Senamiestyje numatykite, kur būtų galima laikinai saugoti dviračius, likusią erdvę orientuokite į pėsčiuosius. Bandymai suderinti siaurose senamiesčio gatvėse pėsčiųjų, turistų, dviračių ir automobilių srautus neduos gero rezultato, o tik problemas.
nzn ka bandot padaryti is senamiesciu tai kaima ar kazkokia autostrada, jei masinu nevazines paspirtuku atsiras daugiau uztenka basanaviciaus gatve pravaziuot su paspirtuku ir lieki be dantu
tikrai neasfaltuotos, bet vien akmenys irgi negerai, nepatogu dviratininkams. Geriausia būtų trinkelės su akmenų intarpais šonuose, jog automobiliu būtų nepatogu greitai važiuoti, o dviratininkai galėtų judėti viduriu kaip ir priklauso lėto eismo gatvėse
Svarbu kuo mažiau pavojų pėstėsiems keliančių dviratininkų ir paspirtukininkų.
O dar įdomu, kur dingo juodos trinkelės, kurių dalis buvo saugoma prie antrojo troleibusų parko? Kur jos dabar…?
Senamiestyje numatykite, kur būtų galima laikinai saugoti dviračius, likusią erdvę orientuokite į pėsčiuosius. Bandymai suderinti siaurose senamiesčio gatvėse pėsčiųjų, turistų, dviračių ir automobilių srautus neduos gero rezultato, o tik problemas.
nzn ka bandot padaryti is senamiesciu tai kaima ar kazkokia autostrada, jei masinu nevazines paspirtuku atsiras daugiau uztenka basanaviciaus gatve pravaziuot su paspirtuku ir lieki be dantu
Paspirtukas senamiestyję tikrai logiškesnė transporto priemonė nei automobilis.
Gedimino prospekte buvo geras grindys reikėjo tik prižiūrėti. O dabar turime kinietiška grindinį, o Zuoko draugeliai istorinį.
Nereikėjo išvogti Gedimino prospekto JUODO BAZALTO trinkelių, nereiktų čia dabar klausinėti.
Ten labai gražiai nuzulinti akmenukai sudėti. Tokie, kur amžini, niekada nenusidėvės.
Pasimokykite iš Prahos….
tikrai neasfaltuotos, bet vien akmenys irgi negerai, nepatogu dviratininkams. Geriausia būtų trinkelės su akmenų intarpais šonuose, jog automobiliu būtų nepatogu greitai važiuoti, o dviratininkai galėtų judėti viduriu kaip ir priklauso lėto eismo gatvėse