Metro tiek pastatymas tiek islaikymas per brangus, studijos seniai atliktos situo klausimu. Pagrindine problema Vilniuje, kaip ir kituose miestuose per daug tusciu automobiliu vaziuojanciu ta pacia kryptimi. informaciniu technologiju amziuje neturetu buti sunku sukurti programeliu, platformu ir pan padedanciu susirasti pakeleiviu ir norinciu/galinciu pavezti tam tikra kryptimi ir atgal. Kai visi gali tureti automobili, vaziuoti vienam ryte i centra, o vakare is jo jau per didele prabanga. Savivaldybe turetu skatinti uzpildyti automobilius keleiviais
Taip reikia , kas keliaves po pasaulį aiškai supras kodėl. Beje metro ne visada eina tik po žeme.. jis gali išlysti i paviršių ties miegamaisiais rajonais. Manau kad pirmai pradžiai užtektų padaryti 1 liniją iš Santariškių iki stoties. arba dar vieną liniją iš Naujosios Vilnios į Pilaitę. Kaip pradžiai sočiai užteks.. kai žmonės pajaus kas tai yra punktualumas ir patogumas ir greitis nustos
Ne. Nes:
1) varginga šalis nepatemps tokio brangaus objekto. Čia žaislas tik tiems kas turi pinigų.
2) su dideliais projektais kažkas būtinai “pašildis rankas”. Net jei jis ir nebus paleistas, kažkas uzsidirbs ant šios temos piaro ir ekspluatacijos. Mes jau turėjome “tramvajaus” projektą Vilniuje.
Nereikia maitinti korupcijonerių!
3) kompetetingų kadrų stoka. Kas statys? Turkų ir ukrainiečių brigados vadovaujami brangiais specais iš Europos?
T.y pinigai, neaišku dar iš kur paimti, šalyje neliks.
4) ir t.t.
Metro tiek pastatymas tiek islaikymas per brangus, studijos seniai atliktos situo klausimu. Pagrindine problema Vilniuje, kaip ir kituose miestuose per daug tusciu automobiliu vaziuojanciu ta pacia kryptimi. informaciniu technologiju amziuje neturetu buti sunku sukurti programeliu, platformu ir pan padedanciu susirasti pakeleiviu ir norinciu/galinciu pavezti tam tikra kryptimi ir atgal. Kai visi gali tureti automobili, vaziuoti vienam ryte i centra, o vakare is jo jau per didele prabanga. Savivaldybe turetu skatinti uzpildyti automobilius keleiviais
Taip reikia , kas keliaves po pasaulį aiškai supras kodėl. Beje metro ne visada eina tik po žeme.. jis gali išlysti i paviršių ties miegamaisiais rajonais. Manau kad pirmai pradžiai užtektų padaryti 1 liniją iš Santariškių iki stoties. arba dar vieną liniją iš Naujosios Vilnios į Pilaitę. Kaip pradžiai sočiai užteks.. kai žmonės pajaus kas tai yra punktualumas ir patogumas ir greitis nustos
Ne. Nes:
1) varginga šalis nepatemps tokio brangaus objekto. Čia žaislas tik tiems kas turi pinigų.
2) su dideliais projektais kažkas būtinai “pašildis rankas”. Net jei jis ir nebus paleistas, kažkas uzsidirbs ant šios temos piaro ir ekspluatacijos. Mes jau turėjome “tramvajaus” projektą Vilniuje.
Nereikia maitinti korupcijonerių!
3) kompetetingų kadrų stoka. Kas statys? Turkų ir ukrainiečių brigados vadovaujami brangiais specais iš Europos?
T.y pinigai, neaišku dar iš kur paimti, šalyje neliks.
4) ir t.t.
Labai reikia, baigiam uždust Vilniuje
daugiau autobusu juostu ir grieztesnių baudu kas neleistinai jomis vaziuoja, galim apseit ir be metro , tikrai
Po poros šimtų metų gal ir apsimokės, dabar – tikrai ne
Tai kad jam statyt 20m reikia, o neapsimoka jis niekur, visur duotojamas, kaip ir kitas viešasis, tik troleibusai pigiau
Bet kas, elementariai suprantantis matematiką, pasakys – nereikia!
Aišku kad reikia.