Ir mes per olimpiadą panašiai darėme,tik dabar iš mūsų lietuviai dėl to labai juokiasi, bet patys nori mūsų patirtimi pasinaudoti.Mes dar ir žolę žaliais dažais dažydavom,kad žalesnė būtų…
Jeigu troleibusų poreikis dėl eismo ribojimų bus mažesnis, tai kaip VVT turėtų atrinkti, kurie važiuos, o kurie stovės? Man atrodo visai logiška senius palikt ilsėtis. O kad “žurnalistai” renkasi savo antraštėms tendencingus žodžius, tai čia jau kita tema.
Manau kad reiktų slėpti visą viešąjį transportą ir apsimesti kad jo tiesiog neturim. Taip bent atrodysim kaip amerikeitiškas suburbmiestis o ne kaip Afrika kur tik autobusai važiuoja. Perpuvusios senienos kaip mūsų troleibusinės Škodos dar blogiau už naują dyzelinį autobusą, nors abu skirti tik trečią pasaulį aptarnauti. EU valstybės sostinėje nė vienos metro ar tramvajaus linijos nėra, visiškas bankrutavusios valstybės ir visuomenės atspindys.
Stoty ne kartą mačiau,kaip atvykėliai fotografuoja senas “Škodas”.Jiems atrakcija-atvyko 30 metų į praeitį….Pinigai ištaškomi abejotiniems projektams,tarp žmonių ir valdininkų-didžiulė bedugnė.Vieni žada rojų,kiti vaidina,kad tuo tiki.Savivaldybė aptarnauja verslą.Mokyklų,darželių kaip trūko,taip ir trūksta.Gyvenamieji rajonai auga,poliklinikų,poilsio zonų nėra.Stotis seniausiai netenkina poreikių.Reikia dar vieno tilto,jungiančio Žirmūnus su Antakalniu,reikia lygiagrečios gatvės Antakalnio g.,reikia Geležinio Vilko-Ukmergės,Geležinio Vilko-Tūkstantmečio viadukų,reikia tikro aplinkelio,o ne gatvės tarp miesto rajonų.Tarybmečiu kloti šaligatviai jau atitarnavo,stotelės per trumpos dviems VT priemonėms ,viešasvtransportas neprivažiuoja prie bortelių,senoliai vos išlipa ant asfalto.
Reikia pasakit kad tai ne seneji troleibusai o retro
Viską paslėpti ir žmones uždaryti būstuose.
Ir mes per olimpiadą panašiai darėme,tik dabar iš mūsų lietuviai dėl to labai juokiasi, bet patys nori mūsų patirtimi pasinaudoti.Mes dar ir žolę žaliais dažais dažydavom,kad žalesnė būtų…
Jeigu troleibusų poreikis dėl eismo ribojimų bus mažesnis, tai kaip VVT turėtų atrinkti, kurie važiuos, o kurie stovės? Man atrodo visai logiška senius palikt ilsėtis. O kad “žurnalistai” renkasi savo antraštėms tendencingus žodžius, tai čia jau kita tema.
Manau reik parodyti jog vagia biudzeta valdininkai ir tada turim vazinet senais troleibusais
Manau kad reiktų slėpti visą viešąjį transportą ir apsimesti kad jo tiesiog neturim. Taip bent atrodysim kaip amerikeitiškas suburbmiestis o ne kaip Afrika kur tik autobusai važiuoja. Perpuvusios senienos kaip mūsų troleibusinės Škodos dar blogiau už naują dyzelinį autobusą, nors abu skirti tik trečią pasaulį aptarnauti. EU valstybės sostinėje nė vienos metro ar tramvajaus linijos nėra, visiškas bankrutavusios valstybės ir visuomenės atspindys.
Stoty ne kartą mačiau,kaip atvykėliai fotografuoja senas “Škodas”.Jiems atrakcija-atvyko 30 metų į praeitį….Pinigai ištaškomi abejotiniems projektams,tarp žmonių ir valdininkų-didžiulė bedugnė.Vieni žada rojų,kiti vaidina,kad tuo tiki.Savivaldybė aptarnauja verslą.Mokyklų,darželių kaip trūko,taip ir trūksta.Gyvenamieji rajonai auga,poliklinikų,poilsio zonų nėra.Stotis seniausiai netenkina poreikių.Reikia dar vieno tilto,jungiančio Žirmūnus su Antakalniu,reikia lygiagrečios gatvės Antakalnio g.,reikia Geležinio Vilko-Ukmergės,Geležinio Vilko-Tūkstantmečio viadukų,reikia tikro aplinkelio,o ne gatvės tarp miesto rajonų.Tarybmečiu kloti šaligatviai jau atitarnavo,stotelės per trumpos dviems VT priemonėms ,viešasvtransportas neprivažiuoja prie bortelių,senoliai vos išlipa ant asfalto.
Staipsni rasote apie senuosius troleibusus,
apklausa apie “autonominius automobilius”,
atsakymai nei tam, nei anam
Ktuna :DDD Kaip siaures korejoj kur turistai veziojami tik po paruostas vietas
Jeigu jie yra tvarkingi, tai kodėl juos reikia slėpti? Kiti Europos miestai nesidėdija senų tramvajų ar troleibusų – atvirkščiai, juos vertina.
O jeigu jie yra netvarkingi, tai juos reikia sutvarkyti ar utilizuoti, o ne gėdingai slėpti.