Savaitės klausimasViešasis transportas

APKLAUSA: Ar miestui verta ir toliau atnaujinti troleibusų parką?

Prieš kelias savaites madeinvilnius.lt portalas skelbė, jog UAB ,,Vilniaus viešasis transportas” planuoja įsigyti 8 naujus troleibusus, kurie į Vilniaus gatves turėtų išvažiuoti 2021-aisiais metais.

Po šios naujienos internete pasklido vilniečių raginimas, jog Vilnius turi atsisakyti troleibusų, nes jie yra neefektyvūs, lėti, o miestas apipintas gausybe kontaktinio tinklo laidų.

Šiuo metu SĮ „Susisiekimo paslaugos” vykdo Vilniaus miesto viešojo transporto atnaujinimo galimybių studijos pirkimą, galutinį rezultatą planuojama turėti iki vasaros. Remiantis studija ir darnaus judumo planu bus priimti konkretūs sprendimai dėl susisiekimo viešuoju transportu. Nuo to priklausys ir troleibusų parko atnaujinimas.

Paskutiniaisiais metais sostinės viešojo transporto parkas smarkiai atsinaujino: šiuo metu gatvėmis kursuoja 265 nauji autobusai ir 41 troleibusas. Atnaujinamos yra ne tik transporto priemonės, bet ir keleivių informavimo sistema, priimami sprendimai dėl tvarkaraščių korekcijų.

Norime paklausti jūsų, ar miestui verta ir toliau atnaujinti troleibusų parką?


Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

120 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.


Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
55 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Arnas
Arnas
4 mėnesius

Niekam tike tie troleibusai, labai leti ir uzkemsa gatves, kokia prasme i juos investuot? Niekada nevaziuos greiciau uz automobili, nebent tikrai geras A juostas irengtu, ir zenkliai padidintu pralaiduma, ypac prie sviesoforu ir ziedu. Kitu atveju Vilniuje reikia metro arba tramvajaus, ir aisku, autobusu. Ir viesasis transportas taptu daug patrauklesnis. Kai viesuoju bus galima nuvaziuot greiciau nei automobiliu, tada ir keleiviu kiekiai stipriai isaugs. Reikia maziau klausyt kaimieciu ir medziu gyneju, ir Vilniuje investuoti i “normalaus miesto” infastruktura. O tie kas nori troleibusu, galit kraustytis i Kauna gyvent, ten si priemone puikiai tinka.

Triratuk
Triratuk
5 mėnesius

Vilniui reikia metro.

Vilija
Vilija
8 mėnesius

Gal šiuo sunkiu pasauliui metu, kai Lietuva skolinasi , krizės problemoms išspręsti, nereikėtų naujo viešojo ransporto . Ar aiškinsit mums pasakas kad tai kiti pinigai. Tai Lietuvos pinigai. Ir ūkiški vadovai išmanantys ekonomika nesivadovaujantys kokiais tai kitais pasipelnymo tikslais , o ne tik naudingais Lietuvai ir jos žmonėms, nepirktų ko neverktinai reikia. Juk nelūžta, o prestižu pasirūpinsit po krizės. Jei reikia Lietuvos labui galima išsiimti ir iš kitos kišenės. Dabar Lietuva valdoma ne mano daržas ne mano pupos. Brangieji visa Lietuva mūsų daržas!!!

x-men
x-men
4 mėnesius
Atsakinėti į  Vilija

Siulau nepirkti kovos masinu ”Bokseriu”,bet pirkti troleibusus.

Algirdas
Algirdas
8 mėnesius

Būtina atnaujinti troleibusus ir kontaktinį tinklą

Domantas
Domantas
8 mėnesius

Vienareikšmiškai verta ir būtina. Troleibusų tinklas Vilniuje turi būti ne naikinamas, o plėtojamas, kaip ir likusioje Europoje. Vilnius atnaujino autobusus, tačiau stipriai atsilieka naujinant troleibusus. Vilniaus gatvėmis vis dar rieda ketvirtas dešimtis skaičiuojančios moraliai ir fiziškai pasenusios dar Čekoslovakijoje gamintos Škodos. Net Kaune šių atgyvenų sugebėjo pagaliau atsikratyti. Nesuprantu, kodėl Vilnius taip atsilieka. Šiandien Vilniaus troleibusų parkas primena ne vidurio ar vakarų Europos miesto viešąjį transportą, bet greičiau kokio Kišiniovo.

Back to top button