Labai reikalingas, minimum 20 metų vėlavęs sprendimas. Tai kas dabar padaryta (ypač prieš kilpinio eismo įvedimą) su senamiesčiu yra kažkas baisaus automobilių eismo prioretizavimo prieš pėsčiuosius prasme. Kilpinio eismo įvedimas yra puikus ir labai reikalingas žingsnis einant senamiesčio išautomobilizavimo linkme.
Sekantis žingsnis – pajungti lietvamzdžius į kanalizaciją, eismo juostų lygį padaryti viename lygyje su šaligatviais ir visą eismą – auto, pėstieji ir dviratininkai – paleisti vykti kartu. Toks sprendimas sukurs palankiausias sąlygas pėstiesiems.
kodel dabar kentes raudona zona gyventojai kai nebera kur statyti automoblio? kodel mes turim kentet ir dar kainas uzkelet vienkartinei rinklevai? kodel padaret isviso raudona jei buvo gelotona? i centra niekis nevaziuos bet kur eina raudona zona visi pradejo statyti pries 3 metus tokiu laiku tuscia buvo kam kelete kainas
Labai reikalingas, minimum 20 metų vėlavęs sprendimas. Tai kas dabar padaryta (ypač prieš kilpinio eismo įvedimą) su senamiesčiu yra kažkas baisaus automobilių eismo prioretizavimo prieš pėsčiuosius prasme. Kilpinio eismo įvedimas yra puikus ir labai reikalingas žingsnis einant senamiesčio išautomobilizavimo linkme.
Sekantis žingsnis – pajungti lietvamzdžius į kanalizaciją, eismo juostų lygį padaryti viename lygyje su šaligatviais ir visą eismą – auto, pėstieji ir dviratininkai – paleisti vykti kartu. Toks sprendimas sukurs palankiausias sąlygas pėstiesiems.
kodel dabar kentes raudona zona gyventojai kai nebera kur statyti automoblio? kodel mes turim kentet ir dar kainas uzkelet vienkartinei rinklevai? kodel padaret isviso raudona jei buvo gelotona? i centra niekis nevaziuos bet kur eina raudona zona visi pradejo statyti pries 3 metus tokiu laiku tuscia buvo kam kelete kainas