Pastarąją parą temperatūrai Lietuvoje nepakilus aukščiau nei 10 laipsnių šalčio, pradėta naudoti specialios sudėties druska slidumui keliuose mažinti.

Anot bendrovės „Kelių priežiūra, siekiant užtikrinti eismo dalyvių saugumą keliuose, druskos drėkinimui vietoje įprasto druskos tirpalo naudojamas kalcio chlorido tirpalas.

Nurodoma, kad šalies žvyrkeliuose taip pat atliekami sniego šalinimo bei slidumą mažinančių medžiagų bėrimo darbai. Be to, apledėjusioje žvyrkelių dangoje formuojamos prorėžos – tokiu būdu gerinamas transporto priemonių padangų sukibimas su kelio danga.

„Kelių priežiūra“ atkreipia dėmesį, kad bene pavojingiausia situacija kelyje labiausiai tikėtina nuo 4 iki 8 val. ryto, todėl prašo vairuotojų išlikti budriais.

Praėjusią parą valstybinės reikšmės keliams prižiūrėti prireikė per 100 technikos vienetų. Išbarstyta 1 094 tonos druskos, 231 tonos mišinių; išpurkšta daugiau nei 298 m3 tirpalo kelių slidumui mažinti.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

25 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar Vilniaus oro uoste reikalinga požeminė geležinkelio stotis?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist