😀
geras ejimas… O kur čia einama? RB statoma greitiesiems traukiniams, kad konkuruoti su lektuvais. Kad iš Warsau iki Wilno galetum nuvaziuoti per 3-4 valandas su ilipimu/išlipimu miesto centre ir be jokiu tarpiniu stoteliu. Ir ne viena karta per diena, bet bent 3-4. Tai galai kažkaip nesueina, ka čia i briuselius skraidantys biurokratai ruošiasi iš traukinio i lektuva sodinti?
NEBUS JOKIU TARPTAUTINIU REISU….IS KUR JIE ATSIRAS IR KUR JAIS VAZIUOSI ??????? A IS VARSUVOS….NU, NU….AUTOBUSO KELEIVIU NEPRIRENKA O CIA TRAUKINI REIKS KAS DIEN IR NE VIENA PRIRINKTI KELEIVIU !!!!!!! IS KUR JIE ATSIRAS ?????AR I EGIPTA AR MALJORKA TRAUKINIAIS VAZIUOSIME ??????
TIK O KAM I TA VARSUVA VAZIUOTI ?????? JUK NESKRYSI I PARYZIU IS VARSUVOS O VAZIUOTI GELEZINKELIU IKI BERLYNO ….UZIMS GAL PARA…REISK PERSEDIMU…BEPRASMIS PINIGU ISTESKIMAS I BALA…VILNIUJE GATVES GRIUVA, GREITKELIAI SULOPYTI IR SU VEZOMIS, KELIAI KAIP BANGLADESE O KIEK TUKSTANCIU KM ZVIRKELIU ????? VIEN VILNIUJE ZVYRUOTU GATVIU 500 KM !!!!!! PLANUOTOJAMS REIK GALVAS PERSISVIEST…
Ateityje tikriausiai atsiras naktinis traukinys iki Berlyno per Varšuvą. Ir geležinkelį tiesią ne Vilniaus savivaldybė, o LG su EU finansavimu. Tai vienas svarbiausių Europos transporto infrastruktūros projektų sujungiantis Šiaurės Europą su Centrine (Helsinkis – Varšuva). Be to, pamirštat, kad svarbi ar net svarbesnė geležinkelių paskirtis yra pigus krovinių pervežimas.
BEPRASMIS PINIGU ISMETIMAS I BALA….
Netikėtas geras ėjimas. Šaunu.
😀
geras ejimas… O kur čia einama? RB statoma greitiesiems traukiniams, kad konkuruoti su lektuvais. Kad iš Warsau iki Wilno galetum nuvaziuoti per 3-4 valandas su ilipimu/išlipimu miesto centre ir be jokiu tarpiniu stoteliu. Ir ne viena karta per diena, bet bent 3-4. Tai galai kažkaip nesueina, ka čia i briuselius skraidantys biurokratai ruošiasi iš traukinio i lektuva sodinti?
Tarptautinis reisas nestos oro uostų stotelėse, tik regioniniai reisai kurie riedės tais pačiais bėgiais.
NEBUS JOKIU TARPTAUTINIU REISU….IS KUR JIE ATSIRAS IR KUR JAIS VAZIUOSI ??????? A IS VARSUVOS….NU, NU….AUTOBUSO KELEIVIU NEPRIRENKA O CIA TRAUKINI REIKS KAS DIEN IR NE VIENA PRIRINKTI KELEIVIU !!!!!!! IS KUR JIE ATSIRAS ?????AR I EGIPTA AR MALJORKA TRAUKINIAIS VAZIUOSIME ??????
Tai tegu SMas ir užsiima regioninio tinklo pletra ir prijungimu prie RB. O dabar eilini karta darko ir letina projekta del piaro
TIK O KAM I TA VARSUVA VAZIUOTI ?????? JUK NESKRYSI I PARYZIU IS VARSUVOS O VAZIUOTI GELEZINKELIU IKI BERLYNO ….UZIMS GAL PARA…REISK PERSEDIMU…BEPRASMIS PINIGU ISTESKIMAS I BALA…VILNIUJE GATVES GRIUVA, GREITKELIAI SULOPYTI IR SU VEZOMIS, KELIAI KAIP BANGLADESE O KIEK TUKSTANCIU KM ZVIRKELIU ????? VIEN VILNIUJE ZVYRUOTU GATVIU 500 KM !!!!!! PLANUOTOJAMS REIK GALVAS PERSISVIEST…
Ateityje tikriausiai atsiras naktinis traukinys iki Berlyno per Varšuvą. Ir geležinkelį tiesią ne Vilniaus savivaldybė, o LG su EU finansavimu. Tai vienas svarbiausių Europos transporto infrastruktūros projektų sujungiantis Šiaurės Europą su Centrine (Helsinkis – Varšuva). Be to, pamirštat, kad svarbi ar net svarbesnė geležinkelių paskirtis yra pigus krovinių pervežimas.