Už 30 jevrų su mašina 4-i žmonės gali nuvažiuoti 300 km.
O čia už 1-ą žmogų tiek pinigų nori gauti …..
Kažkoks durnių laivas. Na, bet ką čia ir benorėti – čia juk gerovės valstybė (taip sako aukštai stovintis valstybės organas, buvęs komjaunuolis, labai norėjęs tapti komunistų partijos nariu, kuris teigia 1990 metais padaręs jaunystės apsisprendimo klaidą ir pan…….
O ka, neturi interneto? Eik i latviu traukinius ir pirkis. Cia vazineja LGLink, mulki, o ne bendras marsrutas. Nenori tiesioginio mararuto, o Joniskis-Jelgava uz 6 eurus, rankiokis pats kitiems mararutams.
Labai prasta bilietu pardavimo sistema. Nesvarbu, ar anksciau perki, ar veliau, ar tik i viena puse. Ar i abi, kaina vistiek vienoda. Tinginiai! Ir kaina eur25 ir eur35 uz 300km i viena puse yra tikrai per daug. Suprantu , kad Lietuvoje viskas daug brangiau nei vakaru valstybese, bet moketi uz tiek uz toki leta transporta! Jajaval atvirai pasakius.
O tai kodel maršruto atkarpa Jelgava-Ryga bilietai neparduodami o marsrutu Kaisiadorys-Siauliai parduodami, jeigu cia tarptautinis susisiekimas? Kazkokia tautu diskriminacija gaunasi. O bilietai su autobusu visvien pigesni gaunasi. 28 pirma klase ir 21 antra klase.
Keistas piktinimasis – ar nori, kad iki Rygos su akumuliatoriais važiuotų? Prieš tokius kometarus pirma realią situaciją reikia įvertinti. Bus poreikis, paklausa – elektrifikuos ir iki Rygos
kodėl nestoja Lietuvos centre Kėdainiuose.labai nepatogu.
Nesamone ,bankrutuos su tokiomis aukstomis kainomis
Už 30 jevrų su mašina 4-i žmonės gali nuvažiuoti 300 km.
O čia už 1-ą žmogų tiek pinigų nori gauti …..
Kažkoks durnių laivas. Na, bet ką čia ir benorėti – čia juk gerovės valstybė (taip sako aukštai stovintis valstybės organas, buvęs komjaunuolis, labai norėjęs tapti komunistų partijos nariu, kuris teigia 1990 metais padaręs jaunystės apsisprendimo klaidą ir pan…….
Nauja – tai gerai užmiršta sena. Galėtų ir maršrutą iš Klaipėdos į Rygą grąžinti
Ne traukinys o vėžlys.
O ka, neturi interneto? Eik i latviu traukinius ir pirkis. Cia vazineja LGLink, mulki, o ne bendras marsrutas. Nenori tiesioginio mararuto, o Joniskis-Jelgava uz 6 eurus, rankiokis pats kitiems mararutams.
Labai prasta bilietu pardavimo sistema. Nesvarbu, ar anksciau perki, ar veliau, ar tik i viena puse. Ar i abi, kaina vistiek vienoda. Tinginiai! Ir kaina eur25 ir eur35 uz 300km i viena puse yra tikrai per daug. Suprantu , kad Lietuvoje viskas daug brangiau nei vakaru valstybese, bet moketi uz tiek uz toki leta transporta! Jajaval atvirai pasakius.
O tai kodel maršruto atkarpa Jelgava-Ryga bilietai neparduodami o marsrutu Kaisiadorys-Siauliai parduodami, jeigu cia tarptautinis susisiekimas? Kazkokia tautu diskriminacija gaunasi. O bilietai su autobusu visvien pigesni gaunasi. 28 pirma klase ir 21 antra klase.
Nes Latviai neleidžia
Na jei jau epie tvarumą kalba, tai minimum električka turi būti. Arba nekiša tegul tvarumo kur papuola…
Peleido seną dyzelį virš 4h važiuojantį 300km ir rašo apie tvarumą… Gal nuo sovietų laikų užsieny nebuvę?
Keistas piktinimasis – ar nori, kad iki Rygos su akumuliatoriais važiuotų? Prieš tokius kometarus pirma realią situaciją reikia įvertinti. Bus poreikis, paklausa – elektrifikuos ir iki Rygos