Vilniaus politikai nori įsigyti 159 troleibusus už 92,4 mln. eurų

Komentarai 10

  1. Zosė says:

    Seni išeik!

    • Vakarų Europietis says:

      Konservatoriai turi išeiti ir ateiti pagaliau Vakarų Europa, kur žmonės neskirstomi pagal amžių, bet vertinami pagal gebėjimus.

      • Jonas says:

        Mulkiai, palaukit kitu rinkimu ir galesite rinkti ka noresit.

        • Vakarų Europietis says:

          Pats mulkis, pats ir lauk. Naujų rinkimų nereikia, kad pasikeistų susikompromitavusi, jau nebe legitimi Vyriausybė. Kuri bando ginti tik turtingųjų interesus (o iš tikrųjų visą šalį tempia žemyn, įskaitant ir turtinguosius). Vakarų Europoje yra įprasta praktika atsistatydinti ir formuoti kitą vyriausybę, o čia laikosi kėdės, kaip koks Paksas.

  2. Dalius says:

    Puiku, seniai reikėjo atnaujinti troleibusų parką bei kontaktinį tinklą. Nieko ten sudėtingo: pakeisti senas šakutes, perprojektuoti atsišakojimą prieš sankryžas ir nebeužstabdys eismo. Visam pasaulyje troleibusai grįžta į miestus, nes ekologiški ir pigi eksploatacija.
    Suprantama, kad per senamiestį važiuos ant akumo. Bet kodėl nestatys kontaktinio tinklo Pilaitėje bei Sntariškėse, gal pigiau akumuliatorius keisti?

    • Nereikalingas says:

      Todel, kad zmones snairuos, kad va cia kazkokiu laidu pakabino, estetika gadina. Pagrindinis troleibusu minusas.

  3. Vms balvonams says:

    Juk klausimas tame, ar tas VT atnaujinimas duos kelionės efektyvumą? ty greitis, tikrai ne, manau nevertėtų kisti beveik 100 mlj į tos pačios geldos tik atnaujinimą, reikėtų pagalvoti apie beginio transporto diegimą, tai būtų lb komfortiškas ir greitas susisiekimo būdas, be to tai kiek apmazintu ir kamščių problemas mieste.

    • Dalius says:

      Nereiktų daryti loginės klaidos priešpastatant troleibusus ir bėginį transportą. Kituose miestuose, pvz. Varšuvoje, kuo puikiausiai telpa troleibusai, netgi tramvajus ir metro. Viena sistema su kita nekonkuruoja, bet tik papildo sukurdamos kokybiško viešojo transporto sistemų visumą. Suveikia paslaugų centro efektas, sinergija.

      • Vms balvonams says:

        Priešpastatant? Pati Vms priešpastato troleibusus beginiam transportui, nes neva nėra milijono gyventojų mieste, Varsuva turi puikiai veikiančią VT visuma, ko nėra čia net pradėta daryt, tad pradėkime nuo logišku veiksmų

    • Nereikalingas says:

      VMS balvonai nieko nedarys, kol pirma nepaskirs ar nenuties dedikuotų linijų VT. Jau dabar pilna pasipiktinusių automobilistų, kad VT jiems pravažiuot neduoda.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar Vilniaus oro uoste reikalinga požeminė geležinkelio stotis?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist