LTG grupės keleivių vežimo bendrovės „LTG Link“ traukiniuose ir stotyse dirbantys kelionių palydovai, mašinistai nuo šiol keleivius pasitiks dėvėdami naujas, modernias ir stilingas aprangas, kurios atspindi bendrovės identitetą ne tik spalvomis.  Moderni, minimalistinė, bei maksimaliai pritaikyta patogumui – taip naujų aprangų stilių įvardija jas daugiau nei metus kūrusi žinoma mados dizainerė Eglė Žiemytė.  

„LTG Link“ verslo vystymo ir rinkodaros vadovė Dovilė Aleksandravičienė sako, kad traukiniuose dirbančių kolegų apranga iš esmės nebuvo keista beveik dešimtmetį, kito tik elementai, detalės, bet dabar atėjo laikas sukurti naujus darbo drabužius, kurių stilius atspindėtų bendrovės identitetą ir kurie būtų dar patogesni patiems darbuotojams. 

„Nauji drabužiai su ryškių, veržlių spalvų akcentais spindi jau atpažįstamą „LTG Link“ identitetą, siūlantį tvarų darnaus judumo būdą ir įsimenančią patirtį, kuri įprastą važiavimą paverčia kelione.  Kuriant naujas aprangas jų patogumą vertino bei geriausio sprendimo kartu su dizainere ieškojo ir traukiniautojus aptarnaujantys darbuotojai. Darbas traukiniuose ir stotyse ypatingas – kolegos turi būti pasiruošę patogiai atlikti savo funkcijas tiek traukinio viduje, tiek lauke bet kokiu oru – ar kaitra, ar speigas, todėl naujuosiuose drabužių komplektuose bus daugiau elementų, kad būtų galima pasirinkti optimalų aprangos variantą pagal poreikius“, – teigia  Dovilė Aleksandravičienė.


Pasak D. Aleksandravičienės traukiniautojai netrukus galės įvertinti ne tik naują aprangą, bet ir dar rūpestingesnę aptarnavimo kultūrą, kurią bendrovė pradėjo diegti nuo sausio vidurio.  Naujų drabužių dizainas buvo patikėtas žinomai Lietuvos mados dizainerei Eglei Žiemytei, turinčiai gausią patirtį dirbant su specifikos reikalaujančiais darbo drabužiais. Kuriant naują aprangą, dizainerei teko ne vieną kartą vykti traukiniais, kuriuose ji atidžiai stebėjo keleivius aptarnaujančią komandą.  

„Kartu su „LTG Link“ komanda siekėme sukurti ne tik patogią, stilingą, bet ir išsiskiriančią aprangą, kuri atlieptų bendrovės prekės ženklo išskirtinumą, atspindint laisvalaikį, lengvumą ir, aišku, meilę kelionėms. Norėjau, kad apranga būtų maksimaliai patogi, todėl su traukinius aptarnaujančiais darbuotojais buvau susitikusi ne kartą. Labai ilgai ieškojome tinkamų medžiagų, kad jos būtų tvarios ir ilgai tarnaujančios  , kur reikia – tamprios, o šalčiui ir lietui skirtos – itin atsparios. Modernus ir minimalistinis, arčiau žmogaus  – taip pavadinčiau šios aprangos stilių, kuris nėra apsunktinas puošniais elementais ar dekoratyvinėmis detalėmis, o kurtas taip, kad būtų ne tik gražu, bet ir patogu“,  sako prekinio ženklo „D.EFECT“ kūrėja Eglė Žiemytė.  

Aprangą pasiuvo konkursą laimėjusi įmonė UAB „Riolindo“, Lietuvoje veikianti jau 14 metų. Įmonė teiks   aprangos priežiūros ir taisymo paslaugas.  

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

23 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar karinių pratybų metu Vilniuje turi būti skelbiama komendanto valanda?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist