I. Šimonytė abejoja, ar racionalu išsaugoti senąjį Vilniaus oro uosto pastatą

Komentarai 11

  1. DYDZIOJI ARCHITEKTE PIŠ...!!!!!!!!! says:

    AS TAI NEZINOJAU KAD MUSU PIŠ’AS YRA ARCHITEKTORIUS…..VISKA JI SUPRANTA IR APIE LIGAS IR APIE EKONOMIKA IR ARCHITEKTURA IR YPAC ORO UOSTU PROJEKTAVIMA !!!!! O GAL SUPRANTA KAI KA KITKA…APIE BRENDZIO DEZUCIU DYDI ???? CIA KAZKAIP MAN ITIKIMIAU ATRODO…ZMOGUS NET NEPASIDOMEJO KAD SENASIS TERMINALAS TERA KOKS 5-10% VISO TERMINALO DYDZIO IR JI NUGRIOVUS TA STALININI IS ESMES SIAME ORO UOSTO TERMINALE FUNKCISKAI PAKEIST NIEKO NEIMANOMA O PLESTI I PARKINGO PUSE IRGI NERA KUR…GRIAUTI VIEN DEL TO KAD KAZKOKS KVAILYS MINISTERIJOJE UZSIMANE ..KVAILA. PAS KONCERVUS KAZKOKS KOMUNISTINIS UZSIDEGIMAS VISKA GRIAUT, NAIKINT, TYCIOTIS SU VISAIS PYKTIS..TOKIOS VYRIAUSYBES PER 30 METU DAR NERA BUVE..JIE NIEKONEKURIA TIK NAIKINA.

    • Rokas says:

      Skirtingai nei jūs, ji prieš kalbėdama išklausė ekspertų nuomonių, tarp jų ir susisiekimo ministerijos. Jūs, tuo tarpu – bevardis komentuotojas, kuris gali būti arba nebūti ekspertu užsiimate tiesiog eterio teršimu. Tokie komentarai neprideda absoliučiai jokios naudos diskusijai.

  2. VNO says:

    Aplink yra pakankamai vietos pastatyti visus reikalingus terminalus, tai kam griauti šitą? Galima įkomponuoti esamą paveldo pastatą į naują kompleksą (yra gerosios praktikos pavyzdžių) arba palikti atskirą iš jo padaryti pvz. aviacijos muziejų, o naujus pastatus statyti greta. Čia tikrai turi būti tarptautinis konkursas, nes kažkaip vietiniai riboto mąstymo veikėjai nesugeba padaryti nieko įdomesnio nei stiklinis šiltnamis su daugiaaukščiu parkingu.

  3. Nukodėl? says:

    Na aš niekaip nesuprasiu, ką jūs gražaus ir vertingo matote tame sename oro uosto pastate…Atsirado visa krūva sovietinės architektūros puoselėtojų, matai, žinovų, ekspertų. Pats pastatas dar prie sovietų buvo įrašytas į architektūros paveldą (nes juk šedevras) ir iki šiandien, kai ruso senai nebėra, žmonėms skauda širdį su juo atsisveikint. NESUVOKIAMA. Čia kai Šimašius nukėlė skulptūras nuo žalio tilto, verkšleno visi vatnikai. Nėra čia jokios nostalgijos, nėra! Griauti šitą ir dar stoties pastatą. Visi “modernios” architektūros lipdymai aplinkui atrodo apgailėtinai.

    • KVAILUMUI RIBU NERA... says:

      TAI JEI GRIAUNATE GAL PRADEKITE NUO UZSIENIO REIKALU MINISTERIJOS ???? BET JEI RIMCIAU KODEL REIK ELGTIS KAIP ELGESI SOVIETAI NAIKINDAMI MUSU PREITI ,,,JEI IRGI VISKA GRIOVE MOTYVUODAMI KAD TAI NERA VERTINGA IR MDERNU…KO PASEKOJE NUSLAVE PUSE SENAMIESCIO IR TAIP BUVO ELGIAMASI VISUR KLAIPEDOJE, PANEVEZYJE, SIAULIUOSE…NEMODERNU NEATSPINDI TARYBINES LIAUDIES PASIEKIMU IR ATSPINDI TAMSIA KAPITALISTINE PRAEITI…TAI DABAR TAS PATS..VISKA GRIAUNAM NORS NUGRIOVUS SENA TERMINALA KURIS SUDARO GAL 10 % VISO TERMINALO ABSOLIUCIAI NIEKO NEPAKEISIME.JIS KAIP BUVO NIEKAM TIKES TOKS IR LIKS TAI KLAUSIMAS KODEL REIK GRIAUTI VIEN DEL TO KAD JIS STATYTAS OKUPACIJOS LAIKAIS ????? KAZKOKS KOMUNISTINIS PRINCIPINIS UZSISPIRYMAS NAIKINTI PRAEITO REZIMO PEDSAKUS…

      • Nereikalingas says:

        As pats jaunas, bey situ jaunuju chunveibinu grioveju nepernesu.

    • 0-3 says:

      Dar ir geležinkelio pastatas kažkam jau trukdo… Geležinkelio pastatas atsirado XIX a. viduryje. Buvo rekonstruotas, plečiamas ir pritaikomas didesniems keleivių srautams (kurių šiandien mažiau keliasdešint kartų). Ir išliko toks koks yra. “Vilnius connect” projekto kontekste istoriniai centriniai geležinkelio rūmai niekur nedingsta. Tai kodėl kažkas įdomesnio nei stiklas ant betoninių polių yra vertingiau nei sena architektūra su vertingais elementais? Vilniaus oro uostas nuo pakilimo tako iš išvykimo terminalo pusės atrodo toks pat standartiškai beveidis kaip tūkstančiai pasaulio provincijų oro uostų. Nejau mes tokio verti, turėdami tiek vertingų paveldo objektų?…

  4. miestietis says:

    Panašu, kad labai trūkdo didesnį projėktėlį be konkurso prasukti, o rekonstruojant mažesni atkatai gali būti, dėl to taip staigiai visiems pradėjo trukdyti senas pastatas, net centrinės dalies nesvarsto palikti ir įkomponuoti… O staiga pristatyto naujo projekto lygis šiaip sau, jau ir taip gšda už ankstesnį priestatą su jo angaro architektūra ir konstrukcijomis.
    Pagrindinio šalies oro uosto rekonstrukcija turetų vykti per tarptautinius konkursus, ieškant geriausio sprendimo, o čia staigiai išlindo architektūros ekspertai – politikai.

    • Aha says:

      O prie ko čia architektai? Jie tai norės naujo projekto, savaime aišku. Tegu kalba infrastruktūros ir kiti ekspertai, kurie gali apskaičiuoti naudą ar žalą naujo projekto ar gal geriau palikti seną.

      • IrKad says:

        Nešališki ekspertai, o ne partijų samdyti ar kitaip su politika susiję.

  5. BlueBerryMuffin says:

    LP ir TS-LKD yra viena ir ta pati partija.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar Vilniaus oro uoste reikalinga požeminė geležinkelio stotis?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist