Netrukus kelionės viešuoju transportu bus greitesnės

Komentarai 23

  1. Aivaras says:

    Tai tikrai ne esminis pagerinimas tie keli kilometrai a juostų. Troleibuso vidutinis greitis labai mažas dėl prasto kontakto su laidais išlaikymo. O autobusai variantas neblogas, bet trūksta greičio iki legendinių “mikriukų”.
    Geriausia būtų troleibusų laidus kirpti, ir naudoti baterijos principą – juk kiekvieno maršruto gale yra galimybė pasikrauti, tad didelės talpos nereikia.
    Tuo pačiu ir autobuso gabaritus mažinti, kad taptų manevringesnis.
    Va čia tai jau būtų modernus ir esminis pokytis.

    • Vilnius.wtf says:

      Aivarai, siulau isvaziuoti is lietuvos kur nors i uzsieni, kad ir Sveicarija ir paziureti kaip ten vaziuoja troleibusai. O juda jie ne leciau uz bet kokius autobusus. Vilniuje neatnaujintas kontaktinis tinklas ir seni troleibusai, todel ir musu troleibusai vos velkasi per sujungimus. Ten kur kontaktinis tinklas naujas jie vaziuoja nestojant.
      O kirpti laidus ten kur jie yra – kvailiausia kas gali buti. Nes elektrobusams krautis kur kas naudingiau vaziuojant nei stovint. Ar ne tiesa?
      Kad krauti batarkes (kurias prie to reikes ismest po keleriu metu) reikia stoveti vietoj. Todel transporto priemoniu reikes 1.5 karto daugiau, reiskia efektyvumas kris bent trecdaliu (o ir tiek pat dides keliones savikaina). O troleibusai su autonomine eiga gali vaziuoti ir krautis tuo pat metu, o ten kur nera tinklo judeti baterijomis.

  2. Onutė says:

    Važinėju 2G ir 55 autobusais. Nesuprantu, kodėl dažnai 55 aplenkia greitąjį autobusą ir nuvažiuoja. Kodėl tada jie vadinasi greitaisiais?

  3. Jolanta says:

    Tvarkaraščių sistema jau virš 15 m. įdiegta, o vis dar neatsižvelgia į pikų laikus. Kaip rodė kas 2 minutės stotelei, taip ir rodo. Planuoti kelionės tuo metu beveik neįmanoma. Ir temperatúra transporte nesureguliuota. Žiemą salone 20 laipsnių, o vasarą kondicionierius (jeigu yra) apie 17 palaiko.

  4. Jonas says:

    Nebus greičiau, įrengs A juostas, bet nebus rodyklių į dešinę, kai degs raudona, stovės lengvosios, o už jų lauks ir autobusas, kaip sukant iš Ozo į Kalvarijų g. centro link…

  5. Vilnietis says:

    ogo, o blondinas uzdirbo tiem naujiems trulikams? Kiek jau ismesta kas kelis metus keiciant viesaji?

  6. Cosmopolitas says:

    Išmeskit visus 100 metu senumo trulikus ir autikus, is pagreitės viešasis 20 procentų nereiks net investiciju 😀 nors viešuoju nesinaudoju nes taip tuberkulioze uzsikrėčiau 🙁

    • LOLOLOL says:

      anekdotas, panašiai kaip kur pirmasis žmogus AIDS užsikrėtė pjaustydamas beždžionės mėsą :DD mažiau reikai trintis su stoties plaštekėmis ir viskas bus ok

  7. MikrorajonVibes says:

    Vilniaus transporto sistema yra visiskas posovietinis fufelis. Kuris dar panašaus dydžio ES miestas siūlo 7-10km į darbą važinėti autobusu? Autobusas yra skirtas aptarnauti rimtesnio transporto stoteles, juo važiuojant jau virš kokiu 2km atsiranda diskomfortas. Su Vilniaus atstumais jau ir greitaeigis tramvajus butų ant ribos ir norėtųsi kažko rimtesnio kai kuriose linijose. Tai, kad Vilnius lieka vieninteliu miestu virš 400k žmonių ES, kuris neturi beginio transporto, kai jį galėjo pasistatyti su 80% ES parama, yra visiška tragedija, tikras VMS nusikaltimas. Per ateinančius 10 metų neturtingesnėje šalyje esanti Krokuva pasistatys požeminių tramvajų tinklą prie savo jau esančių 25 linijų, Vilnius per ta laiką nupieš kelias autobusų juostas. Liuzeriu liuzeriai, dėl šito dalyko nėra žodžiu net kiek jie feilina.

    • Na na says:

      Nu ir nusišnekėjai… Krokuva yra Lenkijoj – Lenkija yra žymiai turtingesnė ir pastaruoju metu labai gražėja

      • MikrorajonVibes says:

        Pagal BVP vienam zmogui ir algas Lietuva turtingesnė. Pasitikrink statistiką.

        • ... says:

          Lenkija turtingesnė pagal jai skiriams ES subsidijas, gal tą žmogus turėjo omeny 🙂
          Man įdomu būtų sužinoti apie diskomfortą važiuojant autobusu ir kuo patogesnis yra tramvajus. Nes man pačiam su autobusais važiuoti nėra jokio diskomforto. Vienintelė priežastis, kodėl nesinaudoju VT yra tai, kad automobiliu yra greičiau ir su juo galiu važiuoti kur tik noriu, kada tik noriu.

          • MikrorajonVibes says:

            Tarp autobusų ir gero bėginio transporto ‘skirtumo nėra’ Europoje kažkodėl tik lietuviams, moldovams ir kelioms balkanų šalims, t.y. tik automobilizuotoms skylėms. Pasižiūrėjus į skaičius tas skirtumas atsiranda. Tos pačios Krokuvos VT sistema perveža daugiau nei dvigubai daugiau žmonių nei Vilniaus. Kodėl taip yra, jei taip jau nėra skirtumo? Joks normalus ES miestas nesitiki, kad žmonės važinės autobusais tokius atstumus ir tam yra milijonas priežasčių. VMS yra visiški nevykėliai transporto srityje (kaip ir daugumoje kitų, išskyrus gal tik dviračių takų tiesimą).

            • ... says:

              Na aš tiesiog norėjau suprasti iš keleivio pusės kuo tramvajus pranašesnis. Sakai, kad yra milijonas priežasčių, tai būtų įdomu sužinoti bent pagrindines.

              • MikrorajonVibes says:

                Komforto priežastis pagrindinė yra ta, kad ant bėgių esantis transportas nuolatos juda tik pirmyn ir atgal, judėjimas į šonus yra minimalus. Taip žymiai mažiau nuvarginamas vestibiuliarinis aparatas ir gerokai mažiau pavargstama važiuojant ilgus atstumus. Tai mažiau galioja tradiciniams tramvajams, važinėjantiems po miesto centrus. Light rail sistemos posūkių didelių nedaro ir kokius 10km. mieste jau gali ramiai nuvažiuoti kas dieną pirmyn atgal. Autikai, tuo tarpu, nuolatos sukinėjasi, kas yra pakenčiama kokius 2km, po jau pradeda jaustis diskomfortas. Be komforto dar prisideda light rail talpa (gali sukabinti kiek nori vagonų), įlaipinimas, tai, kad light rail sistemoms nereikia vairuotojų (labai daug kur jos važinėja jau autonomiškai) ir krūva kitų faktorių. Autobusai gali pasiekti kokį 70% to lygio tik jiems pastačius atskirus kelius ir sukuriant tikrą BRT, bet tai kainuotų ne ką mažiau, o rezultatas būtų prastesnis visom prasmėm ir įvaizdžio prasme Vilnius atrodytų kaip Pietų Amerikos ar Afrikos miestas. Dėl to BRT visą laiką tebuvo VMS pasiteisinimas nieko nedaryti, jie jo niekada neplanavo statyti ką ir matome iš jų naujos apgailėtinos ‘strategijos’. Visiškas feilas, jie turėtų eiti į kokį tribunolą už tai, kad nužudė Systros projektą.

                • ... says:

                  Supratau, dėkui. Matyt esu kažkoks išskirtinis, kad mano vestibuliarinis aparatas važiavimą autobusu atlaiko be jokių sutrikimų. Nors tarkim knygos skaityti autobuse negalėčiau, tai tikrai yra minusas.

                • MikrorajonVibes says:

                  Gali būti, kad esate išskirtinis. Keista tada, kodėl nesinaudojate nuostabiuoju Vilniaus VT 🙂 Daugumai žmonių kasdienis važinėjimas autobusu kokius 7km pirmyn atgal kirstų pastebimai per savijautą ir produktyvumą, būtent dėl to Vilniaus VT perveža vos pusę tiek žmonių, kiek panašaus dydžio miestų VT sistemos vakarų ES. Niekas nenori autikais važinėti, geriau jau mašinoj ramiai pasėdėti ir podcastų paklausyti. Miestams sunku iškelti žmones iš auto net su rimtom sistemom, kad Vilnius tai padarys su autikais yra visiška fantazija ir žiauri nekompetencija. Jų planas – apgailėtinas, kaip ir visa jų komanda.

                • ... says:

                  Nevažiuoju su VT nes daug greičiau su mašina ir nereikia iki stotelės eiti.

                • Arnas says:

                  Va ir atsakymas. Nutiesus bėgius, VT turėtų judėti pakankamai greitai, kad susilygintų su automobilio judėjimo laiku, tada ir apsimokėtų persėsti iš automobilio. Joks autobusas ar troleibusas niekada nenuvažiuos greičiau nei automobilis.

        • juokas says:

          BVP vienam zmogui – ar tai rodyklis rodantis, kad valstybe turtingesne, haha 🙂 Matyt kolega seniai nebuvo Lenkijoje ir nemate kaip atrodo ju miestai, net ir komunistiniai laiskais statyti rajonai, visi sutvarkyti. Lenkai uzdirba daugiau ir kainos ten mazesnes, t.y. perkamoji galia didesne. Man tai svarbesnis rodyklis, nei BVP vienam zmogui. Kas man is to, kad Orlen Lietuva turi milziniska apyvarta, nes ir sie rodykliai itraukiami i BVP.

          • MikrorajonVibes says:

            Taip, BVP vienam žmogui pagal perkamąją galią parodo šalies turtingumą ir Lietuvą yra gana reikšmingai priekyje lyginant su Lenkija. Lietuvoje ir algos į rankas yra didesnės (928 vs 890 EUR pagal naujausią statistiką). O Lenkijoje būnu dažnai ir pilnai sutinku, kad ji atrodo kaip kito lygio šalis. Dėl to Krokuvą ir naudoju kaip pavyzdį. Taip yra ne dėl neturtingumo, o dėl to, kad Lietuvoje nėra žmonių, suprantančių, kaip yra statomi miestai. Turime tik krūva į miestą Stalino užvežtų kaimiečių. Vilnius laisvai gali sau leisti pasistatyti rimtą, pasaulinio lygio transporto sistemą, ypač su ES pagalba, kaip tai daro/padarė Lenkijos miestai. Vietoje to turime ‘nereikia’, ‘išnaudokime esamas galimybes’ ir kitus idiotiškus pasiteisinimus. Šitus nevykelius reikia mesti lauk iš ten kuo greičiau.

    • ??? says:

      bet Vilniuje su automobiliu gali visur greitai ir patogiai nuvažiuoti, parkavimas pigus, automobilį išlaikyti pigu, kamščių praktiškai nėra, tai kas norės važinėti viešuoju transportu?

    • Arnas says:

      Labai tesingas komentaras. Tiesiai į dešimtuką!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar Vilniaus oro uoste reikalinga požeminė geležinkelio stotis?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist