Vilniaus oro uosto kilimo-tūpimo takas po šeštadienio popietę įvykusio incidento atidarytas 17 val. Kaip pranešė Vilniaus oro uosto atstovas Tadas Vasiliauskas, skrydžiai ir toliau vyks įprastai.

„Šiandien apie 14.20 val. Vilniaus oro uoste nutūpęs oro bendrovės „Avion Exress“ orlaivis, vykdęs užsakomąjį skrydį iš Milano, nuslydo nuo kilimo-tūpimo tako“, – buvo rašoma Lietuvos oro uostų pranešime spaudai.

Pirminiais duomenimis, orlaivyje buvo 179 keleiviai ir 6 įgulos nariai, lėktuvo įgula oro uosto tarnyboms pranešė, kad niekas nenukentėjo ir orlaivis savo eiga nuriedėjo į stovėjimo aikštelę perone, kur keleiviai buvo išlaipinti. Įvykio aplinkybės ir priežastys tiriamos

Siekiant įvertinti incidento poveikį kilimo-tūpimo tako įrangai, vyko patikros, todėl buvo planuota, kad oro uostas visiems skrydžiams bus uždarytas iki 17 val. 40 min.

Dėl incidento pradėtas tyrimas

Dėl nuo tako nuslydusio orlaivio pradėtas tyrimas, kurio metu bus detaliai tiriamos visos įvykio priežastys.

Apie tai šeštadienio vakarą žiniasklaidai perduotame komentare pranešė bendrovės „Avion Express“ komunikacijos vadovė Rolanda Lipnevičiūtė.

„Apgailestaujame dėl susidariusios situacijos ir atsiprašome visų šio skrydžio keleivių dėl nepatogumų. Skrydžių saugumas – mūsų didžiausias prioritetas, todėl po šio įvykio nedelsiant praėjome tyrimą norėdami išsiakinti, dėl kokių priežasčių lėktuvas nuslydo nuo nusileidimo tako. Tyrimo metu „Avion Express“ visapusiškai bendradarbiaus su visomis susijusiomis institucijomis“, – cituojama bendrovės atstovė.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

25 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar Lukiškių aikštėje vėl turėtų būti atidarytas paplūdimys?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.