• Reklama
  • Kontaktai
  • Pranešk naujieną
Pranešimas
MadeinVilnius.lt
  • Naujienos
    • Miestas
    • Mikrorajonai
    • Rajonas
      • Trakai
      • Lentvaris
      • Medininkai
      • Širvintos
    • Lietuvos naujienos
    • Užsienio naujienos
    • Vilniečiai
    • Švietimas
    • Sportas
    • Turizmas
  • Verslas
    • Vilniaus rinka
    • Statybos Vilniuje
    • Nekilnojamas turtas
    • Technologijos
    • Užsienio investicijos
    • Startuoliai
  • Pramogos
    • Laisvalaikis
    • Renginiai
    • Koncertai
    • Festivaliai
    • Teatras
    • Parodos
    • Kinas
  • Transportas
    • Viešasis transportas
    • Vilniaus gatvės
    • Oro uostas
    • Traukiniai
  • Sportas
    • Krepšinis
    • Futbolas
    • Plaukimas
    • Lengvoji atletika
    • Tenisas
    • Auto sportas
    • Rankinis
    • Ledo ritulys
  • Statybos
  • Renginiai
  • ○︎○︎○︎
    • Istorija
      • Senasis Vilnius
      • Vilniaus miesto studija
      • Neatrastas Vilnius
    • Maistas
      • Sostinės geriausieji
      • Nauja vietelė
      • Vilniečiai rekomenduoja
      • Maistas ant ratų
    • Eurovizija
    • Orai Vilniuje
    • Horoskopai
    • Stilius
    • Savaitės klausimas
    • Vilniečio balsas
    • Temų sąrašas
Suasmeninta
Šrifto dydžio keitimasAa
MadeinVilnius.ltMadeinVilnius.lt
  • Naujienos
  • Verslas
  • Pramogos
  • Transportas
  • Maistas
  • Statybos Vilniuje
  • Sportas
  • Istorija
  • Vilniaus istorija
  • Savaitės klausimas
Paieška
  • Naujienos
    • Miestas
    • Mikrorajonai
    • Rajonas
    • Lietuvos naujienos
    • Užsienio naujienos
    • Vilniečiai
    • Švietimas
    • Sportas
    • Turizmas
  • Verslas
    • Vilniaus rinka
    • Statybos Vilniuje
    • Nekilnojamas turtas
    • Technologijos
    • Užsienio investicijos
    • Startuoliai
  • Pramogos
    • Laisvalaikis
    • Renginiai
    • Koncertai
    • Festivaliai
    • Teatras
    • Parodos
    • Kinas
  • Transportas
    • Viešasis transportas
    • Vilniaus gatvės
    • Oro uostas
    • Traukiniai
  • Sportas
    • Krepšinis
    • Futbolas
    • Plaukimas
    • Lengvoji atletika
    • Tenisas
    • Auto sportas
    • Rankinis
    • Ledo ritulys
  • Statybos
  • Renginiai
  • ○︎○︎○︎
    • Istorija
    • Maistas
    • Eurovizija
    • Orai Vilniuje
    • Horoskopai
    • Stilius
    • Savaitės klausimas
    • Vilniečio balsas
    • Temų sąrašas

Atraskite mus

  • Reklama
  • Kontaktai
  • Pranešk naujieną
  • Naujienos
  • Verslas
  • Pramogos
  • Vilniaus istorija
  • Maistas
  • Stilius

Populiariausi straipsniai

Naršykite šios dienos populiariausias naujienas!

Lenkijos keliuose atsirado naujas kelio ženklas

12 2
Horoskopas

Keturi Zodiako ženklai dar šią savaitę turėtų nusipirkti loterijos bilietą

1 5
Horoskopai

Penktadienio horoskopas (gegužės 23 d.): vienas Zodiako ženklas išsiaiškins intriguojančią paslaptį

1

Lik prisijungęs

Raskite mus socialiniuose tinkluose
130kSekėjaiPatinka
1.7kSekėjaiSekti
7.1kSekėjaiSekti
Turite paskyrą? Prisijungti
  • Apie mus
  • Reklama
  • Kontaktai
  • Privatumo politika
© 2012-2023. UAB „Naujosios medijos grupė”. Visos teisės saugomos.
Traukiniai

Užbaigus „Rail Baltica“ iš Vilniaus į Taliną – per 4,5 valandos

BNS
2017 m. rugsėjo 13 d. 09:06
3 min. skaitymo
Dalintis

Į bendrą trijų Baltijos šalių projektą – europinės vėžės geležinkelį „Rail Baltica“ Lietuva investuoja daugiausiai, sako susisiekimo ministras Rokas Masiulis.

„Lietuva daugiausia investuoja lėšų, palyginus su Estija ir Latvija“, – antradienį Seime pareiškė ministras, pateikdamas ratifikuoti Estijos, Latvijos ir Lietuvos vyriausybių susitarimą, kuriuo siekiama „Rail Baltica“ statybą užbaigti iki 2025 metų.

„Iki šiol turime visus aukščiausio lygio užtikrinimus, kad finansavimas „Rail Baltica“ bus“, – teigė R.Masiulis.

Pasak jo, Lenkija deklaruoja galinti garantuoti 160 kilometrų maksimalų greitį iki Lietuvos sienos, tad tokio greičio turėtų pakakti ir Lietuvoje jau nutiestoje vėžėje nuo Kauno iki Lenkijos sienos.

„Todėl mes turime dilemą Lietuvoje, kokį greitį užtikrinti jau egzistuojančioje vėžėje nuo Kauno iki Lenkijos sienos. Ta vėžė jau pastatyta, pastatyta pagal Europos Sąjungos reikalavimus. Deja, tuo metu Europos Sąjungos reikalavimai buvo šiek tiek mažesni, negu dabar jau nusprendus statyti pačią „Rail Baltica“. Jeigu mums pavyktų užtikrinti 160 kilometrų per valandą greitį, tai, mano nuomone, pakankamas greitis, kad galėtume susijungti su Lenkija, kur irgi duoti tą patį greitį“, – parlamentarams teigė R. Masiulis.

Tačiau Lietuvoje nutiestoje vėžėje negalima pasiekti 220 kilometrų per valandą greičio, numatyto bendrame Baltijos šalių „Rail Baltica“ projekte, tad šiuo metu atliekama studija, vertinanti, kokius darbus reiktų atlikti „ištiesinant“ vėžę ir padidinant maksimalų greitį.

R. Masiulis skeptiškai vertino ketinimus didinti greitį šioje „Rail Baltica“ atkarpoje, nes tai kelionės trukmę sumažintų tik 8 minutėmis.

„Kol kas turime ginčą su motinine bendrove, kuri vysto šį projektą – jie nėra tikri, ar tą mūsų lietuvišką vėžę galima pripažinti kaip „Rail Baltica“ dalį, galbūt jie reikalaus šalia statyti dar vieną vėžę, kas vis labo dėl šio projekto duotų tik 8 minutes laiko sutaupymo, juo labiau žinome, kad lenkai tos (greitesnės – BNS) vėžės neduotų. Tai yra atviras klausimas, kurį atsakys studija, kuri turėtų baigtis šių metų lapkričio mėnesį“, – parlamentarams aiškino R.Masiulis.

Parlamentarui Viktorui Rinkevičiui išreiškus nuogąstavimą, kad Rygoje įsikūrusi „Rail Baltica“ kuruojanti bendrovė „RB Rail“ daugiau žiūrės „Latvijos interesų“, R.Masiulis tikino, kad tokių signalų kol kas nemato.

„Atstovavimas mūsų valstybės yra adekvatus. (…) Kol kas tokių aiškių simptomų, kad būtų atstovaujama kokios nors vienos šalies interesus, mes nematome“, – tvirtino ministras.

Europos Komisija projektui šią vasarą skyrė trečdalį šiemet prašytos paramos – 110,471 mln. eurų (prašyta 313,3 mln. eurų). 98,4 mln. eurų skirta Lietuvai, beveik 7 mln. eurų – Latvijai, 5,2 mln. eurų – Estijai.

5,8 mlrd. eurų vertės projektui ES yra įsipareigojusi 2014-2020 metais skirti 1,2 mlrd. eurų paramos. 110 mln. eurų skirta papildomai.

Nutiesus 700 kilometrų ilgio geležinkelį nuo Kauno iki Talino, kelionė iš Vilniaus į Taliną truks 4,5 valandos, o iki Rygos – 2,5 valandos.

Autorė: Sniegė Balčiūnaitė

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.
ŽYMOS:BNSLietuvos geležinkeliaiRail Baltica
Dalintis
Kaip vertinate šį straipsnį?
Labai patiko0
Nustebino0
Gerai0
Nuobodu0
Nesąmonė0

Rekomenduojami Video

- Reklama -

Ar manote, kad pastaruoju metu kilę gaisrai yra sabotažo aktai?

Jums taip pat gali patikti

Traukiniai

Atpigo kelionės traukiniu į Rygą

Komentarų: 1
2
Traukiniai

Paaiškėjo, ar bus atnaujintas svarbus traukinio maršrutas į Latviją

Komentarų: 0
1
Lietuvos naujienos

Atliekų rūšiavimo linijoje Vilniaus rajone rastas dujinis revolveris

Komentarų: 0
1 1
MadeinVilnius.lt
Apie Vilnių ir Vilniaus kraštą su nauju požiūriu – pozityviai, optimistiškai ir su šviežio oro gūsiu.
  • Apie mus
  • Reklama
  • Kontaktai
  • Privatumo politika

Visos teisės saugomos © 2012-2025  UAB „Naujosios medijos grupė”. Kopijuoti, dauginti bei platinti galima tik gavus raštišką UAB „Naujosios medijos grupė” sutikimą.

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Pamiršote slaptažodį?