Greičiau jau rinkimai… Juos laimės tas, kas atšauks visus šiuos populistinius marazmus, kas panaikins guminius ir asfaltinius taršos didinimo ir viso miesto transporto pakabų gadinimo kalnelius, o vietoje prikaišiotų šviesoforų pastatys viadukus žmoniškai pritaikytus ir dviratininkams (kaip visam civilizuotam pasaulyje).
P. S. Visad maniau, kad populistai-verslo atstovai valdzioje niekad prie nieko gero nepriveda.
“Kaip ir Vakarų Europos, Skandinavijos miestai Vilnius siekia daugiau erdvės suteikti judantiems darniai” – taip, ponas Šimašiau, ir pagrindinė priemonė, kurią panašaus dydžio vakarų miestai naudoja tam pasiekti yra darnus, savaeigis bėginis transportas su patogiomis, šiltomis (žiemą) stotimis. Mes esame vieninteliai ES, kurie jo nestato ir neplanuoja statyti. Vietoje to, jūs investuojate tik į kelius ir kalbate 70-ųjų teorijas apie tai, kaip kokia šiaurinė gatvė nuims srautus nuo ten ar nuo kitur. Nes tai taip puikiai suveikė anksčiau, ar ne? Vakarų miestų kosmetiniai sprendimai (kelios ramaus eismo gatvės ar net dviračių takai) nepakeis rimto, greito ir patikimo vakarietiško transporto tinklo. Todėl vilniečių pasąmonėje jūs visada liksite kaip tas, kur nieko nedarė VT srity, nes apsisupo nevykėliais vietiniais patarėjais iš Pakalnio chebros, kurie žino tik autobusus, o visa kita neAtSIPIrkZZ!!
Būkit geri, dar reikėtų užkasti visas Vilniaus požemines perėjas, o vietoj jų, įrengti taisyklingas antžemines, tada miestas taps dar draugiškesni pestiesiems
Greičiau jau rinkimai… Juos laimės tas, kas atšauks visus šiuos populistinius marazmus, kas panaikins guminius ir asfaltinius taršos didinimo ir viso miesto transporto pakabų gadinimo kalnelius, o vietoje prikaišiotų šviesoforų pastatys viadukus žmoniškai pritaikytus ir dviratininkams (kaip visam civilizuotam pasaulyje).
P. S. Visad maniau, kad populistai-verslo atstovai valdzioje niekad prie nieko gero nepriveda.
Tie patys pėstieji dar daugiau kvėpuos labiau užterštų automobilių oru …Būtų tikslinga,kai elektromobilių susidarytų didesnė masė …
Šou šššš
“Kaip ir Vakarų Europos, Skandinavijos miestai Vilnius siekia daugiau erdvės suteikti judantiems darniai” – taip, ponas Šimašiau, ir pagrindinė priemonė, kurią panašaus dydžio vakarų miestai naudoja tam pasiekti yra darnus, savaeigis bėginis transportas su patogiomis, šiltomis (žiemą) stotimis. Mes esame vieninteliai ES, kurie jo nestato ir neplanuoja statyti. Vietoje to, jūs investuojate tik į kelius ir kalbate 70-ųjų teorijas apie tai, kaip kokia šiaurinė gatvė nuims srautus nuo ten ar nuo kitur. Nes tai taip puikiai suveikė anksčiau, ar ne? Vakarų miestų kosmetiniai sprendimai (kelios ramaus eismo gatvės ar net dviračių takai) nepakeis rimto, greito ir patikimo vakarietiško transporto tinklo. Todėl vilniečių pasąmonėje jūs visada liksite kaip tas, kur nieko nedarė VT srity, nes apsisupo nevykėliais vietiniais patarėjais iš Pakalnio chebros, kurie žino tik autobusus, o visa kita neAtSIPIrkZZ!!
Būkit geri, dar reikėtų užkasti visas Vilniaus požemines perėjas, o vietoj jų, įrengti taisyklingas antžemines, tada miestas taps dar draugiškesni pestiesiems