas projektas. Įdėti tiek pinigų ir padidinti pralaidumą 12 proc. :-). Keistoliai. Net iš pirmo žvilgsnio matosi, kad trūksta estakados per sankryžą Liepkalnio gatve. Pakaktų po 1 juostą į centrą ir išvažiuojant iš miesto – ir būtų liuks. O dabar bus tiesiog ta pati makalynė sukant iš Liepkalnio į Minsko plentą ir iš Liepkalnio iš Maximos pusės į Žirnių gatvę. Jau tyliu dėl pačios Liepkalnio gatvės nuo šios sankryžos per pramoninę zoną. Intensyviai statomi logistikos centrai, o pačios gatvės nieks netvarko, kai buvo sovietmiečiu taip ir liko. Pagal mane reiktų tvarkyti atkarpą nuo šios sankryžos iki Salininko žiedo, jį padarant 2 juostų, nu ir pačia gatvę po 2 juostas iš kiekvienos pusės + pasukimui į kairę papildomas juostas.
Ar tau nedaeina kad tai pralaidumas nakti ir diena vidutinis ? Piko valandom ir savaitgaliais pralaodumas gali net 300 proc padideti, o vidutinis tik 5 proc nuo to pageres.
Cia vaziuosi tiesiai is minsko link gariunu ir niekas nestabdys.
Ei, o tai kaip į Liepkalnį mūms įvažiuoti??? 😀
Pagaliau. Aciu