Straipsinis apie orą, pramečiau akimis ir viso neskaičiau. Greičiausiai mergina nemomėjo vairuoti automobilio, buvo su klevo lapu ir pirmą dieną už vairo. Dar neteko matyti nei vieno autobuso ar troleibuso kuris greičiau nei aš su automobiliu pasiektu tikslą. Gal ir įmanoma jeigu tai vyksta piko metu apie ~17h ir tik tam tikruose miesto ruožuose. Patikės tik nevairuojantis automobilio. 🙂
Kada bus padidintos baudos uz A juosta, uz tai kad nepraleidzia isvaziuoti is stoteliu viesajam transportui turinciam pirmenybe ir kada pagaliau rialiai bus baudziami pazeidejai kuriu per para tukstaciais . Kokia statistika galetu pateikti nubaustu pazeideju policija Vilniaus mieste.
“Įdomus” straipsnis. Pvz., labai įdomu, kad automobilis užstrigo prie Olandų žiedo, o troleibusas ten neužstrigo, nors žieduose nėra visuomeninio transporto juostų ir visos trasporto priemonės stovi prie žiedų vienodai….
Pastebėjimas: prieš kelis metus Olandų žiedo eismo juostos buvo perbraižytos pagal naujausią madą, tuo pačiu ir susiaurintas pats žiedas. Sekančią dieną po subraižymo prasidėjo kamščiai……
Klausimas: “Susisiekimo ministerija kelia tikslą iki 2030 metų sumažinti kelionių automobiliais miestuose skaičių”. Bet visai nesigirdi, kad norėtų padidinti visuomeninio transporto priemonių skaičių ir dažnį. Gal kaip tik priešingai – vasaros gale buvo informacija, kad rugsėjo ir spalio mėnesiais Vilniuje sumažės visuomeninio transporto…. Ir žmonės skundžiasi, kad į darbą nebegali nuvažiuoti įprastiniu laiku….
Taip pat: yra nurodomi investuojami milijonai ir milijardai, tik klausimas: į ką? Į gatvių susiaurinimą, salelių sakryžose ir perėjose padarymą (kas eilinį kartą padidino kamščius…), o po to vėl tų pačių salelių ir susiaurinimų panaikinimą? “Geros” investicijos, ypač į kelininkų verslą. Labai atitinka šūkį “nežlugdykime verslo”! Tik klausimas, ar tikrai tos investicijos padeda sumažinti automobilių skaičių miestuose?
Dėl dviratininkų takų. Kokiame klimatiniame regione mes gyvename? – kaip Olandijoje, Prancūzijoje ir pan.? Ir ar tikrai kiekvienas lietuvis su didžiausiu malonumu per lietų, darganą, sniegą, užpustytais žiemą keliais važiuos dviračiu/paspirtuku iš priemiesčių ar tolimesnių miegamųjų rajonų? Dviratininkų ir paspirtukininkų, taip pat ir motociklininkų sezonas Lietuvoje tęsiasi max 5 mėn. O kitu metu, nesant patogaus visuomeninio transporto, tie žmonės skraido? Tikrai ne – vėl sėda į automobilius. Visgi “linksmas” valdininkų požiūris.
Pasiūlymas valdžiai: jei norite, kad miestuose sumažėtų automobilių, tiek daug investuoti tikrai nereikia – padarykite privataus trasporto leidžiamą maksimalų greitį ne didesnį už dviračio, kurį mina (ne elektra valdo, bet mina, ypač į kalnus) vidutinio amžiaus nesportuojantis žmogus, o dar geriau – pensininkas, taip pat visuomeniniam transportui palikite dabar esamą greitį, ir automobilių miestuose nebeliks. Bet tik su sąlyga, kad visos investicijos, kurios dabar nueina kelininkams ir labai protingiems projektuotojams, bus perkeltos į visuomeninio transporto didininmą ir dažninimą.
Sėkmės Susisiekimo ministerijai siekant savo tikslo!
“Įdomus” straipsnis. Pvz., labai įdomu, kad automobilis užstrigo prie Olandų žiedo, o troleibusas ten neužstrigo, nors žieduose nėra visuomeninio transporto juostų ir visos trasporto priemonės stovi prie žiedų vienodai….
Pastebėjimas: prieš kelis metus Olandų žiedo eismo juostos buvo perbraižytos pagal naujausią madą, tuo pačiu ir susiaurintas pats žiedas. Sekančią dieną po subraižymo prasidėjo kamščiai……
Klausimas: “Susisiekimo ministerija kelia tikslą iki 2030 metų sumažinti kelionių automobiliais miestuose skaičių”. Bet visai nesigirdi, kad norėtų padidinti visuomeninio transporto priemonių skaičių ir dažnį. Gal kaip tik priešingai – vasaros gale buvo informacija, kad rugsėjo ir spalio mėnesiais Vilniuje sumažės visuomeninio transporto…. Ir žmonės skundžiasi, kad į darbą nebegali nuvažiuoti įprastiniu laiku….
Taip pat: yra nurodomi investuojami milijonai ir milijardai, tik klausimas: į ką? Į gatvių susiaurinimą, salelių sakryžose ir perėjose padarymą (kas eilinį kartą padidino kamščius…), o po to vėl tų pačių salelių ir susiaurinimų panaikinimą? “Geros” investicijos, ypač į kelininkų verslą. Labai atitinka šūkį “nežlugdykime verslo”! Tik klausimas, ar tikrai tos investicijos padeda sumažinti automobilių skaičių miestuose?
Dėl dviratininkų takų. Kokiame klimatiniame regione mes gyvename? – kaip Olandijoje, Prancūzijoje ir pan.? Ir ar tikrai kiekvienas lietuvis su didžiausiu malonumu per lietų, darganą, sniegą, užpustytais žiemą keliais važiuos dviračiu/paspirtuku iš priemiesčių ar tolimesnių miegamųjų rajonų? Dviratininkų ir paspirtukininkų, taip pat ir motociklininkų sezonas Lietuvoje tęsiasi max 5 mėn. O kitu metu, nesant patogaus visuomeninio transporto, tie žmonės skraido? Tikrai ne – vėl sėda į automobilius. Visgi “linksmas” valdininkų požiūris.
Pasiūlymas valdžiai: jei norite, kad miestuose sumažėtų automobilių, tiek daug investuoti tikrai nereikia – padarykite privataus trasporto leidžiamą maksimalų greitį ne didesnį už dviračio, kurį mina (ne elektra valdo, bet mina, ypač į kalnus) vidutinio amžiaus nesportuojantis žmogus, o dar geriau – pensininkas, taip pat visuomeniniam transportui palikite dabar esamą greitį, ir automobilių miestuose nebeliks. Bet tik su sąlyga, kad visos investicijos, kurios dabar nueina kelininkams ir labai protingiems projektuotojams, bus perkeltos į visuomeninio transporto didininmą ir dažninimą.
Sėkmės Susisiekimo ministerijai siekant savo tikslo!
Viskas paprasta kaip 2 kart du miesto centras turi but uzdarytas transportui isskirus viesam toliau sumazinkit atstumus transportui 53 arba 1 g galetu vaziuot atrodo vasario16 nes nuo svitrigailos iki pilymo didelis atstumas viesam transportui toliau gyventojam jai seima gyvena centre 1 automobilis gaunat leidima parkuojates centre savo zonoj toliau prie centro ivaziavimo daugiaaukstes parkavimo aiksteles savyvaldybe dar ne tik ploto bet ir pastatu turi kur gali tAi pastatyt toliau viesas transportas centre ne lakstymas o keleiviu aptarnavimas gatviu siaurinimas miesto centre i nauda zalumos daugiau toliau aptarnaujanciam transportui savyvaldybes leidimai va jums centro problemos sprendimas ir greitai ir centre be kamsciu
Straipsinis apie orą, pramečiau akimis ir viso neskaičiau. Greičiausiai mergina nemomėjo vairuoti automobilio, buvo su klevo lapu ir pirmą dieną už vairo. Dar neteko matyti nei vieno autobuso ar troleibuso kuris greičiau nei aš su automobiliu pasiektu tikslą. Gal ir įmanoma jeigu tai vyksta piko metu apie ~17h ir tik tam tikruose miesto ruožuose. Patikės tik nevairuojantis automobilio. 🙂
Vėl shudkompanė užsakė šudstraipsnį iš šudrašytojo .. tegu palenktiniauja troleibusu iš stotiės iki griobanos Rėšės…
Kada bus padidintos baudos uz A juosta, uz tai kad nepraleidzia isvaziuoti is stoteliu viesajam transportui turinciam pirmenybe ir kada pagaliau rialiai bus baudziami pazeidejai kuriu per para tukstaciais . Kokia statistika galetu pateikti nubaustu pazeideju policija Vilniaus mieste.
“Įdomus” straipsnis. Pvz., labai įdomu, kad automobilis užstrigo prie Olandų žiedo, o troleibusas ten neužstrigo, nors žieduose nėra visuomeninio transporto juostų ir visos trasporto priemonės stovi prie žiedų vienodai….
Pastebėjimas: prieš kelis metus Olandų žiedo eismo juostos buvo perbraižytos pagal naujausią madą, tuo pačiu ir susiaurintas pats žiedas. Sekančią dieną po subraižymo prasidėjo kamščiai……
Klausimas: “Susisiekimo ministerija kelia tikslą iki 2030 metų sumažinti kelionių automobiliais miestuose skaičių”. Bet visai nesigirdi, kad norėtų padidinti visuomeninio transporto priemonių skaičių ir dažnį. Gal kaip tik priešingai – vasaros gale buvo informacija, kad rugsėjo ir spalio mėnesiais Vilniuje sumažės visuomeninio transporto…. Ir žmonės skundžiasi, kad į darbą nebegali nuvažiuoti įprastiniu laiku….
Taip pat: yra nurodomi investuojami milijonai ir milijardai, tik klausimas: į ką? Į gatvių susiaurinimą, salelių sakryžose ir perėjose padarymą (kas eilinį kartą padidino kamščius…), o po to vėl tų pačių salelių ir susiaurinimų panaikinimą? “Geros” investicijos, ypač į kelininkų verslą. Labai atitinka šūkį “nežlugdykime verslo”! Tik klausimas, ar tikrai tos investicijos padeda sumažinti automobilių skaičių miestuose?
Dėl dviratininkų takų. Kokiame klimatiniame regione mes gyvename? – kaip Olandijoje, Prancūzijoje ir pan.? Ir ar tikrai kiekvienas lietuvis su didžiausiu malonumu per lietų, darganą, sniegą, užpustytais žiemą keliais važiuos dviračiu/paspirtuku iš priemiesčių ar tolimesnių miegamųjų rajonų? Dviratininkų ir paspirtukininkų, taip pat ir motociklininkų sezonas Lietuvoje tęsiasi max 5 mėn. O kitu metu, nesant patogaus visuomeninio transporto, tie žmonės skraido? Tikrai ne – vėl sėda į automobilius. Visgi “linksmas” valdininkų požiūris.
Pasiūlymas valdžiai: jei norite, kad miestuose sumažėtų automobilių, tiek daug investuoti tikrai nereikia – padarykite privataus trasporto leidžiamą maksimalų greitį ne didesnį už dviračio, kurį mina (ne elektra valdo, bet mina, ypač į kalnus) vidutinio amžiaus nesportuojantis žmogus, o dar geriau – pensininkas, taip pat visuomeniniam transportui palikite dabar esamą greitį, ir automobilių miestuose nebeliks. Bet tik su sąlyga, kad visos investicijos, kurios dabar nueina kelininkams ir labai protingiems projektuotojams, bus perkeltos į visuomeninio transporto didininmą ir dažninimą.
Sėkmės Susisiekimo ministerijai siekant savo tikslo!
Ne tik automobiliu, bet ir gyventoju tokiame “mieste” neliks
“Įdomus” straipsnis. Pvz., labai įdomu, kad automobilis užstrigo prie Olandų žiedo, o troleibusas ten neužstrigo, nors žieduose nėra visuomeninio transporto juostų ir visos trasporto priemonės stovi prie žiedų vienodai….
Pastebėjimas: prieš kelis metus Olandų žiedo eismo juostos buvo perbraižytos pagal naujausią madą, tuo pačiu ir susiaurintas pats žiedas. Sekančią dieną po subraižymo prasidėjo kamščiai……
Klausimas: “Susisiekimo ministerija kelia tikslą iki 2030 metų sumažinti kelionių automobiliais miestuose skaičių”. Bet visai nesigirdi, kad norėtų padidinti visuomeninio transporto priemonių skaičių ir dažnį. Gal kaip tik priešingai – vasaros gale buvo informacija, kad rugsėjo ir spalio mėnesiais Vilniuje sumažės visuomeninio transporto…. Ir žmonės skundžiasi, kad į darbą nebegali nuvažiuoti įprastiniu laiku….
Taip pat: yra nurodomi investuojami milijonai ir milijardai, tik klausimas: į ką? Į gatvių susiaurinimą, salelių sakryžose ir perėjose padarymą (kas eilinį kartą padidino kamščius…), o po to vėl tų pačių salelių ir susiaurinimų panaikinimą? “Geros” investicijos, ypač į kelininkų verslą. Labai atitinka šūkį “nežlugdykime verslo”! Tik klausimas, ar tikrai tos investicijos padeda sumažinti automobilių skaičių miestuose?
Dėl dviratininkų takų. Kokiame klimatiniame regione mes gyvename? – kaip Olandijoje, Prancūzijoje ir pan.? Ir ar tikrai kiekvienas lietuvis su didžiausiu malonumu per lietų, darganą, sniegą, užpustytais žiemą keliais važiuos dviračiu/paspirtuku iš priemiesčių ar tolimesnių miegamųjų rajonų? Dviratininkų ir paspirtukininkų, taip pat ir motociklininkų sezonas Lietuvoje tęsiasi max 5 mėn. O kitu metu, nesant patogaus visuomeninio transporto, tie žmonės skraido? Tikrai ne – vėl sėda į automobilius. Visgi “linksmas” valdininkų požiūris.
Pasiūlymas valdžiai: jei norite, kad miestuose sumažėtų automobilių, tiek daug investuoti tikrai nereikia – padarykite privataus trasporto leidžiamą maksimalų greitį ne didesnį už dviračio, kurį mina (ne elektra valdo, bet mina, ypač į kalnus) vidutinio amžiaus nesportuojantis žmogus, o dar geriau – pensininkas, taip pat visuomeniniam transportui palikite dabar esamą greitį, ir automobilių miestuose nebeliks. Bet tik su sąlyga, kad visos investicijos, kurios dabar nueina kelininkams ir labai protingiems projektuotojams, bus perkeltos į visuomeninio transporto didininmą ir dažninimą.
Sėkmės Susisiekimo ministerijai siekant savo tikslo!
o jei dar uztektu politines valios visa antakalnio gatve A juostom pazymet, isvis butu raketa
Gera viešojo transporto reklama, bet iš centro į pašilaičius grįžti autobusu trunka 1 val, o automobiliu 30 min – nepersodinsit manes į autobusą..
Šiai pau 24 autobusu į Pašilaičius iš Centro, Gedimino pr. nuvažiuoju per 15min
Viskas paprasta kaip 2 kart du miesto centras turi but uzdarytas transportui isskirus viesam toliau sumazinkit atstumus transportui 53 arba 1 g galetu vaziuot atrodo vasario16 nes nuo svitrigailos iki pilymo didelis atstumas viesam transportui toliau gyventojam jai seima gyvena centre 1 automobilis gaunat leidima parkuojates centre savo zonoj toliau prie centro ivaziavimo daugiaaukstes parkavimo aiksteles savyvaldybe dar ne tik ploto bet ir pastatu turi kur gali tAi pastatyt toliau viesas transportas centre ne lakstymas o keleiviu aptarnavimas gatviu siaurinimas miesto centre i nauda zalumos daugiau toliau aptarnaujanciam transportui savyvaldybes leidimai va jums centro problemos sprendimas ir greitai ir centre be kamsciu
Bolt kurjeris Ravšanas kebabą tuo maršrutu nuvežtų per kokia 12 min…
Taip nes jie vazineja nebaudziami A juostomis
Dviračiu būtų 20 minučių, čia važiuojant vidutiniu greičiu