Kiek užtrunka nusigauti į Vilniaus centrą ryte?

Komentarai 10

  1. Netikiu says:

    Čia vasarą skaičiavo, kad tokie rezultatai? Kad adekvačiai suskaičiuot reiktų ne vasarą skaičiuot ir ne per pandemiją, kai daugiau nei pusė ofisų darbuotojų dar dirba iš namų.

  2. Nereikalingas says:

    Aha aha, o pocentriu kurti nereikia. Besipleciantis miestas su vieninteliu centru, nes..? Kaip ten baigesi su turejusiu buti Vilniaus satelitu Pilaite aka Sudervele, m?

  3. rimis says:

    Vilniuje jau daug metų vykdoma kamščių didinimo programa:naikinamos ir siaurinamos gatvės, naikinamos parkavimo vietos ir t.t.
    Todėl kuo didesni kamščiai – tuo geriau.

  4. Matijus says:

    Na kai panaikino rodykles į dešinę, tai man kelione automobiliu į centrą ar iš centro vietoje 15 min. pailgėjo 30 min. ir daugiau. Tai kad nėra ko norėti, kaip po visų karantinu ir prasidėjus mokslo metams tokie kamščiai… Problemos paliktos savieigai…

    • Linas says:

      Tai kiek kartų reikia sukti į dešinę? Nelaimingoj vietoj gyvenat, man dėl tų rodyklių nu max minute pailgėjo.

      • Matijus says:

        Pavaziuok pvz. Mokslininkų g. ir sukti į dešinę GV gatve, Ozo g. sukti į Kalvarijų g., iš Depo sukti į Ukmergės g., iš Savanorių į Vikpedes g., ir pamatysi…. Labai daug pavyzdžių dar ne išvardinta…

  5. Bob says:

    Deja, bet nieko neveikimas neapsiriboja vien tik viešojo transporto sistema… Tas fokusas į trumpalaikė veiklą (yay, Vilnius TOP20 fDi reitinge!) ir nesugebėjimas galvoti ilgesniu nei 2-3 metai laikotarpiu (pvz. darželiai iš konteinerių, VT, miesto planavimas, komunikacijos, sovietų 50+ metų senumo daugiabučiai) ankščiau ar vėliau sukels nemažai rūpesčių. Kolkas man miesto perspektyva atrodo liūdnokai, ypač gaila kad tai vyksta kai miestas turi labai didelį potencialą (žmones).

  6. MikrorajonVibes says:

    “Vilniaus centras lengviau pasiekiamas – vairuojantiems”. Siurprizas siurprizas 😀 Vilniaus VT infrastruktūra – katastrofa, blogiausia tarp panašaus dydžio miestų visoje ES be konkurencijos. Gėda parodyti užsieniečiams, net rumunams ar baltarusiams. Planų rimtiems pokyčiams irgi nėra, tereikia pasižiūrėti kaip yra formuojami centriniai transporto mazgai ir maršrutai kokioje Krokuvoje ar toje pačioje Rygoje (nekalbant apie Vokietijos ar Olandijos miestus) ir pamatysime, kad esame visiški neambicingi posovietiniai atsilikėliai. Pakalnis su savo draugeliais šitoj srity visiškai nesigaudo, sėdi galvas į smėlį įkišę ir karts nuo karto pakliedi kokias nesąmones, kurios būtų išjuoktos bet kuriam kitam ES mieste (kaip pvz. tas “pirma keleiviai – tada transportas” principas, ar visai nesenas šizofreniškas planas perkelti pagrindinę autobusų stotį į Pilaitę). Paklausus apie transportą pastoviai kalbama apie BRT, kuris niekada vis tiek nėra statomas. Ir, net jei būtų statomas, Vilnius būtų vienintelis ES miestas, kurio bazę formuotų būtent BRT. Tokios sistemos yra trečio pasaulio lygio sistemos, net Bogotai jis darosi per prastas ir jie keis savo Transmilenio į bėgines sistemas. Naujos potencialios transporto linijos Vilniiuje nėra planuojamos net naujuose rajonuose (kaip kad miesto populiacijos centre esančiose Šnipiškėse) todėl už tai, ką dabar galėjome gauti už dyką tik truputį paplanavę, ateity mokėsime dešimtis ar šimtus milijonų. Kuo greičiau tie posovietiniai nevykėliai bus iš ten išspirti, tuo greičiau galėsime visi draugiškai pripažinti, kad sėdime visiškame mėšle transporto srity ir suplanuoti naują, europietišką susisiekimo sistemą, kuriai pastatyti reikės bent gero dešimtmečio ir daug pinigų. Liūdna.

  7. Žmogus says:

    6 ryto dar spūsčių nėra

    • Nereikalingas says:

      Oh happy day! 23:35 irgi

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar Vilniaus oro uoste reikalinga požeminė geležinkelio stotis?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist