LTG grupės keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ skaičiuoja, kad vis daugiau Lietuvos verslo įmonių savo darbuotojų kelionėms perka traukinio bilietus – su daugiau nei 500 įmonių sudarytos partnerystės sutartys, atsiradus maršrutui Vilnius–Ryga–Vilnius, traukinio bilietus savo darbuotojams perka įmonės, turinčios atstovybes Latvijos sostinėje. 

Vien šiemet  maršrute Vilnius–Ryga–Vilnius verslo klientų dalį sudarė beveik 7 proc. Populiariausiu verslo įmonėms traukinių maršrutas išlieka Vilnius–Kaunas–Vilnius, kuriuo naudojasi maždaug 50 proc. visų „LTG Link“ verslo klientų, 16 proc. vyksta maršrutu Vilnius–Klaipėda–Vilnius, 4 proc. verslo klientų keliauja maršrutu Vilnius–Turmantas–Vilnius. 

Į verslo keliones traukiniais dažniausiai vyksta IT, reklamos, konsultacijas teikiančių įmonių darbuotojai. Ugdymo įstaigos perka bilietus studentams ir moksleiviams, o kelionių agentūros – savo klientams.  Bilietai dažniausiai perkami vykstant į darbines keliones, susitikimus, mokymus ar seminarus, komandos formavimo išvykas. 

Atsiradus naujam tarptautiniam maršrutui, tvarias ir patogias keliones traukiniais renkasi ir telekomunikacijų bendrovės „Bitė Lietuva“ darbuotojai.   „Nemažai „Bitė Lietuva“, taip pat bendrovę valdančios „Bitė Group“ kolegų keliauja į Rygą, o „Bite Latvija“ kolegos dažnai lankosi Vilniuje. Dėl to turime nuolatinį keliaujančiųjų tarp dviejų sostinių srautą, kurie dažniausiai keliauja automobiliu arba skrenda lėktuvu. Vis tik sudėjus laiko į oro uostą ir iš jo, taip pat oro uosto patikros laiką, naujos kelionės traukiniu tapo rimta alternatyva skrydžiams. Traukiniai gali pakeisti ir keliones automobiliu, nes varginantį vairavimui skirtą laiką galime skirti darbui, mokymuisi ar poilsiui“, – pasakoja Modestas Ropė, skaitmeninių paslaugų bendrovės „Bitė Lietuva“ naujos kartos tinklų direktorius, atsakingas už naujos kartos 5G tinklų vystymą. 

Verslo klientai bendrai per metus pravažiavo daugiau nei 5 milijonus kilometrų, taip sutaupė daugiau nei 45 tūkst. tonas CO2.  „Jau antrus metai stebime spartų verslo klientų augimą, vien per 2023 metus tokių kelionų skaičius išaugo daugiau nei 50 procentų”,  – sako „LTG Link“ vadovė Kristina Meidė. 

Anot K. Meidės verslo klientų ratą augina ne tik noras keliauti tvariai ir patogiai, bet ir pernai įdiegta  bilietų pardavimo sistema, kuri iš esmės supaprastino paslaugų teikimą verslo klientams – jie ne tik pigiau ir operatyviau gali įsigyti bilietus, bet ir lengviau planuoti keliones ar jas, pasikeitus aplinkybėms, keisti. 

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

0 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar karinių pratybų metu Vilniuje turi būti skelbiama komendanto valanda?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist