Sodinu pusys jau kokiu 20 metu,zinau viena,jog rudeni jas reikia sodinti nuo rugpjucio pabaigos iki rugsejo vidurio,jei veliau sodinsi,jos neprigis.Buvau pasodines spalio viduryje kadaise,ne viena neprigijo.Nesuprantu kas per specialistai nusprende sodinti jas tokiu metu.Palauksime birzelio menesio,pasimatys,daznai ten vaziuoju.Be to,ten netoliese ateitybus tiesiama jungtis tarp vakarinio ir Moleto plento,tures yrengineti viaduka,ar koki kita tranporto mazga,ir visi sie augalai,kurie prigis tures bus naikinami.Keistas poziuris ir jokios vizijos…
Pušų šaknys nemažai plečiasi į plotį. Ar nebus taip, kad po kelių metų šaknys pradės ardyti kelią? Nors gal ir gerai. Bus tada darbo kelininkams ir tiems kas tuos medžius šalins. Bus galima dar 30000 įsisavinti.
Kodėl sodinama ten, kur buvo planuojamos light rail linijos ir joms palikta vieta? Pilna vietos sodinti tarp blokinų namų, ‘niekieno erdvėse’, kur medžių tikrai reikia ir trūksta. VMS toliau piktybiškai sabotuoja vienintelę tarptautinės reputabilios kompanijos (Systra) darytą transporto plėtros studiją ir jos patarimus. Tuo pačiu metu, naujajame miesto plane jie remiasi ‘Investuok Lietuvoje’ (ne transporto kompanijos) ‘rekomendacijomis’ dėl plėtros (aiški korupcija ir pasityčiojimas).
Iš emės, pradedu link tamstos idėjų artėti, matyt daugkartinis kartojimas jau veikia:) bet vis gi klausimas,jei dabar žmonės nepersėda į autobusus iš privačių, kas tikrai nėra labai nepatogu ir lėta, kodėl turėtų persėsti į bėginį transportą? Nulemtų tos sutaupytos 10-15 min? Kažkodėl abejoju..
Malonu girdėti 🙂 Mano (ir Systra) nuomone, gerai padaryta light rail sistema (ne visos jos gerai padarytos) yra būtina ir pakeltų Vilniaus VT į kitą komforto, greičio ir patikimumo lygį bei pritrauktų žymiai daugiau žmonių nei pritraukia autobusai. VMS nuomone ‘sueis’ ir autobusai. Prie ko VMS požiūris privedė galima matyti įsijungus satellite view Google Maps – esame labiausiai automobilizuotas miestas ES su ilgiausiom VT kelionėm tarp rajonų. Vilnius VT perveža apie trečdalį žmonių lyginant su panašaus dydžio miestais ES, jis yra nepatogus ir visiškai nekonkurencingas.
Pakalnio prezentacija naujos VT rūšies klausimu buvo visiškas farsas – jis naudoja esamus keleivių srautus autobusais kaip argumentą, tai yra naujoko klaida. Pvz. Lausanne (4 kartus mažesnis miestas) planavo, kad jų nauja požeminė light rail turės 25m žmonių per metus apkrovą, po kelių metų ji pasiekė 50m ir toliau auga. 4 kartus didesnio Vilniaus visa VT sistema praveža ne ką daugiau (72m berods) nei ta viena jų linija. VMS neturi žmonių šitiems dalykams sprėsti, dėl to ir buvo daroma Systra studija, bet mūsų sovietikai ją užkasė, o dabar naikina tas linijas, kur tokia sistema galėjo būti statoma pigiai ir greitai (Narbuto gatvė, šis variantas ir tt). Tai yra tikras nusikaltimas.
O kam tas light rail Geležiniam Vilke? Jeigu daryt tai daryti tramvajų Kalvarijų gatve su prioritetiniais šviesoforais aplink kurią bent jau žmonės gyvena. Geležinis vilkas pakankamai pralaidus, jog light railui ten būtų itin sunku konkuruoti su automobiliais, kai kalba eina apie priemiesčio gyventojų transportavimą. Nes su park n ride aikštelėmis vis tiek daugiau racijos, kad priemiesčių gyventojai paliktų automobilį Santariškėse ir judėtų tramvajum/metro Kalvarijų gatve, kur VT dar pasipildytų papildomais keleiviais.
Sodinu pusys jau kokiu 20 metu,zinau viena,jog rudeni jas reikia sodinti nuo rugpjucio pabaigos iki rugsejo vidurio,jei veliau sodinsi,jos neprigis.Buvau pasodines spalio viduryje kadaise,ne viena neprigijo.Nesuprantu kas per specialistai nusprende sodinti jas tokiu metu.Palauksime birzelio menesio,pasimatys,daznai ten vaziuoju.Be to,ten netoliese ateitybus tiesiama jungtis tarp vakarinio ir Moleto plento,tures yrengineti viaduka,ar koki kita tranporto mazga,ir visi sie augalai,kurie prigis tures bus naikinami.Keistas poziuris ir jokios vizijos…
Panašu į korporacija. Pasodinta max 100.
Pušų šaknys nemažai plečiasi į plotį. Ar nebus taip, kad po kelių metų šaknys pradės ardyti kelią? Nors gal ir gerai. Bus tada darbo kelininkams ir tiems kas tuos medžius šalins. Bus galima dar 30000 įsisavinti.
Taigi neprigis,kas gi pusis spalio menesi sodina….
taigi medis yra velniskai nesaugu avarijos atveju! medziai jus medziai
Žmones nėturi kur mašinas savo užsiparkot kiemuose ,o čia ėglutes sodyna !😂
Kaškas neblogaj uždirbo .
Super.
Kodėl sodinama ten, kur buvo planuojamos light rail linijos ir joms palikta vieta? Pilna vietos sodinti tarp blokinų namų, ‘niekieno erdvėse’, kur medžių tikrai reikia ir trūksta. VMS toliau piktybiškai sabotuoja vienintelę tarptautinės reputabilios kompanijos (Systra) darytą transporto plėtros studiją ir jos patarimus. Tuo pačiu metu, naujajame miesto plane jie remiasi ‘Investuok Lietuvoje’ (ne transporto kompanijos) ‘rekomendacijomis’ dėl plėtros (aiški korupcija ir pasityčiojimas).
akivaizdu, kad linijos nebus
Kol ten sėdės dabartiniai sovietikai ir žmones bus abejingi tol tikrai nebus. Bet tai nesitęs amžinai.
Iš emės, pradedu link tamstos idėjų artėti, matyt daugkartinis kartojimas jau veikia:) bet vis gi klausimas,jei dabar žmonės nepersėda į autobusus iš privačių, kas tikrai nėra labai nepatogu ir lėta, kodėl turėtų persėsti į bėginį transportą? Nulemtų tos sutaupytos 10-15 min? Kažkodėl abejoju..
Malonu girdėti 🙂 Mano (ir Systra) nuomone, gerai padaryta light rail sistema (ne visos jos gerai padarytos) yra būtina ir pakeltų Vilniaus VT į kitą komforto, greičio ir patikimumo lygį bei pritrauktų žymiai daugiau žmonių nei pritraukia autobusai. VMS nuomone ‘sueis’ ir autobusai. Prie ko VMS požiūris privedė galima matyti įsijungus satellite view Google Maps – esame labiausiai automobilizuotas miestas ES su ilgiausiom VT kelionėm tarp rajonų. Vilnius VT perveža apie trečdalį žmonių lyginant su panašaus dydžio miestais ES, jis yra nepatogus ir visiškai nekonkurencingas.
Pakalnio prezentacija naujos VT rūšies klausimu buvo visiškas farsas – jis naudoja esamus keleivių srautus autobusais kaip argumentą, tai yra naujoko klaida. Pvz. Lausanne (4 kartus mažesnis miestas) planavo, kad jų nauja požeminė light rail turės 25m žmonių per metus apkrovą, po kelių metų ji pasiekė 50m ir toliau auga. 4 kartus didesnio Vilniaus visa VT sistema praveža ne ką daugiau (72m berods) nei ta viena jų linija. VMS neturi žmonių šitiems dalykams sprėsti, dėl to ir buvo daroma Systra studija, bet mūsų sovietikai ją užkasė, o dabar naikina tas linijas, kur tokia sistema galėjo būti statoma pigiai ir greitai (Narbuto gatvė, šis variantas ir tt). Tai yra tikras nusikaltimas.
O kam tas light rail Geležiniam Vilke? Jeigu daryt tai daryti tramvajų Kalvarijų gatve su prioritetiniais šviesoforais aplink kurią bent jau žmonės gyvena. Geležinis vilkas pakankamai pralaidus, jog light railui ten būtų itin sunku konkuruoti su automobiliais, kai kalba eina apie priemiesčio gyventojų transportavimą. Nes su park n ride aikštelėmis vis tiek daugiau racijos, kad priemiesčių gyventojai paliktų automobilį Santariškėse ir judėtų tramvajum/metro Kalvarijų gatve, kur VT dar pasipildytų papildomais keleiviais.