Kai jie patys žinos, lenkai, gudai ar rusai, o gal lietuviai, jie yra, tuomet bus galima tartis. Nors mano nuomone, atėjūnai su savo atsineštomis puoselybomis neturėtų užgošti per tūkstantmečius jau susidariusios. Šaunu, jei prisitaiko ir kokią dalelę perduoda, kuri tampa priimtina daugeliui. Kalbu apie judėjus, karaimus, Krymo totorius.
Kaip visada šitie etnokosmospecialistai pavaro. Geriausiai atrodo Šiaulių miestas – visas Žematijoje, o priemiesčiai Aukštatijoje. Neįsivaizduoju koks situacijos nepažįstantis ufonautas atskirtų Ginkūnus ar Kairius nuo Šiaulių. Ten netgi važiuoja miesto VT.
Mane irgi nustebino. Kas pasakytų, kad Elektrėnai, Pabradė, netgi Dieveniškės yra Dzūkai? Arba Cirkliškis – dzūkai, o su jais visiškai suglaustas, be jokių geografinių atskirčių esantys Švenčionys – jau aukštaičiai? Taip pat Sariai.. Pagal mane Dzūkija su Aukštaitija galėtų ribotis ties puse Vilniaus. Nežinia, ką su Dieveniškių kilpa derėtų daryti.
Čia pateikta ne dabartis, o nuo post-feodalizmo nusistovėjusios ribos. Anksčiau buvo dar kitaip, pvz. žemaičiai buvo ryčiau, prie Nevėžio. Viskas kinta. Negi kas labai jau skirstosi šiais laikais, viskas maišosi – yra svarbesnių rūpesčių ir užduočių. Manau, dabar žmonėms svarbiau bendra Lietuva, naujų iššūkių sprendimas krikščioniškoje šviesoje. Prierašas: jei nesate krikščionis tai daug nepurkštaukite, išsakiau savo nuomone, jei turite savo nuomonę, galite ramiai ja pasidalinti.
labai esu nustebinta kad Vilniaus rajonas, Elektrėnai, Šalčininkai yra Dzūkija. Negirdėjau nei vieno ten dzūkiškai šnekant…
O Vilnijos gyventojai tai kas? Jų nėra? Nelietuviškai kalbantys nėra etnografiškai skirtingas regionas?
Kai jie patys žinos, lenkai, gudai ar rusai, o gal lietuviai, jie yra, tuomet bus galima tartis. Nors mano nuomone, atėjūnai su savo atsineštomis puoselybomis neturėtų užgošti per tūkstantmečius jau susidariusios. Šaunu, jei prisitaiko ir kokią dalelę perduoda, kuri tampa priimtina daugeliui. Kalbu apie judėjus, karaimus, Krymo totorius.
Kaip visada šitie etnokosmospecialistai pavaro. Geriausiai atrodo Šiaulių miestas – visas Žematijoje, o priemiesčiai Aukštatijoje. Neįsivaizduoju koks situacijos nepažįstantis ufonautas atskirtų Ginkūnus ar Kairius nuo Šiaulių. Ten netgi važiuoja miesto VT.
Mane irgi nustebino. Kas pasakytų, kad Elektrėnai, Pabradė, netgi Dieveniškės yra Dzūkai? Arba Cirkliškis – dzūkai, o su jais visiškai suglaustas, be jokių geografinių atskirčių esantys Švenčionys – jau aukštaičiai? Taip pat Sariai.. Pagal mane Dzūkija su Aukštaitija galėtų ribotis ties puse Vilniaus. Nežinia, ką su Dieveniškių kilpa derėtų daryti.
Pasakyki, kad Sabonis ne dzūkas, taigi. Nepainiokite ir nesipainiokite. O kas tuomet Dieveniškiai?
Čia pateikta ne dabartis, o nuo post-feodalizmo nusistovėjusios ribos. Anksčiau buvo dar kitaip, pvz. žemaičiai buvo ryčiau, prie Nevėžio. Viskas kinta. Negi kas labai jau skirstosi šiais laikais, viskas maišosi – yra svarbesnių rūpesčių ir užduočių. Manau, dabar žmonėms svarbiau bendra Lietuva, naujų iššūkių sprendimas krikščioniškoje šviesoje. Prierašas: jei nesate krikščionis tai daug nepurkštaukite, išsakiau savo nuomone, jei turite savo nuomonę, galite ramiai ja pasidalinti.
Labai šaunu! Tik įdomu būtų, jei parodytų sąsajas ir su senesniais laikais – su kuršiais, prūsais ir jotvingiais.