Vasaros periodu, ypač karštojo rugpjūčio metu, į redakciją pradėjo plūsti žmonių skundai dėl neveikiančių kondicionavimo sistemų. Karštiems orams atslūgus, situacija turėtų pasikeisti. Visgi rudenį viešuoju transportu naudojasi žymiai daugiau žmonių negu vasarą, todėl oro kondicionierių klausimas vis dar išlieka aktualus.

Vilniaus viešasis transportas” aiškina, kad vasarą yra sunku palaikyti temperatūrą viešajame transporte, net jei kondicionavimo sistema veikia. Miesto centre atstumas tarp stotelių yra labai mažas. Vidutinis atstumas yra 300-400 metrų ir viešasis transportas jose stoja kas 1-2 minutes. Kiekvieną kartą atidarius duris iš lauko plūsteli šiltas/šaltas oras, priklausomai nuo metų laiko. Temperatūrą palaikyti tampa dar sunkiau, jeigu viešuoju transportu piko metu važiuoja ypač daug žmonių. Aišku būna ir atvejų, kai kondicionavimo sistema tiesiog sugenda, tada vairuotojai privalo imtis kitų veiksmų.

„Šiuo metu iš eksploatuojamų transporto priemonių kondicionavimo sistemas turi 83 proc. autobusų ir 34 proc. troleibusų. Dėl karščio ir aukštų slėgių transporto priemonėse darbo metu pasitaiko kondicionavimo sistemų gedimų, tokiu atveju vairuotojai yra įpareigoti vėdinti autobusų/troleibusų saloną: atidaryti orlaides, stoglangius ir dirbti toliau iki darbo pabaigos, nes tai nėra gedimas, dėl kurio reikėtų nutraukti reisą ir grįžti į parką, todėl gali pasitaikyti atvejų, jog keleivis važiuos transporto priemone, kurioje šiuo metu neveikia kondicionavimo sistema”, – komentuoja Giedrė Buivydaitė, UAB „Vilniaus viešasis transportas“ Komunikacijos ir rinkodaros vadovė.

Rudenį atsiranda kita problema – į miestą grįžta moksleiviai ir studentai, žmonės iš atostogų grįžta į darbus. Būtent todėl rudenį padaugėja keleivių skaičius viešajame transporte. Šiltesnėmis ir saulėtomis dienomis didelis keleivių skaičius gali lemti, kad važiuoti autobusais bus sunku dėl padidėjusios tvankos. Visgi bendrovė tikina, kad automatinė vėdinimo sistema turi užtikrinti keleivių patogumą visos kelionės metu.

„Transporto priemonės turi automatinę vėdinimo sistemą. Vykstant daugiau keleivių transporto priemonėje ir jeigu transporto priemonė nėra nauja, vėdinimo sistema gali būti ne tokia efektyvi”, – aiškina specialistė.

Bendrovė tikina, kad kondicionavimo sistemos yra nuolat tikrinamos. Jeigu vairuotojas pastebi gedimą, jis turi apie tai pranešti, gedimas yra registruojamas, o transporto priemonė – tvarkoma.

,,Kiekvienais metais nuo kovo iki gegužės mėn. yra atliekamas profilaktinis kondicionavimo sistemų patikrinimas, o bendrai transporto priemonėms techninė apžiūra yra atliekama kas 6 mėn.”, – sako įmonės atstovė.

Transporto priemonės taip pat yra kasdien plaunamos, neatsižvelgiant į sezoną, lietų, sniegą ar saulę. Vilniaus viešasis transportas yra valomas ne tik iš išorės, bet ir viduje. Transporto salonas yra dezinfekuojamas po kiekvieno reiso, o dezinfekcinio skysčio dozatoriai papildomi.

MadeinVilnius.lt informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „Naujosios medijos grupės“ sutikimo neleidžiama.MadeinVilnius.lt

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

9 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar karinių pratybų metu Vilniuje turi būti skelbiama komendanto valanda?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist