pestiesiems, – maziau spoksokit i mobilke, eidami per sankryza, ir issiimkit ausines is savo priekurciu ausu !!!! ir prisiminkit- automobilis ne pisa, o traisko. Paprasta.
Labai džiaugiuosi šiuo sprendimu. Šimtus kartų yra buvę, kai man bandant eiti per pėsčiųjų perėją degant žaliai šviesai, į ją įvažiuodavo mašina, vairuotojui įsivaizduojant, kad žalia rodyklė jam duoda prioritetą. Nesudalyvavau nei viename eismo įvykyje, nes laiku sustodavau ar atšokdavau atgal. Gal tik 1 vairuotojas iš 10 laikydavosi nurodymo pilnai sustoti prieš įvažiuojant į sankryža pagal žalią rodyklę.
Pagaliau tai baigsis, galėsiu vaikščioti per perėjas nesijausdamas, kad trukdau ponams vairuotojams.
Tik nereikia sekt pasakų. Pats labai daug vaikštau ir dažnai kertu sankryžas, vairuotojai Lietuvoje ne šventuoliai, bet šis sprendimas yra absurdiškas. Asmeniškai mane visi sukantieji praleidžia ir niekada nebūna kitaip. Dėl saugumo ir pats sustoju įsisitikinti, bet praleidžia iškart kaip ir priklauso.
Manau, kad sprendimas nuimti papildomas rodykles į dešinę yra visiškai nelogiškas. Spūstys ir taip kiekvienais metais darosi vis didesnė problema ir mes ją tik didinam. Kodėl niekas nepamąsto ir apie tai, kad vairuotojai esant spūstimis labiau pavargsta, nori labiau skubėti, tampa labiau išsiblaškę? Ar tai nekelia didesnio pavojaus visiems eismo dalyviams? Kodėl į viską žiūrima taip mechaniškai ir paviršutiniškai? Pasaulis, visuomenė nėra tiesiog tai ką matau pirmu žvilgsniu, sprendimus reikia priimti kaip žaidžiant šachmatais, numatyti kelis žingsius į priekį, suprasti kas vyks toliau, o ne instinktyviai ir impulsyviai ir tuomet galvoti kaip spręsti naujai atsiradusias problemas. Spresti problemą sukeliant kitas problemas tikrai nėra geras planas.
Taip, spūsčių bus, bet ar girdėjote apie “Vizija nulis”? Arba Lietuvos įsipareigojimus Europos sąjungai? Manau, net jei panaikinus žalias rodykles bus išsaugota bent vieno žmogaus gyvybė – jų atsisakyti verta.
“Vairuotojai laukia, kol užsidegs papildoma žalia sekcija, kuri duoda papildomą laiką posūkiui, bet pagrindinis posūkio laikas yra su paprastu žaliu šviesoforo signalu”
– Kur čia yra logika ir koks čia saugumas pėstiesiams? Nes degant žaliam signalui tiesiai dega ir pestiesiams žalias signalas lygegrečiai. Vadinasi jeigu Jūs važiuojate per žalią tiesiai, Jums po dešine eina piestieji taip pat tiesiai. Sukdamas automobilis į dešinę vistiek kerta pėsčiųjų trajektorija, kuriems dega žalias signalas ir turi juos praleisti.
Tai lygiai tas pats kas sukant per raudoną signalą į dešinę. Tik sukant per raudoną, vairuotojas dar privalėjo sustoti prie stop linijos, o dabar galės sukti nestabdydamas. Sunku suvokti, kokiam “protui” tai pasirodė saugiau piestiesiams
pestiesiems, – maziau spoksokit i mobilke, eidami per sankryza, ir issiimkit ausines is savo priekurciu ausu !!!! ir prisiminkit- automobilis ne pisa, o traisko. Paprasta.
Labai džiaugiuosi šiuo sprendimu. Šimtus kartų yra buvę, kai man bandant eiti per pėsčiųjų perėją degant žaliai šviesai, į ją įvažiuodavo mašina, vairuotojui įsivaizduojant, kad žalia rodyklė jam duoda prioritetą. Nesudalyvavau nei viename eismo įvykyje, nes laiku sustodavau ar atšokdavau atgal. Gal tik 1 vairuotojas iš 10 laikydavosi nurodymo pilnai sustoti prieš įvažiuojant į sankryža pagal žalią rodyklę.
Pagaliau tai baigsis, galėsiu vaikščioti per perėjas nesijausdamas, kad trukdau ponams vairuotojams.
Kur gi ne- pilna nauju sankryzu, kur tau degs zalia…kaip ir vairuotojui, kuris vaziuos ant taves , kaip ir seniau
Tik nereikia sekt pasakų. Pats labai daug vaikštau ir dažnai kertu sankryžas, vairuotojai Lietuvoje ne šventuoliai, bet šis sprendimas yra absurdiškas. Asmeniškai mane visi sukantieji praleidžia ir niekada nebūna kitaip. Dėl saugumo ir pats sustoju įsisitikinti, bet praleidžia iškart kaip ir priklauso.
Manau, kad sprendimas nuimti papildomas rodykles į dešinę yra visiškai nelogiškas. Spūstys ir taip kiekvienais metais darosi vis didesnė problema ir mes ją tik didinam. Kodėl niekas nepamąsto ir apie tai, kad vairuotojai esant spūstimis labiau pavargsta, nori labiau skubėti, tampa labiau išsiblaškę? Ar tai nekelia didesnio pavojaus visiems eismo dalyviams? Kodėl į viską žiūrima taip mechaniškai ir paviršutiniškai? Pasaulis, visuomenė nėra tiesiog tai ką matau pirmu žvilgsniu, sprendimus reikia priimti kaip žaidžiant šachmatais, numatyti kelis žingsius į priekį, suprasti kas vyks toliau, o ne instinktyviai ir impulsyviai ir tuomet galvoti kaip spręsti naujai atsiradusias problemas. Spresti problemą sukeliant kitas problemas tikrai nėra geras planas.
Taip, spūsčių bus, bet ar girdėjote apie “Vizija nulis”? Arba Lietuvos įsipareigojimus Europos sąjungai? Manau, net jei panaikinus žalias rodykles bus išsaugota bent vieno žmogaus gyvybė – jų atsisakyti verta.
“Vairuotojai laukia, kol užsidegs papildoma žalia sekcija, kuri duoda papildomą laiką posūkiui, bet pagrindinis posūkio laikas yra su paprastu žaliu šviesoforo signalu”
– Kur čia yra logika ir koks čia saugumas pėstiesiams? Nes degant žaliam signalui tiesiai dega ir pestiesiams žalias signalas lygegrečiai. Vadinasi jeigu Jūs važiuojate per žalią tiesiai, Jums po dešine eina piestieji taip pat tiesiai. Sukdamas automobilis į dešinę vistiek kerta pėsčiųjų trajektorija, kuriems dega žalias signalas ir turi juos praleisti.
Tai lygiai tas pats kas sukant per raudoną signalą į dešinę. Tik sukant per raudoną, vairuotojas dar privalėjo sustoti prie stop linijos, o dabar galės sukti nestabdydamas. Sunku suvokti, kokiam “protui” tai pasirodė saugiau piestiesiams