Sujunkite Nemenčinės pl. tiesiogine jungtimi bent su Šiaurės miesteliu. Dešimtys tūkstančių automobilių kasdien, o tiesioginio autobuso nė vieno. Visi suka į šoną – mazgą Antakalnyje, kur persėdimo lauki 15min. ir tada stovi Valakampių tilto kamštyje 25min. Šikašiaus palikimas. Jį reikia kuopti keturiom.
Koks čia tobulinimas, tai grįzimas į antikinius laikus, kai kiekvienu važiavimu reikės vis žymėti bilietą, nors jis ir ilgalaikis. Tokį idiotizmą gali sugalvoti tik besmegeniai.
Kai jau kalbama apie naujas nesamones apie bilietų žymėjimą nuo gegužės mėn. Turint mėnesinį bilietą, įlipus į autobusą kiekvieną kartą iš naujo pažymėti? Kas čia patrauklaus kas kart brautis prie komposterio per žmones, o kur dar eilė, nespėsi pažymėti kitoj stotelėj jau kontrolė stovės…. viskas tik kad tam žmogui būtų blogiau.
Tik eiliniai skiedalai Koncervatoriu, ištiks likimą kaip Kauną prie Koncervatoriu duobės jokios veiklos melas ir projektų rengimas kuriuos nei vygdo o nuplauna mieto biudžeto pinigelius
Pritariu. Pirmiau metro ar tramvajaus statybu, kurios kainuos zveriskus pinigus, geriau pirma rimtai padirbeti ties apsnerkstomis miesto vietomis, nes is uzsienio parvaziavus nemalonu konstatuoti, kad Vilnius dar atsilieka nuo V. Europos miestu, kad dar yra apleistos sovietines salies likuciu (ir nemazai). Sutvarkyti, atnaujinti skverus, atnaujinti augalija (prisodinti alyvu, jazminu 🙂 ), sabakstynus. Remontuoti apleistus pastatus, gal aktyviai paleisti programa padeti Senamiescio gyventojams siuo klausimu, nes patys jie niekada neprisiruos, kadangi tingi, kai kas gal neturi pinigu, ir be aktyvaus skatinimo niekada nesiremontuos, o lauks, kaip “datraukti’ iki savo dienu galo del namo, kuriame gyvena, nepajudinus pirsto, nes juk valdzia kazkada dave, tad ne jo ir del to jie pinigu niekada nemetys. Sioje srityje labai stiprus sovietinio mentaliteto isalas. Pradziai bent Senamiestyje islyginti gatveles ir perdaryti lietaus nuotekas, nes, pvz., po lietaus Pylimo-Traku, Traku-Vokieciu g. kampuose susidaro dideles balos (uzsienyje nemaciau, kad butu tokios marios). Labai gadina vaizda, ant pesciuju po liuciu masinos tasko kalna purvino vandens. Ir neatrodo, kad tai itin brangus darbas.
To tikrai nepakanka. Tramvajus vietoj 5 greitųjų maršrutų yra būtinas. Ir suprantama, jog ne per 4 metus jis atsirastų, bet pradėti pasiruošimo darbus jau pats laikas. Aišku A juostos situaciją gerina, car-sharing gerina, naujos TP gerina. Bet tai tik išlaikys esamus keleivius. Automobilistų nepervilios.
Lyginant su Europos sostinėm Vilniuje susisiekimo nėra. Kad pakliūti į darbą kitame miesto gale reikia tarabanytis autikais su persėdimais, laukti stotelėse n lako ir po to vėluoti. Arba automobilių, kamštyje marinuotis ir po to nerasti kur jo priparkuoti.
Sujunkite Nemenčinės pl. tiesiogine jungtimi bent su Šiaurės miesteliu. Dešimtys tūkstančių automobilių kasdien, o tiesioginio autobuso nė vieno. Visi suka į šoną – mazgą Antakalnyje, kur persėdimo lauki 15min. ir tada stovi Valakampių tilto kamštyje 25min. Šikašiaus palikimas. Jį reikia kuopti keturiom.
Koks čia tobulinimas, tai grįzimas į antikinius laikus, kai kiekvienu važiavimu reikės vis žymėti bilietą, nors jis ir ilgalaikis. Tokį idiotizmą gali sugalvoti tik besmegeniai.
Kai jau kalbama apie naujas nesamones apie bilietų žymėjimą nuo gegužės mėn. Turint mėnesinį bilietą, įlipus į autobusą kiekvieną kartą iš naujo pažymėti? Kas čia patrauklaus kas kart brautis prie komposterio per žmones, o kur dar eilė, nespėsi pažymėti kitoj stotelėj jau kontrolė stovės…. viskas tik kad tam žmogui būtų blogiau.
Tik eiliniai skiedalai Koncervatoriu, ištiks likimą kaip Kauną prie Koncervatoriu duobės jokios veiklos melas ir projektų rengimas kuriuos nei vygdo o nuplauna mieto biudžeto pinigelius
Eiliniai Koncervatoriu skiedalai, bus kaip Kaunui prie Koncervatoriu tamsa ir duobės ir melas
Tik eiliniai skiedalai Koncervatoriu
Vėl tie patys grėbliai… Trūkt už vadžiu, vėl iš pradžių – kad tik valstybę melžti… Sekantis projektas bus turbūt kosmodromo statyba
Gi patys išrinkote. Dabar džiaukites.
Pritariu. Pirmiau metro ar tramvajaus statybu, kurios kainuos zveriskus pinigus, geriau pirma rimtai padirbeti ties apsnerkstomis miesto vietomis, nes is uzsienio parvaziavus nemalonu konstatuoti, kad Vilnius dar atsilieka nuo V. Europos miestu, kad dar yra apleistos sovietines salies likuciu (ir nemazai). Sutvarkyti, atnaujinti skverus, atnaujinti augalija (prisodinti alyvu, jazminu 🙂 ), sabakstynus. Remontuoti apleistus pastatus, gal aktyviai paleisti programa padeti Senamiescio gyventojams siuo klausimu, nes patys jie niekada neprisiruos, kadangi tingi, kai kas gal neturi pinigu, ir be aktyvaus skatinimo niekada nesiremontuos, o lauks, kaip “datraukti’ iki savo dienu galo del namo, kuriame gyvena, nepajudinus pirsto, nes juk valdzia kazkada dave, tad ne jo ir del to jie pinigu niekada nemetys. Sioje srityje labai stiprus sovietinio mentaliteto isalas. Pradziai bent Senamiestyje islyginti gatveles ir perdaryti lietaus nuotekas, nes, pvz., po lietaus Pylimo-Traku, Traku-Vokieciu g. kampuose susidaro dideles balos (uzsienyje nemaciau, kad butu tokios marios). Labai gadina vaizda, ant pesciuju po liuciu masinos tasko kalna purvino vandens. Ir neatrodo, kad tai itin brangus darbas.
To tikrai nepakanka. Tramvajus vietoj 5 greitųjų maršrutų yra būtinas. Ir suprantama, jog ne per 4 metus jis atsirastų, bet pradėti pasiruošimo darbus jau pats laikas. Aišku A juostos situaciją gerina, car-sharing gerina, naujos TP gerina. Bet tai tik išlaikys esamus keleivius. Automobilistų nepervilios.
Lyginant su Europos sostinėm Vilniuje susisiekimo nėra. Kad pakliūti į darbą kitame miesto gale reikia tarabanytis autikais su persėdimais, laukti stotelėse n lako ir po to vėluoti. Arba automobilių, kamštyje marinuotis ir po to nerasti kur jo priparkuoti.