Vilniui reikia kokio nors bėginio transporto, autobusas, kad ir naujas, jis vistiek nebus toks greitas ir strigs spūstyse. Tikriausiai metro būtų klaikiai brangu, tai gal galima kokį tramvajų nutiest, kuris važiuotų savo atskira linija, ar kokį traukinuką, yra juk visokių pavyzdžių pasaulyje. Galimą dalį tramvajaus linijų tiest ir po žeme, na kur nors centrinėje dalyje. Šiaip dar būtų galima išnaudot ir esamas geležinkelio linijas, kurios nenaudojamos, pvz. į kokias Grigiškes ar dar kur eina. dėja autobusai, kad ir kokie jie gražūs ir nauji būtų jie Vilniaus sąlygomis nebebus niekada greiti ir patrauklūs. Beje kas nutiko tam tramvajų projektų kur tiek milijonų išleido “studijoms apie kaip jis gerai bus Vilniui”. Jau turėtumėm kaip ir naudotis jais kaip pamenu, gal jau net ir remontuot reiktų.
Trūksta lankstesnės bilietų sistemos. Pvz kaip kitose šalyse bilietai maršrutui ar rajonui. Labai brangu pirkti mėnesinį bilietą ar juolab vienkartinį jeigu į darbą važiuoti tereikia tris stoteles.
Pabandykit isijausti i keleivius ir bus paprasciau ?
Man svarbu
punktualumas ir pakankamai daznai kursuojantis transportas.
Salonai kad butu tvarkingi ir priziurimi, nereiktu grustis su kitais keleiviais ir pan ir t.t.
Kaip sita uztikrins vien tik naujos transp.priemones, nezinau 😉
1. Trūksta švaros. Nauji autobusai atrodo kaip 10 metų senumo. Reiktų plauti po kiekvienos darbo dienos.
2. Reikia elektrobusų. Naikinti troleibusų linijas bei lėtą judėjimą.
Nu, klauset ko trūksta! Naujas transportas nieko gero nepadarys ne bent juose yra,
Mandagumo
Švarumo
Tvarkos
Gryno oro
Grįžau is Klaipėdos. Puikus malonumas važiuoti jų transportu!
Pradžiai užtektu peailginto autobuso piko metu, konkrečiai 40 vakare, nes kas kart reikia jaustis kaip silkė bačkoje.
Vilniui reikia kokio nors bėginio transporto, autobusas, kad ir naujas, jis vistiek nebus toks greitas ir strigs spūstyse. Tikriausiai metro būtų klaikiai brangu, tai gal galima kokį tramvajų nutiest, kuris važiuotų savo atskira linija, ar kokį traukinuką, yra juk visokių pavyzdžių pasaulyje. Galimą dalį tramvajaus linijų tiest ir po žeme, na kur nors centrinėje dalyje. Šiaip dar būtų galima išnaudot ir esamas geležinkelio linijas, kurios nenaudojamos, pvz. į kokias Grigiškes ar dar kur eina. dėja autobusai, kad ir kokie jie gražūs ir nauji būtų jie Vilniaus sąlygomis nebebus niekada greiti ir patrauklūs. Beje kas nutiko tam tramvajų projektų kur tiek milijonų išleido “studijoms apie kaip jis gerai bus Vilniui”. Jau turėtumėm kaip ir naudotis jais kaip pamenu, gal jau net ir remontuot reiktų.
Trūksta lankstesnės bilietų sistemos. Pvz kaip kitose šalyse bilietai maršrutui ar rajonui. Labai brangu pirkti mėnesinį bilietą ar juolab vienkartinį jeigu į darbą važiuoti tereikia tris stoteles.
Trūksta belaidžio interneto.?
Pabandykit isijausti i keleivius ir bus paprasciau ?
Man svarbu
punktualumas ir pakankamai daznai kursuojantis transportas.
Salonai kad butu tvarkingi ir priziurimi, nereiktu grustis su kitais keleiviais ir pan ir t.t.
Kaip sita uztikrins vien tik naujos transp.priemones, nezinau 😉
. Pvz. 68 autobuso , nes čia kvečia, buzrgia Na seni , laikas keisti, p be to yra nemažai ir senjorų, jiems reikia žemesnių įlipimų
Tramvajaus, kuris turėtų atskirą bėgių liniją, kurios nekirstų mašinos, išskyrus sankrižas. Tai labai pagreitintu susisiekimą.
1. Trūksta švaros. Nauji autobusai atrodo kaip 10 metų senumo. Reiktų plauti po kiekvienos darbo dienos.
2. Reikia elektrobusų. Naikinti troleibusų linijas bei lėtą judėjimą.
Kas čia per buka apklausa?! Trūksta tvarkos, švaros, mandagių vairuotojų, atidesnės keleivių kontrolės, o ne kažkokių metro/tramvakū/autobusų….
Nu, klauset ko trūksta! Naujas transportas nieko gero nepadarys ne bent juose yra,
Mandagumo
Švarumo
Tvarkos
Gryno oro
Grįžau is Klaipėdos. Puikus malonumas važiuoti jų transportu!