Kodėl įdėti paveiksliukai tokios rezoliucijos, kad neįmanoma nieko įskaityt, ir nėra galimybės atsidaryti padidinto vaizdo? Ar ta brošiūra – kažkoks ribotos laidos literatūros kūrinys?
Kitas dalykas – dalies takų realybėje nėra – arba tas planas pasenęs, bet greičiausiai pritemptas prie norimo. Pvz, sukant iš Žirnių g. į Naujininkus, tako NĖRA – yra tik išmindžiotas purve takelis. Palei pačią gatvę tako irgi nėra. Siūlymas važiuoti Verkių parkę palei Nerį esančia gatve – tai kenkėjiškas siūlymas, nes ten vyksta aplenkiančių kamščius automobilistų džihadas – toj atkarpoj BŪTINAS pilnavertiškas takas (gal galima pabandyt išpirkt poros metrų pločio žemės plotelį iš tų žmonių, kur ten įsikūrė?). Į Naują Vilnią nepamenu, kad būtų nors koks takas (gal atkarpos). Į Pavilnį – jokių takų, tarsi šis rajonas neegzistuotų, tuo tarpu į pramoninius rajonus kaip Gariūnai, aukštieji Paneriai – nuvesti (už Europos pinigus, spėju). Šiaip, tas takų raizginys labai neoptimalus, trūksta tiesių jungčių (panašių į automobiliams skirtų kelių) ir priveda prie minties, kad Susisiekimo Paslaugos nori atsikratyti dviratininkų, kad “nelįstų jiems po ratais”.
Kodėl įdėti paveiksliukai tokios rezoliucijos, kad neįmanoma nieko įskaityt, ir nėra galimybės atsidaryti padidinto vaizdo? Ar ta brošiūra – kažkoks ribotos laidos literatūros kūrinys?
Kitas dalykas – dalies takų realybėje nėra – arba tas planas pasenęs, bet greičiausiai pritemptas prie norimo. Pvz, sukant iš Žirnių g. į Naujininkus, tako NĖRA – yra tik išmindžiotas purve takelis. Palei pačią gatvę tako irgi nėra. Siūlymas važiuoti Verkių parkę palei Nerį esančia gatve – tai kenkėjiškas siūlymas, nes ten vyksta aplenkiančių kamščius automobilistų džihadas – toj atkarpoj BŪTINAS pilnavertiškas takas (gal galima pabandyt išpirkt poros metrų pločio žemės plotelį iš tų žmonių, kur ten įsikūrė?). Į Naują Vilnią nepamenu, kad būtų nors koks takas (gal atkarpos). Į Pavilnį – jokių takų, tarsi šis rajonas neegzistuotų, tuo tarpu į pramoninius rajonus kaip Gariūnai, aukštieji Paneriai – nuvesti (už Europos pinigus, spėju). Šiaip, tas takų raizginys labai neoptimalus, trūksta tiesių jungčių (panašių į automobiliams skirtų kelių) ir priveda prie minties, kad Susisiekimo Paslaugos nori atsikratyti dviratininkų, kad “nelįstų jiems po ratais”.