Vadinti paspirtuku daiktą, kuriuo važiuojant nesispiriama, yra apskritai nesąmonė. Tai judančios platformos. Normaliais, tikrais paspirtukai dar važinėja vaikai ir jie niekam nekenkia. O kenkia šitie išsigalvojimai, kai proto nėr, jėgų naudot nereikia, o greitis yra. Seniai laikas juos pašalint nuo šaligatvių, kur savo kojomis vaikšto paprasti žmonės!
Dviračių takai turi būti įrengiami važiuojamosios dalies krašte, o ne pėsčiųjų takuose. T.y. jei tikslas persodinti automobilių vairuotojus ant dviračių tuomet reikia gerinti dviračių infrastruktūrą automobilių, o ne pėsčiųjų, infrastruktūros sąskaita. Dviračių tako kryptis turi sutapti su eismo juostos kryptimi, nes kitaip atsiranda papildoma dvikryptė skirtingų judėjimo būdų susikirtimų dimensija. Geras pavyzdys Gedimino pr., blogas pavyzdys Minties g. Ir dar, dviračių takuose nėra reglamentuota pirmumo, pagrindinio kelio, kairės rankos, lenkimo ir kt. taisyklių.
Kitaip pas mus nemoka. Arba jokios kontrolės, arba “draust ir baust”. Mokytis iš kitų patirties nenorim ir nemokam, reikia išradinėti dviračius kiekvieną kartą.
Senų žmonių likimas – kovoti su naujove. Labai patinka, kai vyresnio amžiaus žmonės, daugiausia važinėjantys savais automobiliais, bando reguliuoti gyvenimą tiems, kurie vaikšto ar važinėja elektriniais paspirtukais. Kodėl netaikomas baudimas tiems, kurie vaikšto dviračių taku? Jie patys sau kelia pavojų. Jei išstumiate paspirtukus į kelią, tuomet panaikinkite jų greičio ribą.
Galų gale, priimti įstatymą yra tik pusė darbo. Kai kam tai bus tik paskata išjungti greičio ribą ir važiuoti kuo greičiau. O sėkmės policijai juos gaudant kiemuose ir siaurėjančiuose takeliuose – ar jie įsteigs paspirtukų padalinį?
Prie viso šio dalyko reikėtų primesti elektromobilius. Gal užteks jiems važiuoti A juostomis, ypač kai jie neskiria kuriomis A juostomis važiuoti galima. Pvz.: lukiškių gatvėje ties įvažiavimu į geležinį vilką yra A (leistina tik visuominiam transportui) juosta, tačiau visi elektromobiliai važiuoja ja ir jiems P*. Policija nebaudžia ir negaudo jų (o galėtų ir tikrai reikėtų). Gal pagaliau panaikinkime A juostas elektromibiliams? Tegul dalyvauja eisme kaip ir kitos transporto priemonės.
Ir uždrausti automobilius bet kai tau prireiks skubios medikų pagalbos tai vietoj greitosios galės tave kažkas ant kupros nešti, o kai užsidegs tavo namas ir nebus gaisrinio automobilio galėsi paspirtukus atvažiavęs myzti gal užgesinti.
Kad visi kurie važiuoja greičiau negu 20 KM/val būtų registruojami, privalomas draudimas, tech apžiūra ir teisės. Mačiau šeštadienį važiuoja dvi panelės šaligatvių dviviečių elektrinių mopedų kuriuo išvis negalima viešajame eisme dalyvauti. Nuemiau greitį nes važiavau gatvę į tą pačią pusę. Greitis buvo vietomis 45 vietomis 40. Kur žiūri policija?
Dunduk, pamatuok plentinių dviračių greitį miesto dviračių takuose. Vaziuojant paspirktuku kaip pro stovinti Upės g. Aplenkia :)) bet juk tik paspirtukai yra baubas 🤣
labai svarbu šalia taisyklės “važiuoti pro pat pėsčiąjį – didesniu kaip 7 km/h greičiu” reikėtų pridėti ne tik pro pėsčiąjį, bet ir susikirtimuose su įvažiavimo į kiemus ir šalia kelio esančias teritorijas keliais, susikirtumuose su šaligatviais, automobilių stovėjimo aikštelių teritorijose ir pan.
Pirmiausia vairuotojai laikykites pareigų isvaziavimuose is šalutinių teritorijų, o ne lėkite kaip nusmukę. Ar pesciomis, ar dviraciu ar lenta vaziuojant 8 iš 10 automobilių nepraleidžia. Kai vaziuoju automobiliu ir tvarkingai sustoju praleisti minėtų eismo dalyvių, nenuostabu kad jie dažnai sustoja manęs praleisti, nes per kitus neapdairius vairuotojus ablamukus, pirmumo santykiai išsikreipė maksimaliai 🙂
Vadinti paspirtuku daiktą, kuriuo važiuojant nesispiriama, yra apskritai nesąmonė. Tai judančios platformos. Normaliais, tikrais paspirtukai dar važinėja vaikai ir jie niekam nekenkia. O kenkia šitie išsigalvojimai, kai proto nėr, jėgų naudot nereikia, o greitis yra. Seniai laikas juos pašalint nuo šaligatvių, kur savo kojomis vaikšto paprasti žmonės!
Dviračių takai turi būti įrengiami važiuojamosios dalies krašte, o ne pėsčiųjų takuose. T.y. jei tikslas persodinti automobilių vairuotojus ant dviračių tuomet reikia gerinti dviračių infrastruktūrą automobilių, o ne pėsčiųjų, infrastruktūros sąskaita. Dviračių tako kryptis turi sutapti su eismo juostos kryptimi, nes kitaip atsiranda papildoma dvikryptė skirtingų judėjimo būdų susikirtimų dimensija. Geras pavyzdys Gedimino pr., blogas pavyzdys Minties g. Ir dar, dviračių takuose nėra reglamentuota pirmumo, pagrindinio kelio, kairės rankos, lenkimo ir kt. taisyklių.
Kaip visada – iš vieno kraštutinumo i kitą .
Kitaip pas mus nemoka. Arba jokios kontrolės, arba “draust ir baust”. Mokytis iš kitų patirties nenorim ir nemokam, reikia išradinėti dviračius kiekvieną kartą.
Senų žmonių likimas – kovoti su naujove. Labai patinka, kai vyresnio amžiaus žmonės, daugiausia važinėjantys savais automobiliais, bando reguliuoti gyvenimą tiems, kurie vaikšto ar važinėja elektriniais paspirtukais. Kodėl netaikomas baudimas tiems, kurie vaikšto dviračių taku? Jie patys sau kelia pavojų. Jei išstumiate paspirtukus į kelią, tuomet panaikinkite jų greičio ribą.
Galų gale, priimti įstatymą yra tik pusė darbo. Kai kam tai bus tik paskata išjungti greičio ribą ir važiuoti kuo greičiau. O sėkmės policijai juos gaudant kiemuose ir siaurėjančiuose takeliuose – ar jie įsteigs paspirtukų padalinį?
Motociklu ir keturračių turi… Tai ir paspirtuku greitu metu gal turės 😀
DVIRAČIU TAKAS 2 METRAI ŠALIA PESČIUJU 1 METRAS….KAIP APSILENKTI SU KITU PESČIUOJU NEUŽEINANT ANT DVIRAČIU TAKO ????
Netikiu, kad tokiam įstatymui mūsų valdžiai užtektų kiaušinių. Bet būtų nerealu.
Tvarka turi būti .
Prie viso šio dalyko reikėtų primesti elektromobilius. Gal užteks jiems važiuoti A juostomis, ypač kai jie neskiria kuriomis A juostomis važiuoti galima. Pvz.: lukiškių gatvėje ties įvažiavimu į geležinį vilką yra A (leistina tik visuominiam transportui) juosta, tačiau visi elektromobiliai važiuoja ja ir jiems P*. Policija nebaudžia ir negaudo jų (o galėtų ir tikrai reikėtų). Gal pagaliau panaikinkime A juostas elektromibiliams? Tegul dalyvauja eisme kaip ir kitos transporto priemonės.
o gal uzdrauskine automobilius išvis?
Ir uždrausti automobilius bet kai tau prireiks skubios medikų pagalbos tai vietoj greitosios galės tave kažkas ant kupros nešti, o kai užsidegs tavo namas ir nebus gaisrinio automobilio galėsi paspirtukus atvažiavęs myzti gal užgesinti.
Nors viena sveika, gera ideja! reikia raminti tas bezd… su granatom…
Koks jūs geras. Įsitikinkite, kad patys nenusidėjote.
Kad visi kurie važiuoja greičiau negu 20 KM/val būtų registruojami, privalomas draudimas, tech apžiūra ir teisės. Mačiau šeštadienį važiuoja dvi panelės šaligatvių dviviečių elektrinių mopedų kuriuo išvis negalima viešajame eisme dalyvauti. Nuemiau greitį nes važiavau gatvę į tą pačią pusę. Greitis buvo vietomis 45 vietomis 40. Kur žiūri policija?
tam taip pat svarbu reiketu paciam pas specialistus apsilankyti ir skubiai galva persisviesti
Sakė viskas gerai ir liepė tave į Rokiškio ligoninė uzdaryti
Dunduk, pamatuok plentinių dviračių greitį miesto dviračių takuose. Vaziuojant paspirktuku kaip pro stovinti Upės g. Aplenkia :)) bet juk tik paspirtukai yra baubas 🤣
labai svarbu šalia taisyklės “važiuoti pro pat pėsčiąjį – didesniu kaip 7 km/h greičiu” reikėtų pridėti ne tik pro pėsčiąjį, bet ir susikirtimuose su įvažiavimo į kiemus ir šalia kelio esančias teritorijas keliais, susikirtumuose su šaligatviais, automobilių stovėjimo aikštelių teritorijose ir pan.
Pirmiausia vairuotojai laikykites pareigų isvaziavimuose is šalutinių teritorijų, o ne lėkite kaip nusmukę. Ar pesciomis, ar dviraciu ar lenta vaziuojant 8 iš 10 automobilių nepraleidžia. Kai vaziuoju automobiliu ir tvarkingai sustoju praleisti minėtų eismo dalyvių, nenuostabu kad jie dažnai sustoja manęs praleisti, nes per kitus neapdairius vairuotojus ablamukus, pirmumo santykiai išsikreipė maksimaliai 🙂
Tada reikėtų pridėti taisyklę, kad pėstieji nebematyti į telefonus.