Šių metų rugsėjo mėnesį NASA paskelbtas dokumentas apie neatpažintus anomalius reiškinius (angl. unidentified anomalous phenomena (UAP) išsklaidė ilgą laiką prieštaringai vertintas diskusijas susijusias su NSO. Organizacijos atstovai tvirtino, kad neatpažintų anomalių reiškinių tema nuo sensacijų vaikymosi turi pereiti prie mokslo. Siekdamas šią temą dar labiau aktualizuoti, žinomas prekių ženklas Lietuvoje nutarė drąsios ir įdomios temos nepabijoti ir savo komunikacijoje – įrengė pirmą ateivių nusileidimo aikštelę.
NASA įsitraukimas – naujas puslapis NSO tyrinėjimuose
Kosmoso, visatos platybių tyrinėjimas yra lygiai taip pat moksliškai įdomi tema kaip ir gyvybės ar gamtos mokslų sritys. „Vilniaus alaus“ vadovas Algirdas Bagatyrius teigia, kad tokių institucijų kaip NASA, Pentagono įsitraukimas tik įrodo, kad ši tema nebeturi būti stigmatizuojama.
Pašnekovas prideda, kad net kariškiai nuolat pateikia pranešimų apie neįprastus vaizdus. Tačiau fantastiniai filmai ir knygos apie ateivius formuoja įvaizdį, kad tai tik atsiskyrėlių ar keistuolių, o ne plačiosios visuomenės reikalas. „Moksliškų, patikimų institucijų NSO tyrinėjimai išsklaidys mitus, klaidingą informaciją ir leis pažvelgti į šią temą giliau ir užtikrinčiau“, – teigia pašnekovas.
Nusileidimo aikštelei Vilnius pasirinktas neatsitiktinai
„Mes jų laukiame su gerais ketinimais“, – tęsia įmonės vadovas. „Kas dabar pasakys, kaip greitai įvyks kontakto diena, o pirmąją nusileidimo aikštelę Vilniuje tada ir prisiminsime. Nealkoholinis „Tushi Quantum“ – pirmasis produktas iš serijos apie Kosmoso platybes. Šis gėrimas simbolizuoja pradžią ieškojimų, kurie ateityje padės išsilaisvinti iš žemiškųjų stereotipų ir supratimo, kad mūsų planeta tolima ir niekam nepasiekiama“, – teigia jis.
Jis pratęsia, kad rinkoje šiuo metu matyti aiški tendencija. Nealkoholinio alaus segmentas rinkodaros priemonėmis beveik neplėtojamas. Nealkoholinio produkto reklama de facto reklamuojami alkoholio produktai ir prekių ženklai. Manome, kad tai ydinga praktika, nes jaunesnės kartos vis skeptiškiau žiūri į alkoholio vartojimą. Kaip miestas ir valstybė sparčiai vystomės, todėl priežasčių nekurti įdomesnių ir rinkos poreikius atliepiančių produktų paprasčiausiai nematome.
Nealkoholinio „Tushi Quantum“ ieškokite visose „Vilniaus alaus“ krautuvėse, visoje Lietuvoje.