Vilniaus gatvės

Pritarta Kalvarijų ir Žalgirio gatvių sankryžos rekonstrukcijai

Vilniaus miesto savivaldybės Vyriausiojo miesto architekto skyrius pritarė Kalvarijų ir Žalgirio gatvių sankryžos rekonstrukcijai.

Kalvarijų gatvėje bus siekiama didinti viešojo transporto greitį, o šį siekį įgyvendinti planuojama pertvarkant eismo organizavimą. Šioje keturių juostų gatvėje norima po vieną eismo juostą skirti tik viešajam transportui, o automobiliams palikti po vieną eismo juostą abejomis kryptimis.

Projektiniuose siūlymuose buvo nurodoma, kaip bus pertvarkoma likusi gatvės dalis – nuo Trimitų gatvės ir besibaigianti su Kalvarijų bei Žalgirio gatvių sankryža. Pertvarkant gatvę ir pačią sankryžą, numatoma po vieną eismo juostą skirtingomis kryptimis skirti viešajam transportui, kitas dvi – automobiliams, vienoje gatvės pusėje taip pat planuojama įrengti dviračių taką. Planuojamos rekonstruoti gatvės atkarpos ilgis beveik 250 metrų.

 

Projekto techniniai parametrai

  • Planuojamo objekto adresas – Kalvarijų g. ir Žalgirio g. sankryža;
  • Rekonstruojamos gatvės ilgis – 250 m;
  • Eismo juostų skaičius – 4 vnt.;
  • Projekto vystytojas – Vilniaus miesto savivaldybės administracija;
  • Projektinius siūlymus ruošė SĮ „Vilniaus planas“, projekto vadovas – Saulius Valeika.
MadeinVilnius.lt informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „Naujosios medijos grupės“ sutikimo neleidžiama.
Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
82 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
29 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Pilietis
Pilietis
13 dienas (-ų)

Puiku, jau seniai taip reikėjo. Dabar kiekvienas studentas turi auto, superdurneliai savo vaikus peraugusius į mokyklą su mašina vežioja, o alchašiukai rėkia, kad nėra kur savo pasato po langais numest… Gal pagaliau metas lipt iš medžio ir kraustytis į civilizaciją su normaliai funkcionuojančia VT sistema?

Paulius
Paulius
13 dienas (-ų)

Tai kad ne naikinti reik, o papildomai integruoti turetu… arba visus PC bei qwadrumus hanerius buldozeriu ir pievute uzseti! Kitaip na ner logikos…nera

Alina
Alina
13 dienas (-ų)

Kas per sprendimas palikti po 1 juosta?? Nejau dabar dem to visi perses ant dviraciu ar i VT? Kodel kamsciai Vilniuje didesni nei Madride??

Nereikalingas
Nereikalingas
13 dienas (-ų)
Atsakinėti į  Alina

Todėl, kad žmonės nepersėdę į VT:
Public transport was used for 69.1% of journeys within the central area.

....
....
13 dienas (-ų)
Atsakinėti į  Nereikalingas

kas persodins tevus, kurie veza vaikus i mokyklas ir darzelius?Gal tu? Taip, kad nereik cia tu pasaku apie persodinima. O rasanciam apie Madrida reiktu prisimint metro.

Nereikalingas
Nereikalingas
13 dienas (-ų)
Atsakinėti į  ....

Patys persės, arba galės kamščiuos stovėt ir tada persės.

Pilietis
Pilietis
11 dienas (-ų)
Atsakinėti į  ....

Tai jei man savivaldybė užtikrina kokybišką darželį ir kokybišką mokyklą prie namų, tada ok. Bet šiaip vežiot į darželį vaikus su viešuoju arba mint dviračiu žiemą, tai nekažką 🙄 o dabar pusė Vilniaus gyvena ale Vilniuje, prisiregistrave pas bele ką mieste ir vežioja vaikus į darželius. O tie kurie gyvena mieste darželių po langais nebegauna ir vežioja į kitą miesto galą. Bet valdžiai čia viskas ok ir tik draust moka.

Lauk
Lauk
13 dienas (-ų)

AUTOMOBILIUS LAUK IŠ MIESTO CENTRO!

Kukulis
Kukulis
13 dienas (-ų)

Su sitom nesamone ruosia infra tramvajui…. metro sprestu is esmes nebloginant situacijos vairuotojams…

Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button