Ne paslaptis, kad nei vairuotojai, nei viešojo transporto keleiviai rugsėjo nelaukia. Pirmosiomis rudens savaitėmis rytinio piko metu kai kurios gatvės tampa nepravažiuojamos, o eilėse tenka stovėti ir po keliasdešimt minučių, ir po valandą. Alternatyva kelionėms automobiliais turėjęs tapti viešasis transportas irgi netenkina keleivių: tvarkaraščiai gali būti atnaujinti kelionės rytą, autobusai neatvažiuoja, o dėl darbuotojų trūkumo tarpai tarp autobusų gali siekti ir 2 val.

Ankstų antradienio rytą į portalą MadeinVilnius.lt kreipėsi vilnietė, kurios bandymai atkreipti įvairių institucijų dėmesį į prastą viešojo transporto situaciją buvo bevaisės. Anot jos, gyventojai kasdien susiduria su dideliu nepatogumu, mat negalioja nuolatiniai viešojo transporto tvarkaraščiai. Kiekvieną rytą, apie 6-7 val. įkeliami pakeisti tvarkaraščiai. Taip atsitinka dėl darbuotojų trūkumo. Sunku įsivaizduoti miestą, kuriame sakoma, kad metro traukiniai dėl vairuotojo trūkumo kursuos kas 20-30 minučių. Vis dėlto Vilniuje, kuris neturi jokio bėginio transporto ir keleiviams tenka važinėti autobusais ir troleibusais (kuriuos meras vadina moderniais tramvajais) tai įmanoma.

„Nuolatos yra apkarpomi 4G, 7, 13, 20, 43, 51, 55 maršrutų tvarkaraščiai. Paliekami didžiuliai tarpai, kartais siekiantys daugiau nei valandą. Galiausiai šiandien kantrybės taurę perpildė ryškus reisų nuėmimas – pavyzdžiui, 4G autobusas, kuris yra pagrindinis (stuburinis) sistemos maršrutas, pagrindinė Pilaitės rajono susisiekimo priemonė, šiandien rytinio piko metu nuo 07:50 val. iki 08:35 val. Išvis nevažiavo. 55 maršruto keleiviai autobuso piko metu turės laukti 1,5 valandos, 43 autobuso (Justiniškių) keleiviai lauks 50 min, 26 autobuso tarpai sieks net 2 valandas”, – rašo viešuoju transportu nepatenkinta vilnietė.

Visus išvardintus maršrutus aptarnauja privatus vežėjas ,,Transrevis”. Viešasis transportas tokiais atvejais turėtų užtikrinti vairuotojų rezervą, kurie pavaduotų ekstra situacijomis. Akivaizdu, privatus vežėjas nevykdo savo įsipareigojimų, todėl tvarkaraščiuose atsiranda skylės, o tai sukelia didelių nepatogumų viešojo transporto keleiviams. Be to, apie tvarkaraščių pakeitimus bendrovė turėtų pranešti likus ne mažiau nei 3 dienoms iki šių pakeitimų įsigaliojimų. Šitų įsipareigojimų bendrovė taip pat nepaiso.

Šiemet Vilniaus taryba žadėjo, kad daugiau maršrutų bus perduota privatiems vežėjams. Visgi, kaip rodo dabartinė praktika, toks sprendimas nebūtinai išeitų į gera, jeigu privatūs vežėjai nesugeba užtikrinti vairuotojų rezervų, nuo ko nukenčia paprasti gyventojai.

Šiuo metu „Transrevis“ aptarnauja 23 paprastų autobusų maršrutus ir greitąjį maršrutą 4G.

Atnaujinta informacija apie autobusų maršrutų eismo tvarkaraščius pateikiama www.stops.lt ir www.judu.lt. Panašu, kad dabar gyventojams nebeužtenka įsiminti, kelintą jų autobusas pajudės iš stotelės, kad tie spėtų į darbus ar mokymo įstaigas ir tvarkaraščius teks tikrinti kasdien. Bent jau tam, kad išvengti nemalonumų atėjus į stotelę ir nereikėtų laukti viešojo transporto po pusvalandį ar net ilgiau.

SĮ ,,Susisiekimo paslaugos” šios situacijos portalui kol kas nepakomentavo.

MadeinVilnius.lt informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „Naujosios medijos grupės“ sutikimo neleidžiama.MadeinVilnius.lt

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

40 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar į Vilnių turėtų grįžti naktinis viešasis transportas?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist