Prasideda traukinio bilietų į Rygą prekyba: skelbiama ir kaina

Komentarai 16

  1. Juozas says:

    kodėl nestoja Lietuvos centre Kėdainiuose.labai nepatogu.

  2. Pifas says:

    Nesamone ,bankrutuos su tokiomis aukstomis kainomis

  3. Pilietis says:

    Už 30 jevrų su mašina 4-i žmonės gali nuvažiuoti 300 km.
    O čia už 1-ą žmogų tiek pinigų nori gauti …..
    Kažkoks durnių laivas. Na, bet ką čia ir benorėti – čia juk gerovės valstybė (taip sako aukštai stovintis valstybės organas, buvęs komjaunuolis, labai norėjęs tapti komunistų partijos nariu, kuris teigia 1990 metais padaręs jaunystės apsisprendimo klaidą ir pan…….

  4. Lionė says:

    Nauja – tai gerai užmiršta sena. Galėtų ir maršrutą iš Klaipėdos į Rygą grąžinti

  5. Aidas says:

    Ne traukinys o vėžlys.

  6. Pilieciui says:

    O ka, neturi interneto? Eik i latviu traukinius ir pirkis. Cia vazineja LGLink, mulki, o ne bendras marsrutas. Nenori tiesioginio mararuto, o Joniskis-Jelgava uz 6 eurus, rankiokis pats kitiems mararutams.

  7. Pastebejimas says:

    Labai prasta bilietu pardavimo sistema. Nesvarbu, ar anksciau perki, ar veliau, ar tik i viena puse. Ar i abi, kaina vistiek vienoda. Tinginiai! Ir kaina eur25 ir eur35 uz 300km i viena puse yra tikrai per daug. Suprantu , kad Lietuvoje viskas daug brangiau nei vakaru valstybese, bet moketi uz tiek uz toki leta transporta! Jajaval atvirai pasakius.

  8. pilietis says:

    O tai kodel maršruto atkarpa Jelgava-Ryga bilietai neparduodami o marsrutu Kaisiadorys-Siauliai parduodami, jeigu cia tarptautinis susisiekimas? Kazkokia tautu diskriminacija gaunasi. O bilietai su autobusu visvien pigesni gaunasi. 28 pirma klase ir 21 antra klase.

  9. Vietinis says:

    Na jei jau epie tvarumą kalba, tai minimum električka turi būti. Arba nekiša tegul tvarumo kur papuola…

  10. Ekologas vegetaras says:

    Peleido seną dyzelį virš 4h važiuojantį 300km ir rašo apie tvarumą… Gal nuo sovietų laikų užsieny nebuvę?

    • vardas says:

      Keistas piktinimasis – ar nori, kad iki Rygos su akumuliatoriais važiuotų? Prieš tokius kometarus pirma realią situaciją reikia įvertinti. Bus poreikis, paklausa – elektrifikuos ir iki Rygos

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar Vilniaus oro uoste reikalinga požeminė geležinkelio stotis?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist