Nupjautos galvos kliedesiai. Protingame pasaulyje ruošiamasi vandeniliu važinėti, o Lietuva tik akumuliatoriniais. Pabandykite užvesti automobilį be akumuliatoriaus ir benzino.
Nebereikėtų aiškintis vairuotojams kodėl karštomis dienomis neįjungia kondicionieriaus salone nes šituose elektriniuose jis dažnai net nemomtuojamas arba sumontavus neįjungiamas karštomis dienomis nes kitaip rida sumažėja ir nebegali viso maršruto išvažiuoti. Gad pats žiemą su šildymu
O kur tas 10 marsruto autobusas elektrinis visi pamirso turbut apie ir vel ant tu paciu grebliu lipama ,kaip minimum dar 10 20 metu pamirskit apie elektro autobusus nekliedekit veliau turbut texnologija ir atsiras dabar briedas brangu neekonomiska ir vilnius kalvotas coa tik troleibusas gali but tramvajus kitas s…. neapsipirks
Be to aplamai geriau gerintu pačią sistemą, maršrutus, susisiekimą, nes nuvažiuoti nuo Koralu iki Valakampiu VIENA VALANDA IR 10 MINUČIU! Su mašina 10-15 min.
KOKIA JO KAINA IR SPEJU JIS KELETA KARTU BRANGESNIS NEI DY ZELINIS TAI REIŠKIA TAM REIKS KELETA KARTU DAUGIAU PINIGU NEI DY ZELINIAMS…. IS KUR JUOS PAIMSITE !??! SIULYČIAU NEDOTUOTI VISUOMENINIO TRANSPORTO TE VAŽIUOJANTYS SUSIMOKA PILNA KAINA.
Kuo aplinkai draugiškas šitas transportas? Tuo, kad mieste neteršia, o gamyklos jį gaminančios teršia kažkur kitur, tik kad mes nematome. Jau senai sprendimai prasilenke su protu ir fizika.
Nupjautos galvos kliedesiai. Protingame pasaulyje ruošiamasi vandeniliu važinėti, o Lietuva tik akumuliatoriniais. Pabandykite užvesti automobilį be akumuliatoriaus ir benzino.
Kas per luditas… Vandenilinis transportas niekur pasaulyje nepasiteisino, nes yra daug brangiau visas išlaikymas ir naudojimas nei elektriniu
Tai labai puiku, tačiau,kiek tai atsieis vilniečiams?Ar pravaziavimas nebrangus,tai didelis klausimas.
Nebereikėtų aiškintis vairuotojams kodėl karštomis dienomis neįjungia kondicionieriaus salone nes šituose elektriniuose jis dažnai net nemomtuojamas arba sumontavus neįjungiamas karštomis dienomis nes kitaip rida sumažėja ir nebegali viso maršruto išvažiuoti. Gad pats žiemą su šildymu
O kur tas 10 marsruto autobusas elektrinis visi pamirso turbut apie ir vel ant tu paciu grebliu lipama ,kaip minimum dar 10 20 metu pamirskit apie elektro autobusus nekliedekit veliau turbut texnologija ir atsiras dabar briedas brangu neekonomiska ir vilnius kalvotas coa tik troleibusas gali but tramvajus kitas s…. neapsipirks
Trolikų reikia atsisakyti ir nuimti tuos dratus, kurie baisiai atrodo virš miesto.
dėkNe kliedėkiteite
Ne kliedėk
Siulyciau po kojom ziuret o ne padangem skrajot
Be to aplamai geriau gerintu pačią sistemą, maršrutus, susisiekimą, nes nuvažiuoti nuo Koralu iki Valakampiu VIENA VALANDA IR 10 MINUČIU! Su mašina 10-15 min.
KOKIA JO KAINA IR SPEJU JIS KELETA KARTU BRANGESNIS NEI DY ZELINIS TAI REIŠKIA TAM REIKS KELETA KARTU DAUGIAU PINIGU NEI DY ZELINIAMS…. IS KUR JUOS PAIMSITE !??! SIULYČIAU NEDOTUOTI VISUOMENINIO TRANSPORTO TE VAŽIUOJANTYS SUSIMOKA PILNA KAINA.
O žinai, kiek kartų elektra važiuoti yra pigiau už dyzelį?
batareikos gerai dega , priekiu kabis bordiūrus
GAL REIK RAŠYTI LIETUVIŠKAI – BANDOMAS AUTOBUSAS.
Kuo aplinkai draugiškas šitas transportas? Tuo, kad mieste neteršia, o gamyklos jį gaminančios teršia kažkur kitur, tik kad mes nematome. Jau senai sprendimai prasilenke su protu ir fizika.
ką siūlai smirdantį dūmijantį dyzelį ?! dujas , benziną
Euro 6 beveik nieko neišmeta, kai tvarkingas aišku.
tuoj bus EURO 7 ten bus švara
Tai dabar šešti važinėja po Vilniu, dumų nėra, euro 7 tai jo, ten varikliai net valis orą:)
Aha, uzsidaryk garaže su ijungtu euro7 pusvalandukui, pakvėpuoti tuo švaresniu oru
Aš važinėju su automobiliu,kuriame variklis euro 6,visiškai nesimato dūmų,net po pragazavimo.