Pats mulkis, pats ir lauk. Naujų rinkimų nereikia, kad pasikeistų susikompromitavusi, jau nebe legitimi Vyriausybė. Kuri bando ginti tik turtingųjų interesus (o iš tikrųjų visą šalį tempia žemyn, įskaitant ir turtinguosius). Vakarų Europoje yra įprasta praktika atsistatydinti ir formuoti kitą vyriausybę, o čia laikosi kėdės, kaip koks Paksas.
Puiku, seniai reikėjo atnaujinti troleibusų parką bei kontaktinį tinklą. Nieko ten sudėtingo: pakeisti senas šakutes, perprojektuoti atsišakojimą prieš sankryžas ir nebeužstabdys eismo. Visam pasaulyje troleibusai grįžta į miestus, nes ekologiški ir pigi eksploatacija.
Suprantama, kad per senamiestį važiuos ant akumo. Bet kodėl nestatys kontaktinio tinklo Pilaitėje bei Sntariškėse, gal pigiau akumuliatorius keisti?
Juk klausimas tame, ar tas VT atnaujinimas duos kelionės efektyvumą? ty greitis, tikrai ne, manau nevertėtų kisti beveik 100 mlj į tos pačios geldos tik atnaujinimą, reikėtų pagalvoti apie beginio transporto diegimą, tai būtų lb komfortiškas ir greitas susisiekimo būdas, be to tai kiek apmazintu ir kamščių problemas mieste.
Nereiktų daryti loginės klaidos priešpastatant troleibusus ir bėginį transportą. Kituose miestuose, pvz. Varšuvoje, kuo puikiausiai telpa troleibusai, netgi tramvajus ir metro. Viena sistema su kita nekonkuruoja, bet tik papildo sukurdamos kokybiško viešojo transporto sistemų visumą. Suveikia paslaugų centro efektas, sinergija.
Priešpastatant? Pati Vms priešpastato troleibusus beginiam transportui, nes neva nėra milijono gyventojų mieste, Varsuva turi puikiai veikiančią VT visuma, ko nėra čia net pradėta daryt, tad pradėkime nuo logišku veiksmų
VMS balvonai nieko nedarys, kol pirma nepaskirs ar nenuties dedikuotų linijų VT. Jau dabar pilna pasipiktinusių automobilistų, kad VT jiems pravažiuot neduoda.
Seni išeik!
Konservatoriai turi išeiti ir ateiti pagaliau Vakarų Europa, kur žmonės neskirstomi pagal amžių, bet vertinami pagal gebėjimus.
Mulkiai, palaukit kitu rinkimu ir galesite rinkti ka noresit.
Pats mulkis, pats ir lauk. Naujų rinkimų nereikia, kad pasikeistų susikompromitavusi, jau nebe legitimi Vyriausybė. Kuri bando ginti tik turtingųjų interesus (o iš tikrųjų visą šalį tempia žemyn, įskaitant ir turtinguosius). Vakarų Europoje yra įprasta praktika atsistatydinti ir formuoti kitą vyriausybę, o čia laikosi kėdės, kaip koks Paksas.
Puiku, seniai reikėjo atnaujinti troleibusų parką bei kontaktinį tinklą. Nieko ten sudėtingo: pakeisti senas šakutes, perprojektuoti atsišakojimą prieš sankryžas ir nebeužstabdys eismo. Visam pasaulyje troleibusai grįžta į miestus, nes ekologiški ir pigi eksploatacija.
Suprantama, kad per senamiestį važiuos ant akumo. Bet kodėl nestatys kontaktinio tinklo Pilaitėje bei Sntariškėse, gal pigiau akumuliatorius keisti?
Todel, kad zmones snairuos, kad va cia kazkokiu laidu pakabino, estetika gadina. Pagrindinis troleibusu minusas.
Juk klausimas tame, ar tas VT atnaujinimas duos kelionės efektyvumą? ty greitis, tikrai ne, manau nevertėtų kisti beveik 100 mlj į tos pačios geldos tik atnaujinimą, reikėtų pagalvoti apie beginio transporto diegimą, tai būtų lb komfortiškas ir greitas susisiekimo būdas, be to tai kiek apmazintu ir kamščių problemas mieste.
Nereiktų daryti loginės klaidos priešpastatant troleibusus ir bėginį transportą. Kituose miestuose, pvz. Varšuvoje, kuo puikiausiai telpa troleibusai, netgi tramvajus ir metro. Viena sistema su kita nekonkuruoja, bet tik papildo sukurdamos kokybiško viešojo transporto sistemų visumą. Suveikia paslaugų centro efektas, sinergija.
Priešpastatant? Pati Vms priešpastato troleibusus beginiam transportui, nes neva nėra milijono gyventojų mieste, Varsuva turi puikiai veikiančią VT visuma, ko nėra čia net pradėta daryt, tad pradėkime nuo logišku veiksmų
VMS balvonai nieko nedarys, kol pirma nepaskirs ar nenuties dedikuotų linijų VT. Jau dabar pilna pasipiktinusių automobilistų, kad VT jiems pravažiuot neduoda.