Tai kad didžioji dalis autobusų nauji arba apynaujai, o troleibusų naujų mieste taip pat nemžai. Darbo kultūra, kitas reikalas. Ypač kontrolę vykdančių asmenų. Nėra net apie ką kalbėti, kai Keleivių Kontrolės skyriaus veidu masinėse visuomenės informavimo priemonėse ‘piešiamas’ dabartinis VVT darbuotojas, kurisyra išmestas iš Lietuvos policijos už ‘belarusiškų prostitučių ‘dulkinimą’ Vilniaus apskrities Vyriausiojo komisariato II Policijos komisariato patalpose. Kadrų politika, Lietuvos sostinės Savivaldybės įmonėje.
Susidariau įspūdį, kad Lietuvoje yra perdaug tokio aukščiau paminėto mentaliteto žmonių, o jie vis tiek kažkur įsidarbina, jei ne VVT, tai kokiu statybos, higienos inspektoriumi, kelių patruliu ir kitur, kur gali sau leist biški panachalint kitų sąskaita, nu nes jei nesisuksi, negyvensi.
autobusų vairuotojų nesugebam išlaikyti, troleibusai baigia sulūžti, o dar svajojama apie metro…
Tai kad didžioji dalis autobusų nauji arba apynaujai, o troleibusų naujų mieste taip pat nemžai. Darbo kultūra, kitas reikalas. Ypač kontrolę vykdančių asmenų. Nėra net apie ką kalbėti, kai Keleivių Kontrolės skyriaus veidu masinėse visuomenės informavimo priemonėse ‘piešiamas’ dabartinis VVT darbuotojas, kurisyra išmestas iš Lietuvos policijos už ‘belarusiškų prostitučių ‘dulkinimą’ Vilniaus apskrities Vyriausiojo komisariato II Policijos komisariato patalpose. Kadrų politika, Lietuvos sostinės Savivaldybės įmonėje.
Susidariau įspūdį, kad Lietuvoje yra perdaug tokio aukščiau paminėto mentaliteto žmonių, o jie vis tiek kažkur įsidarbina, jei ne VVT, tai kokiu statybos, higienos inspektoriumi, kelių patruliu ir kitur, kur gali sau leist biški panachalint kitų sąskaita, nu nes jei nesisuksi, negyvensi.