Vilniaus gatvės

Ž. Mauricas įvardijo Vilniaus vietas, kurios užsikimš nuo spūsčių: laiko klausimas, kada jos taps nepravažiuojamos

Banko „Luminor“ vyriausiasis ekonomistas Žygimantas Mauricas sako, kad spūstys Vilniaus mieste susiformuoja dėl neišvystytos infrastruktūros.

„Jeigu yra mokinių atostogos, tai spūsčių praktiškai nebūna. Tai klausimas, kodėl? Atsakymas paprastas. Nes Vilnius eilę metų plėtėsi ir toliau yra ne tik plečiamas, bet ir tankinamas tam tikruose rajonuose, tačiau infrastruktūra vėluoja, ypatingai į mokyklas ir darželius. Atitinkamai mamos, tėveliai vežioja vaikus į mokyklas. Manau, kad tai yra pagrindinė spūsčių priežastis“, – Eltai teigė ekonomistas.

Anot jo, nors Vilniuje ir yra du aplinkkeliai, tačiau iki jų miesto gatvėmis sudėtinga nuvažiuoti.

 

„Kiti dalykai, tai ir viešojo transporto, ir kelių infrastruktūra. Labai akcentuojamos investicijos į dviračių takus, bet į magistralinius kelius reikėtų taip pat investuoti. Ir investuoti pakankamai apgalvotai į priekį kelis žingsnius, o ne taip, kaip daroma Vilniuje. (…) Didžioji dalis magistralinių gatvių neveda į aplinkkelius, o veda kažkur kitur. (…) Visiškai buvo daroma atvirkščiai, lyg ir neplanuojant, kad kada nors tas aplinkkelis bus. Tokios planavimo klaidos sukelia kamščius“, – sakė Ž. Mauricas.

Ekonomistas taip pat įvardijo, kokios vietos Vilniuje, jo nuomone, dėl spūsčių ateityje labiausiai nukentės.

„Galiu pasakyti, koks kamštis bus milžiniškas ir didės ateityje – tai Olandų gatvėje, Antakalnio, Žirmūnų žieduose. Todėl, kad miestas plečiasi į pietus, bet transporto infrastruktūra nėra atitinkamai plečiama. Tik laiko klausimas, kada užsikimš visos šios arterijos ir bus nepravažiuojamos“, – Eltai teigė jis.

 

Kaip ELTA jau rašė, penktadienį Vilniaus vicemeras Vytautas Mitalas sakė, kad didžiųjų šalies miestų savivaldybės siekia kai kuriose vietose sugrąžinti papildomas šviesoforų lenteles su žalia rodykle, nes jų pašalinimas, esą, eismo situacijos nepagerino, o kai kuriose vietose ją pablogino.

Susisiekimo ministrui Jaroslavui Narkevičiui paskelbus, kad „žalios rodyklės” galėtų būti kuriam laikui sugrąžintos, Vilniaus meras Remigijus Šimašius sakė, kad savivaldybė prašo ne nukelti sprendimą, bet galimybės savarankiškai dėl jų nuspręsti.

Lukas Blekaitis (ELTA)

 
Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
18 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
4 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Marius
Marius
1 metus

😀
Turiu klausima ekonomistui Mauricui: ar siemet dar prisnigs ir kada? Kad tai bus tarp Olandu ir Zirmunu ziedu, tas jau aisku.

Giedrius
Giedrius
1 metus

Galiu pasakyti dar kokia gatvė užsikimš, tai Geležinio Vilko, ypač po to kai ten naują akropolį pastatys. Šiaip jis jau dabar užkimštas ir alternatyvos kaip jį apvažiuot išvis nėra. 🙂

jonas
jonas
1 metus

Dauguma Europos miestų tyčia užkemša gatves, visiškai uždaro sankryžas automobiliams. Štai tada gatvės iš tikrųjų atsikemša ir tampa pravažiuojamomis viešajam transportui, pėstiesiems ir dviračiams.

Real Deal
Real Deal
1 metus
Atsakinėti į  jonas

Jonai Balvonai, o tai kaip žmonės, kurie važiuoja iš priemiesčių, nukeliaus kur jiems reikia?

Neee, automobilis yra svarbiausia susisiekimo priemonė.

Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button