Sostinė įsigijo dar 50 naujų autobusų (atnaujinta)

Komentarai 6

  1. Rem says:

    Dar metu nera naujiems autobusams, o grindu danga lupasi, tvirtinimo dalys aprudije, kondicionieriai nebeveikia po antros vasaros. Aisku, svarbiausia pigiausia nupirkt. Servisas irgi apgailetinas, su medvarsciais suska, nes graziai varzto isukti juk nebeiseina. Jei “kliocka” koki valo tai naudoja acetona ir isbuzoja dar labiau, sugadina pavirsius, vietoj to, kad su “vait spiritu” truputi stipriau patrintu.
    Ir kodel negalima pakeisti grindu dangos troleibusuose ir autobusuose kurie pirkti pries 5-10 metu? Nuvalkiojam iki tiek, kad remontuoti nebeapsimoka. Aisku, metam lauk, perkam nauja, visi patenkinti…

  2. Britas says:

    Manau ,kad reikia naikinti troleibusus.Jie važiuoja lėčiau negu “konkės ” prieš 100 metų.Net sraute jie lėtesni,o kur kontaktiniai perjungimai-tragedija.

    • Blyneliai su bananais says:

      Tai gal kontaktinį tinklą reiktų atnaujinti. Palyginimui – jeigu traukiniai važiuotų 40 – 50 metų senumo standarto bėgiais, taip pat būtų lėti. Abejoju, kad konkės važiuodavo 50 km/h. Bet suprantu, kad gerklę griaužia, kai transportas nedūmija.

  3. Skardinės says:

    Kodėl perkami tik autobusai???Juk po Vilnių važiuoja pusę”dinozaurinių””Škodų”!!!Sarmata jau ir prieš turistus ir prieš svečius!!!

    • Almantas says:

      Troleibusai nėra populiarūs, tad jie paprastai kainuoja daug brangiau. Plius, seni škoda troleibusai, mano manymu, yra vienas iš Vilniaus simbolių. Juos reiktų suremontuoti, perdažyti, pakeisti sėdynes bei atnaujinti apskritai, tačiau atsikratyti jais nėra pats fainiausias variantas.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar karinių pratybų metu Vilniuje turi būti skelbiama komendanto valanda?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist