Nuo šiol elektromobilių krovimo stotelės prie pastatų turės sudaryti penktadalį parkingo

Komentarai 5

  1. Gintaras says:

    Elektromobiliai gerai taciau yra keletas bet:

    1. jei kalbeti apie tarsa tai reiktu nepamirsti kiek buvo ismesta tersalu elektros gamybos metu. Cia jau yra visokiu variantu nuo saules iki anglies deginimo. cia kiekvienam pamastymui kiek ismetama emisijos 1 kw pagaminti.
    2. Toliau skaiciuokim. 100 km nuvaziuoti reikia nuo 13 iki 20 kw, o kartais ir daugiau (pvz. ziema ar lekiant greitkeliu). Cia priklauso nuo modelio, greicio ir vairuotojo vairavimo manieros. Ir cia ateina vienas is zaideju – eletros pardavejas kuris ir stabdo elekromobiliu parko gausejima. Paradoksalu, bet su visa pagarba kai uz 1kwh praso 0,45 € tai esant tokiai sutuacijai nebus eletromobiliu gausejimo. Duodu konktretu pvz. Nissan Leaf 100 km 15 kw vadinas kaina 100 yra 6,75€ plius 30 min krovykloj. Imkim atitikmeni VW Golf 1,9 dyzelis 5 l dabartinem kainom po 1,8€ uz l, gaunas 9 €. Skirtumas 2€ siandienimem kainom, o kai kuras pries men buvo 1,3 € tai kaina 100 km buvo 6,5 € uz 100 km. Plius suleidi pilna baka, susimoki ir uztrunki 15 min ir 1000 km nesuki galvos nei kur krautis nei stoveti dar 6 val krovykloj kol ta 1000 nuvaziuosi.
  2. Žinovas... says:

    Komentarus vėl įjungė .!? 50 % turi būti elektrokarams o ne smirdantiems dumijantiems dyzeliams ubagų nes neturi pinigų Benzinui.

  3. Vilnietis says:

    Manau Aplinkos ministerija ir jai pavaldzios istaigos turetu parodyti pavyzdi ir pradeti nuo saves. Isbandytu kiek tai kainuoja, kaip efektyviai veikia.

  4. Vaclovas says:

    Sugebėjo įvykdyti! Ir bene išskirtinis atvejis, kada nukreiptas į tolimą ateitį. Nes šiuo metu prieinami kainų atžvilgiu tokie važiai, kaip Spring, Mx-30, Zoe yra nepatrauklūs Lietuvos gyventojams jau vien dėl ankštumo, nors tu ką (neneigiu jų, žinoma, pirkėjų ir besidominčių ratą turi, tik nereikšmingą visuomeniniu mastu).
    Bet kyla klausimas dėl nuosavų daugiaviečių aikštelių, ten verslas toks, kad jie tik palaiko savo buvimą, tačiau skirti didesnių įlėšų neturi galimybių. O vykdo miestui labai naudingą veiklą, kažkiek sumažindami kiemų baisingą apkrovimą neatsakingų savininkų važiais (kada perkant net naudotą vežyklę bus reikalaujama patvirtinti jos saugojimo vietą?).

    • Vaclovas says:

      Mano minėtos mažiausių kainų paveizos tai egnovažiai, sąrašą papildant e-Up! (šauktukas tai pavadinimo dalis).

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar Vilniaus oro uoste reikalinga požeminė geležinkelio stotis?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist