Transportas

M. Skuodis: kelias Vilnius–Utena galėtų būti atnaujintas iki 2025-ųjų

Prieš kelis dešimtmečius nutiesto betoninio kelio Vilnius–Utena rekonstrukciją įmanoma baigti 2024-ųjų pabaigoje arba 2025 metų pradžioje, sako susisiekimo ministras Marius Skuodis

„Įmanoma visą kelią pabaigti iki tol“, – trečiadienį Seimo Ekonomikos komitete pareiškė ministras.  

Pasak jo, reikėtų iš naujo įvertinti, ar suplanuotas naujas kelias nėra per platus.  

 

„Ar tikrai turi būti toks kelio plotis, koks yra suplanuotas, toks platus. Gal užtenka ne tokio plataus?“ – svarstė M. Skuodis. 

Kelių direkcija vadovas Remigijus Lipkevičius komitete sakė, kad kelio ruožas nuo 16 iki 21 kilometro jau rekonstruotas, iki šiol investuota beveik 40 mln. eurų. 

Kelių direkcija BNS nurodė, kad vienam rangovui sumokėta 18,5 mln. eurų, o kitam – 19,8 mln. eurų.

 

Šio ruožo dangą atnaujino Suomijos statybos grupės YIT bendrovės „YIT Infra“ Lietuvos ir Estijos padaliniai, o „Panevėžio keliai“ suprojektavo ir statė du viadukus. 

1985 metais pastatyto Vilniaus-Utenos kelio, kurio danga pagaminta iš cementbetonio, priežiūra nuolat brangsta, nes ji yra sutrūkinėjusi, atsinaujina plyšiai, deformuojasi siūlės. 

Projektas finansuojamas iš Kelių priežiūros ir plėtros programos ir Europos Sąjungos lėšų.

 

Kelių direkcija anksčiau prognozavo, kad visas kelio atnaujinimas galėtų būti užbaigtas iki 2030 metų

Autorė Sniegė Balčiūnaitė

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.
Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
24 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

 

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
5 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
madeinvilniusbot

suplanuotas kelias per platus? tik nereikia.

PETRAS

Tai gerai,kad užteko proto padaryti 4 juostų,o ne 3 su viena kintačia juosta lenkimui kas 300m,butu buve vien avarijos.Jau dabar kur dabar ivažiavimas iš 2 į naują rekonstuotą 4 , pastoviai nunešami stulpeliai.Man tai nedaeina, kelią rekonstravo , o puse ruožo neapšviesta,nes nedega stulpai.Rašiau į susisiekimo ministeriją,tai atsakė ,kad dar kelias nepriduotas?! NIEKO SAU PRIDAVIMO TERMINAI!

Maksas

Dabar daugelis gyventojų važiuoja aplinkiniais keliais. Ir kažkas mąsto gal kelias per platus? Su tokia logika galima išvis panaikinti kelią ir nieks nevažiuos. O jei nevažiuoja matyt niekam nereikia?
Siaubas… Vietoje darbo, diskusijos prasidės.

MikrorajonVibes

Gal pašnekam geriau apie geležinkelio linijos į Uteną išnaudojimą? Ai ne, pala, čia gi tas naujas ‘išnaudokime esamas galimybes’ ministras, tai statys vien kelius. Pabandysim už 4 metų.

Mindaugas

Jo, cia tas, kuris sako, kad kelius reik susiaurint, 1 juosta atiduot viesajam transportui, o kita dviraciams, o pilieciai su nuosavais automobiliais ir senuoju plentu pavazines kartu su sunkiuoju transportu…

Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button