Ir kas baisaus tuose laiduose? Visoj Europoj, kur tik troleibusai ar tramvajai, yra tie laidai, ir niekam netrukdo. Užtai elektrobusai dar kolkas su per daug problemų nesusitvarko, kad juos naudoti.
Nagi, apšvieskite apie tą “po truputį”, konkrečiais šaltiniais? Priešingai, Europa jau atsikando to madingo elektrobusų vajaus, ir užsakinėja maksimum nebent po kelis pabandymui. Ir kai kur kaip tik – atsiranda naujos laidų sistemos, nes jokia baterija kolkas nepakeičia to, ką gali paimti tiesiai nuo šaltinio.
Atsisakyti troleibusų. O VT vairuotojus – chamus mesti iš darbo.
Troleibusai su autonomine eiga + sutvarkytos tinklo jungtys, kad nestabdytų
Kam troleibusai? Tuos baisius laidus miesto gatvėse reik kaip tik nuimti pagaliau.
Ir kas baisaus tuose laiduose? Visoj Europoj, kur tik troleibusai ar tramvajai, yra tie laidai, ir niekam netrukdo. Užtai elektrobusai dar kolkas su per daug problemų nesusitvarko, kad juos naudoti.
Europoje šiaip jau po truputį atsikratinėjama tų laidų. Kaip tai netrukdo? Tai laidai ir papildomi stulpai laidams laikyti yra baisi vizualinė tarša.
Nagi, apšvieskite apie tą “po truputį”, konkrečiais šaltiniais? Priešingai, Europa jau atsikando to madingo elektrobusų vajaus, ir užsakinėja maksimum nebent po kelis pabandymui. Ir kai kur kaip tik – atsiranda naujos laidų sistemos, nes jokia baterija kolkas nepakeičia to, ką gali paimti tiesiai nuo šaltinio.
Tik elektriniai autobusai turi būti Vilniuje