Vilniaus gatvės

Senamiestyje nuo šaligatvių dingo dviračių juostos

Tai galima laikyti tam tikros eros pabaiga – Vilniuje išnyksta ant šaligatvių nupaišytos dviračių juostos. Nors mieste kai kur dar galėsite aptikti baltais dažais šaligatvyje nudažytas linijas bei dviračiu simbolius, tačiau tai tik paskutiniai fragmentai, kurie artimoje ateityje išnyks išsprendus sudėtingesnių gatvių infrastruktūros klausimus.

„Senieji „dviračių takai“ – linijomis paženklintos juostos šaligatvyje – ne tik sudarė prielaidas nereikalingiems konfliktams tarp dviratininkų ir pėsčiųjų, bet ir tikrai neatitinka šių dienų dviračių infrastruktūrai keliamų kokybės standartų. Siauri šaligatviai buvo dalinami perpus, todėl vietos nepakakdavo nei pėstiesiems, nei dviratininkams. Nuo šiol šaligatviai grįžta pėstiesiems, kuriems nebereiks nerimauti dėl šalia manevruojančių dviratininkų“, – rašoma Vilniaus miesto savivaldybės pranešime.

Visą mėnesį plušėję darbininkai ištrynė daugiau nei 15 km ženklinimo.

 
Nuotr.: Vilnius juda

„Minantiems primename, kad važiuoti dviračiu šaligatviu ir toliau galima, tai darant bendrame sraute kartu su pėsčiaisiais arba, priklausomai nuo gatvės kategorijos ir apkrovimo, gatvės važiuojamąja dalimi kartu su automobiliais”, – primena savivaldybė.

„Savo ruožtu ir toliau stengsimės nemažinti pagreičio tiesiant naujus – aukštus kokybės standartus atitinkančius dviračių takus, kurie iki 2023-iųjų jau bus sujungti į vientisą – nenutrūkstantį tinklą. Senus “pieštinius” takus, kur nebus galimybės nutiesti naujo, raudono asfalto tako, pakeis ramaus eismo zonos”, – rašoma Vilniaus miesto savivaldybės pranešime.

Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
68 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

 

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
14 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Laura
Laura
1 metus

Kažkaip primena žalių rodyklių situaciją

Ema
Ema
1 metus

Esu ir dviratininkė ir ne – nešališkai matau sprendime didelę spragą – su dviračiu beliks važiuot per bruką o tai- transporto ir galūnių laužymas .

Gyventojas
Gyventojas
1 metus

Naikint galima tik tada, kai šalia padaromas naujas – asfaltuotas takas. Dabar tai tik žingsnis atgal. Tiek laiko teko visuomenę pratinti žiūrėt po kojom…

...
...
1 metus
Atsakinėti į  Gyventojas

Nejuokauk apie takus senamiestyje. Ten zona iki 20 km/h. Važiuoji gatve ir viskas.

Eff
Eff
1 metus
Atsakinėti į  ...

Bet pašalino ne tik senamiestyje 😉

SimPle
SimPle
1 metus
Atsakinėti į  Gyventojas

Aš irgi nesupratau, kam reikėjo šalinti, jei dar nėra naujo. Suprasčiau, jei tai trukdytų rengti naują, bet dabar kai kuriose vietose liko platus šaligatvis. O ir planuose liko pažymėta, kad yra dviračių takas, o liko tik pėsčiųjų.

Lauris
Lauris
1 metus

Tai vėl nupieškit, vėl nutrinkit. Mes gi visi pinigus šakėm vartom, kad nepūtų.

Nojus
Nojus
1 metus

Tai dabar dar daugiau konfliktų kils.

kestutis
kestutis
1 metus
Atsakinėti į  Nojus

…tai beabejo,dar daugiau konfliktu kils!buvo pazymeta kurioje saligatvio vietoje galima buvo vaziuot…o dabar kur?o jei uzkabinsiu pestiji,kas tada kaltas bus…jei pazymetu liniju nera,vadinasi-kur noriu ten vaziuoju:)o jei pestysis manes nepraleidzia,vadinasi,jis tai piktibiskai daro…

Hmm
Hmm
1 metus
Atsakinėti į  kestutis

Nuo kada dviračiu galima šaligatviu važiuot??

Dviratininkas
Dviratininkas
1 metus
Atsakinėti į  Hmm

O tai visur dviračių takai yra? ar mum per veja savus išminti? O gal jus patys išminsi?

Dviratininkas
Dviratininkas
1 metus
Atsakinėti į  Hmm

Visada buvo galima iki tam tikro greičio (20-30 km/h jei pamenu teisingai).

ne dviratininkas
ne dviratininkas
1 metus
Atsakinėti į  Dviratininkas

pro pat pėsčiąjį leidžiama važiuoti greičiu, kuris yra artimas pėsčiojo judėjimo greičiui (3–7 km/h), paliekant tokį tarpą iš šono, kad eismas būtų saugus.

Ema
Ema
1 metus
Atsakinėti į  Dviratininkas

Netiesa!- čia taip galit tik gatve, visur ties pėsčiųjų zona – galima tik pėsčiųjų greičiu.

Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button