Biurokratai sugalvoja visokiu puzliu uzdet ant šviesoforu, o vairuotojai turi suprast kas cia per performansas ir instaliacija. Transportas skirtas judet, vaziuot , o ne šaradas sprest gatvese. prie šviesoforu.
Vakaruose jei yra atskira zalia sekcija, vaziuoji kaip rodo rodykles. Lietuvoje, pasirodo, veikia ir tarybine zalia rosykle, ir vakarietiska uzsideganti zalia rodykle. Kas per bukumas! Bet homosovietikai norejo sovietines rodykles, ja ir gavo.
kas kažkiek laiko po tokiais šviesoforais yra pakabinamas paaiškinimas, kaip elgtis, tai primena kad tereikia paskaityti KET, tada įjungti smegenis ir jais naudotis. visus kurie stovi “nežinodami” ką daryt, drąsiai galima išvadint analfabetais ir nevykėliais. anksčiau tokiems ir į kuprą trinkteldavo, bet dabar negalima – humanizmas mat, žmogaus teisės (būti analfabetu), įžeisti jausmai kad išvadina teisingu ir tinkamu vardu…
O gal reikėtų pagalvoti ir apie šviesoforų suvienodinimą. Nes dabar kaip tik nauja atkarpa (kitas projektas ir kitas rangovas), taip skirtingi šviesoforai ir jų išdėstymas. Vienur yra rodyklės net važiavimui tieisiai, kitur jų nėra. Vienur viena bendra sekcija tiek važiavimui tiesiai, tiek posūkiui, kitur atskiros sekcijos (nors dega kartu). Nekalbu jau apie krūvos šviesoforų sukabinimą ten, kur atsistojęs prie stop linijos nė vieno nematai. O jei pirmoje (ar A juostoje) stovi autobusas, tai apskritai nė vieno matomo šviesoforo nebelieka.
JAV pvz. visur galima sukti per raudoną į dešinę, nebent yra parašyta, kad negalima.
Atkreipkit demesi, kad ir i kaire galima.. kartais tuscias kelias, o i kaire sukt stovi..laukia.. turbut 1 is 1000 vairuotoju tai tezino, o istatymas pries 4 metus isejes.
Labai dažnai tenka važiuoti būtent pro tą sankryžą (Šilo tiltu link Žirmūnų), tai kas antras vairuotojas nežino šios naujos taisyklės. Kelis kartus buvau išlipęs ir nueėjęs pakalbėti (mandagiai), tai man visada atsakydavo, jog “nėra to geltono ženklo, tai ir nesuku” (tos informacinės lentelės, kuri kadaise prie tokių sankryžų buvo). Liūdna, bet ne dėl “pokyčių”, o dėl to, kad tai tiesiog parodo, kokie nesigaudantys taisyklėse vairuotojai Vilniuje yra.
Labai suklaidino vairuotojus šitas pakeitimas. Esu ne kartą stovėjęs už vairuotojo, kuris nesuko į dešinę, kai pagrindiniame šviesofore degė žalia, žmogus laukė, kol užsidegs papildoma sekcijoje žalia į dešinę. Problema, kad vienur pripaišyta rodyklių ir pagrindiniame šviesofore, kitur ne ir tada pasimeti – tai galiu sukti ar negaliu, laukti gal papildomo žalio ar ne? Pats paprastai visada suku į dešinę, kai nors kažkas žalio šviečia bet kur šviesofore ir nebesuku galvos dėl rodyklių fone. Gražins plastikines, papildomas rodykles ir vėl viskas stos į aiškias vietas.
Plastikines žalias rodykles grąžins laikinai, ir tikrai ne į tas sankryžas, kuriose jau yra žalia šviesoforinė rodyklė (t.y., būtent į Šilo tilto sankryžą tikrai negrąžins). Čia vairuotojams reiktų bent karts nuo karto, kas 10 metų, peržiūrėti KET su pakeitimais. Tiesiog apsileidę dauguma.
Ne aiškint reikia, o siųsti perlaikyti egzaminus
Biurokratai sugalvoja visokiu puzliu uzdet ant šviesoforu, o vairuotojai turi suprast kas cia per performansas ir instaliacija. Transportas skirtas judet, vaziuot , o ne šaradas sprest gatvese. prie šviesoforu.
Vakaruose jei yra atskira zalia sekcija, vaziuoji kaip rodo rodykles. Lietuvoje, pasirodo, veikia ir tarybine zalia rosykle, ir vakarietiska uzsideganti zalia rodykle. Kas per bukumas! Bet homosovietikai norejo sovietines rodykles, ja ir gavo.
Ant kiek reikia būti kvailiem per 4 metus nismokt kaip vaziuoti
kas kažkiek laiko po tokiais šviesoforais yra pakabinamas paaiškinimas, kaip elgtis, tai primena kad tereikia paskaityti KET, tada įjungti smegenis ir jais naudotis. visus kurie stovi “nežinodami” ką daryt, drąsiai galima išvadint analfabetais ir nevykėliais. anksčiau tokiems ir į kuprą trinkteldavo, bet dabar negalima – humanizmas mat, žmogaus teisės (būti analfabetu), įžeisti jausmai kad išvadina teisingu ir tinkamu vardu…
Tam ir pastatitas kad beusti bausti ir bausti
O gal reikėtų pagalvoti ir apie šviesoforų suvienodinimą. Nes dabar kaip tik nauja atkarpa (kitas projektas ir kitas rangovas), taip skirtingi šviesoforai ir jų išdėstymas. Vienur yra rodyklės net važiavimui tieisiai, kitur jų nėra. Vienur viena bendra sekcija tiek važiavimui tiesiai, tiek posūkiui, kitur atskiros sekcijos (nors dega kartu). Nekalbu jau apie krūvos šviesoforų sukabinimą ten, kur atsistojęs prie stop linijos nė vieno nematai. O jei pirmoje (ar A juostoje) stovi autobusas, tai apskritai nė vieno matomo šviesoforo nebelieka.
JAV pvz. visur galima sukti per raudoną į dešinę, nebent yra parašyta, kad negalima.
Atkreipkit demesi, kad ir i kaire galima.. kartais tuscias kelias, o i kaire sukt stovi..laukia.. turbut 1 is 1000 vairuotoju tai tezino, o istatymas pries 4 metus isejes.
Man dzin, kokia ten šviesa dega. Suku, kai reikia
Labai dažnai tenka važiuoti būtent pro tą sankryžą (Šilo tiltu link Žirmūnų), tai kas antras vairuotojas nežino šios naujos taisyklės. Kelis kartus buvau išlipęs ir nueėjęs pakalbėti (mandagiai), tai man visada atsakydavo, jog “nėra to geltono ženklo, tai ir nesuku” (tos informacinės lentelės, kuri kadaise prie tokių sankryžų buvo). Liūdna, bet ne dėl “pokyčių”, o dėl to, kad tai tiesiog parodo, kokie nesigaudantys taisyklėse vairuotojai Vilniuje yra.
Labai suklaidino vairuotojus šitas pakeitimas. Esu ne kartą stovėjęs už vairuotojo, kuris nesuko į dešinę, kai pagrindiniame šviesofore degė žalia, žmogus laukė, kol užsidegs papildoma sekcijoje žalia į dešinę. Problema, kad vienur pripaišyta rodyklių ir pagrindiniame šviesofore, kitur ne ir tada pasimeti – tai galiu sukti ar negaliu, laukti gal papildomo žalio ar ne? Pats paprastai visada suku į dešinę, kai nors kažkas žalio šviečia bet kur šviesofore ir nebesuku galvos dėl rodyklių fone. Gražins plastikines, papildomas rodykles ir vėl viskas stos į aiškias vietas.
Plastikines žalias rodykles grąžins laikinai, ir tikrai ne į tas sankryžas, kuriose jau yra žalia šviesoforinė rodyklė (t.y., būtent į Šilo tilto sankryžą tikrai negrąžins). Čia vairuotojams reiktų bent karts nuo karto, kas 10 metų, peržiūrėti KET su pakeitimais. Tiesiog apsileidę dauguma.