Atsižvelgdamas į tai, kad Vilnius planuoja įrengti naujus troleibusų maršrutus, norėčiau atkreipti Vilniaus miesto mero dėmesį, į tai kad Taurupės gatve nevažinėja joks viešasis transportas. Vaikams ir vyresniems asmenims iš Gudelių labai sudėtinga ir netgi pavojinga (kadangi neįrengti šaligatviai) pasiekti mokymo ir gydymo įstaigas Karoliniškėse, vasarą labai daug žmonių eina šiuo pavojingu keliu link Salotės ežero, todėl norčiau Vilniaus miesto mero paprašyti paleisti iš Pilatės į Karoliniškes kursuojantį viešąjį transportą arba įrengti šaligatvį šalia Taurupės gatvės. Mere, jei skaitote šį komentarą, žinokite, kad šis prašymas Jums išsiūstas el. paštu
Vilnius yra eurovatrnyku miestas, nori būt vakariečiais, bet vatinis mentalitetas stabdo progresą ty smegenų veiklą, geriau palikti taip, kaip yra, šiek tiek pakosmetinus, nei padaryti gerą, kokybišką projektą. Vilnius yra mažiausiai progresuojantis, mažiausiai investicijų, mažiausiai turistų traukianti rytų Europos sostinė.
Patys pasigaminkite troleibusa ,jeigu labai yra brangus Vilniui ir visai Lietuvai. Kadangi ,mūsų valdžia iš mūsų šeiposi ir pyknaudžiauja bei grobsta mūsų valstybe bei savinasi gyventoju pinigus .
O KAM AUTOBUSAS PRIRISTAS PRIE USU ????? AR NE PIGIAU AUTOBUSAI AR BUTINA TRATINT NIEKAMS VILNIEČIU BABKES ????? JUS GERIAU ATLYGINIMUS KELKIT VAIRUOTOJAMS O TAI LIKSIT SU TAIS TRULAIS GARAŽUOSE.
Už metro kainą susitvarkykit moyklas / darželius priemiestyje, paleiskit daugiau autobusų į periferiją ir nebeliks jokių kamščių.
Kodėl per vaikų atostogas staiga mieste dingsta kamščiai?
Miesto valdžia neturiu jokio ateities vizijos. Talinas (~450tūkst.gyventojų) planuoja statyti metro. O mes kalbame apie troleibusus. Vilniui nereikia nei tramvajų, nei metro. Nes miestas mažas.
neskleiskit melagienų, joks metro Taline neplanuojamas. Niekas iš estų nieko apie jį nežino ir tik juokėsi kai buvo pardoytas kažkoks greičiausiai Vilniaus metro sąjūdžio padarytas planelis Talinui kuris net nekabino Talino NMC su visom darbo vietom.
Bėginis transportas Vilniuje nereikalingas, tam nėra pakankamai keleivių, miestas mažas, dauguma važinėja automobilais. Tačiau džiugina, jog troleibusai galės pasiekti platesnes teritorijas.
Būtent, dauguma vilniečių yra kaimiečiai kurie tik juda maršrutu mikrorajonas – darbas. Kol jie bus ir toliau kaimiečiai ir nevažinės leisti laiko į miestą (išskyrus Kaziuką ir Naujus metus) tol ir nebus jokios paklausos geresniam susisiekimui. O pats urbanizuotas miestas Vilniuje labai mažas, praktiškai tik Senamiestis kur ir pėsčiom galima visur nueiti. Už senamiesčio praktiškai visur tik sanatoriniai/poligoniniai soviet modernistiniai daugiabučių kaimeliai, kur normalaus restorano su žiburiu nerasi. Ten nėra miestas.
VISKAS KAS PASTATYTA UŽ SENAMIESČIO ,PASTATYTA LIETUVIU…..ATIMKIT IS VILNIAUS SENAMIESTI LIKS TIK TA RYBINIS RUSIŠKAS KALININGRADAS ….30 METU, POKYCIU NULIS.
Atsižvelgdamas į tai, kad Vilnius planuoja įrengti naujus troleibusų maršrutus, norėčiau atkreipti Vilniaus miesto mero dėmesį, į tai kad Taurupės gatve nevažinėja joks viešasis transportas. Vaikams ir vyresniems asmenims iš Gudelių labai sudėtinga ir netgi pavojinga (kadangi neįrengti šaligatviai) pasiekti mokymo ir gydymo įstaigas Karoliniškėse, vasarą labai daug žmonių eina šiuo pavojingu keliu link Salotės ežero, todėl norčiau Vilniaus miesto mero paprašyti paleisti iš Pilatės į Karoliniškes kursuojantį viešąjį transportą arba įrengti šaligatvį šalia Taurupės gatvės. Mere, jei skaitote šį komentarą, žinokite, kad šis prašymas Jums išsiūstas el. paštu
Nebūtina,svarbu kontrolieriai dirba visu pajėgumu.
Vilnius yra eurovatrnyku miestas, nori būt vakariečiais, bet vatinis mentalitetas stabdo progresą ty smegenų veiklą, geriau palikti taip, kaip yra, šiek tiek pakosmetinus, nei padaryti gerą, kokybišką projektą. Vilnius yra mažiausiai progresuojantis, mažiausiai investicijų, mažiausiai turistų traukianti rytų Europos sostinė.
autonominiai trūlai tai tie patys elektriniai autobusai
Patys pasigaminkite troleibusa ,jeigu labai yra brangus Vilniui ir visai Lietuvai. Kadangi ,mūsų valdžia iš mūsų šeiposi ir pyknaudžiauja bei grobsta mūsų valstybe bei savinasi gyventoju pinigus .
vatinukai, važiuok namo
O KAM AUTOBUSAS PRIRISTAS PRIE USU ????? AR NE PIGIAU AUTOBUSAI AR BUTINA TRATINT NIEKAMS VILNIEČIU BABKES ????? JUS GERIAU ATLYGINIMUS KELKIT VAIRUOTOJAMS O TAI LIKSIT SU TAIS TRULAIS GARAŽUOSE.
Už metro kainą susitvarkykit moyklas / darželius priemiestyje, paleiskit daugiau autobusų į periferiją ir nebeliks jokių kamščių.
Kodėl per vaikų atostogas staiga mieste dingsta kamščiai?
Bus matyti kaip bus relei o nekalbos
Miesto valdžia neturiu jokio ateities vizijos. Talinas (~450tūkst.gyventojų) planuoja statyti metro. O mes kalbame apie troleibusus. Vilniui nereikia nei tramvajų, nei metro. Nes miestas mažas.
neskleiskit melagienų, joks metro Taline neplanuojamas. Niekas iš estų nieko apie jį nežino ir tik juokėsi kai buvo pardoytas kažkoks greičiausiai Vilniaus metro sąjūdžio padarytas planelis Talinui kuris net nekabino Talino NMC su visom darbo vietom.
Būtent. Taline gan dažnai būnu, bendrauju juk su vietiniais, seku miesto naujienas….apie metro niekur niekas nežino
Bėginis transportas Vilniuje nereikalingas, tam nėra pakankamai keleivių, miestas mažas, dauguma važinėja automobilais. Tačiau džiugina, jog troleibusai galės pasiekti platesnes teritorijas.
Būtent, dauguma vilniečių yra kaimiečiai kurie tik juda maršrutu mikrorajonas – darbas. Kol jie bus ir toliau kaimiečiai ir nevažinės leisti laiko į miestą (išskyrus Kaziuką ir Naujus metus) tol ir nebus jokios paklausos geresniam susisiekimui. O pats urbanizuotas miestas Vilniuje labai mažas, praktiškai tik Senamiestis kur ir pėsčiom galima visur nueiti. Už senamiesčio praktiškai visur tik sanatoriniai/poligoniniai soviet modernistiniai daugiabučių kaimeliai, kur normalaus restorano su žiburiu nerasi. Ten nėra miestas.
VISKAS KAS PASTATYTA UŽ SENAMIESČIO ,PASTATYTA LIETUVIU…..ATIMKIT IS VILNIAUS SENAMIESTI LIKS TIK TA RYBINIS RUSIŠKAS KALININGRADAS ….30 METU, POKYCIU NULIS.