Po tokių sprendimų garantuoti kamščiai nuo Kalvarijų g. – Konstitucijos pr. sąnkryžos iki buvusios Kuro aparatūros gamyklos(čia važiuojant nuo centro) ir nuo tos pačios gamyklos iki Kalvarijų turgavietės važiuojant link centro. Kažkuo panašus sprendimas kaip ir su žaliosiomis rodyklėmis sukant į dešinę- neišdiskutuoti ir nieko nepagrįsti sprendimai stumiami buldozeriškai, vadovaujant išsišiepusio mero
Žiūriu kuo toliau tuo durniau, kaip lenkai sako cirk na droce… Jokio sankryžos pralaidumo padidinimo nėra, bent praplatintu vieną juosta kad auto laisvai galėtų sukti į dešinę. Vis viena autobusai striks prie tos sankryžos, nes striks ir automobiliai sukantys į dešinę. Atrodo jog tokias sankryžas paišo imbicilai ar vos baige kažkokias piešimo studijas…
Aš manau ir man atrodo, kad susidaro kenkėjiškos programos vaizdas. Vilniečiai stovės spūstyse ir jie tikrai nepersės į tą visuomeninį. Kam tada visa tai reikalinga?
Man tai primena 90-jų “verslo” metodus, kai nuostolingai dirbusi ratų taisykla pradurdavo visiems greta pastatytiems automobiliams ratus, kad tie atvyktų pas juos taisyt. Panašiai automobiliams sudaromos kliūtys, kad žmonės neturėtų norimo transporto priemonės laisvo pasirinkimo. Taip pat vėl supriešinamos skirtingos žmonių grupės.
Nepritariu tokiems metodams. Jie tiesiog nepasiteisina.
Kaip pasakė vienas mano bičiulis, “elitas persodina liaudį į vagonus atlaisvindamas sau kelius? “
Šita homofobinė menkysta vienos juostos atėmime iš jo surūdijusios geldos ar mokinių testavime mato daugiau žmogaus teisių pažeidimų, nei pvz. partnerystės įstatymo nepriėmime 20 metų :] spręskite patys apie „lygį” ir išsilavinimą
Partnerystė ar testavimas yra vertybinė diskusija, kuri yra normalus reiškinys keičiantis kartoms. Visą laiką taip buvo. Pvz dar ketvirtame praeito amžiaus dešimtmetyje vyrai kovojo dėl teisės maudytis neprisidengus viršutinės kūno dalies (neprisidengę buvo suimami policijos).
Tuo tarpu šita problema yra grynai matematinis mašinų ir žmonių srautų modeliavimas siekiant efektyvumo. Jei prioritetas yra kuo greičiau pasiekti tašką A iš taško B, pagal tai ir randamos transporto rūšys, kurios tą leidžia daryti efektyviausiai. Šiuo metu tai A juostos su autobusais, vėliau, beveik garantuotai, bus pereita prie bėginių transporto priemonių, nebent carpooling su self-driving cars viską apvers (kol kas sunkiai juda į priekį).
Labai gerai. Tik reiktų tempus didinti su šitais juostų atidavimais autobusams. Tik sukūrus pilną A juostų tiklą baigsis iliuzijos, kad autobusais ir A juostomis tokio dydžio mieste galima sukurti patogią, ES lygio transporto sistema ir, iššvaistę dešimtmečius, galėsime judėti prie rimtesnių variantų. Taip, kaip Bogota keičia savo pilnavertį BRT į bėginį transportą, kai Vilniaus šitom juostom net iki BRT dar labai labai toli.
A juostas galima pritaikyti bėginiam transportui, bet statyti gerai iš karto vis tiek yra gerokai pigiau. Bogotoje, spėju, irgi pakalnių ir kitokių transporto analfabetų netrūko, dėl to nusprendė, kad autobusas gali tą patį, ką bėginės sistemos ir pirmą tą savo nesąmonę Trans Milenio pasistatė, o dabar leis šimtus milijonų konvertavimui. Vilnius lipa ant to paties grėblio tik norėtųsi, kad užliptų greičiau, nes, transporto prasme, esame trečias pasaulis.
Tom pačiom, todėl BRT yra logiškas daug investicijų nereikalaujantis žingnis, kurį po to galima palaipsniui keisti bėginiu. Dedikuotų A juostų formavimas vis vien būtinas, nepriklausomai nuo pasirinktos transporto rūšies.
Su sitom nesamone ruosia infra tramvajui…. metro sprestu is esmes nebloginant situacijos vairuotojams…
Po tokių sprendimų garantuoti kamščiai nuo Kalvarijų g. – Konstitucijos pr. sąnkryžos iki buvusios Kuro aparatūros gamyklos(čia važiuojant nuo centro) ir nuo tos pačios gamyklos iki Kalvarijų turgavietės važiuojant link centro. Kažkuo panašus sprendimas kaip ir su žaliosiomis rodyklėmis sukant į dešinę- neišdiskutuoti ir nieko nepagrįsti sprendimai stumiami buldozeriškai, vadovaujant išsišiepusio mero
Žiūriu kuo toliau tuo durniau, kaip lenkai sako cirk na droce… Jokio sankryžos pralaidumo padidinimo nėra, bent praplatintu vieną juosta kad auto laisvai galėtų sukti į dešinę. Vis viena autobusai striks prie tos sankryžos, nes striks ir automobiliai sukantys į dešinę. Atrodo jog tokias sankryžas paišo imbicilai ar vos baige kažkokias piešimo studijas…
Kas čia per nauja mada siaurinti važiuojamąją dalį?
Aš manau ir man atrodo, kad susidaro kenkėjiškos programos vaizdas. Vilniečiai stovės spūstyse ir jie tikrai nepersės į tą visuomeninį. Kam tada visa tai reikalinga?
Man tai primena 90-jų “verslo” metodus, kai nuostolingai dirbusi ratų taisykla pradurdavo visiems greta pastatytiems automobiliams ratus, kad tie atvyktų pas juos taisyt. Panašiai automobiliams sudaromos kliūtys, kad žmonės neturėtų norimo transporto priemonės laisvo pasirinkimo. Taip pat vėl supriešinamos skirtingos žmonių grupės.
Nepritariu tokiems metodams. Jie tiesiog nepasiteisina.
Kaip pasakė vienas mano bičiulis, “elitas persodina liaudį į vagonus atlaisvindamas sau kelius? “
Nes sovietinio mentaliteto atstovui važiuot VT su kitais runkeliais ne lygis. Jis gi prie elito taikosi.
Šita homofobinė menkysta vienos juostos atėmime iš jo surūdijusios geldos ar mokinių testavime mato daugiau žmogaus teisių pažeidimų, nei pvz. partnerystės įstatymo nepriėmime 20 metų :] spręskite patys apie „lygį” ir išsilavinimą
Partnerystė ar testavimas yra vertybinė diskusija, kuri yra normalus reiškinys keičiantis kartoms. Visą laiką taip buvo. Pvz dar ketvirtame praeito amžiaus dešimtmetyje vyrai kovojo dėl teisės maudytis neprisidengus viršutinės kūno dalies (neprisidengę buvo suimami policijos).
Tuo tarpu šita problema yra grynai matematinis mašinų ir žmonių srautų modeliavimas siekiant efektyvumo. Jei prioritetas yra kuo greičiau pasiekti tašką A iš taško B, pagal tai ir randamos transporto rūšys, kurios tą leidžia daryti efektyviausiai. Šiuo metu tai A juostos su autobusais, vėliau, beveik garantuotai, bus pereita prie bėginių transporto priemonių, nebent carpooling su self-driving cars viską apvers (kol kas sunkiai juda į priekį).
O norintys sukti į dešinę ar neužkiš A juostos ?
Aš manau, kad čia yra VVT interesas, kurį šis ponaitis atstovauja…
Baisiausia, kad atėjus naujam normaliam merui visas šias klaidas teks taisyti.
Joks normalus meras nedarys automobilių prioritetu.
Geram merui būtų svarbu, kad visi būtų patenkinti, todėl tiek VVT tiek automobiliai gali būti prioritetu
Bet jis automobiliu nelaiko prioritetu ir nori išgrūsti juos per jėga
Ir kam nuo to bus geriau?
Viską valdo pingai pas juos ten kazkam gerai nubyrėjo o tqi dabar šita vieta pavirs visiška kamašalyne
Labai gerai. Tik reiktų tempus didinti su šitais juostų atidavimais autobusams. Tik sukūrus pilną A juostų tiklą baigsis iliuzijos, kad autobusais ir A juostomis tokio dydžio mieste galima sukurti patogią, ES lygio transporto sistema ir, iššvaistę dešimtmečius, galėsime judėti prie rimtesnių variantų. Taip, kaip Bogota keičia savo pilnavertį BRT į bėginį transportą, kai Vilniaus šitom juostom net iki BRT dar labai labai toli.
O begines transporto priemones kur vazines? Ne tom paciom A juostom?
A juostas galima pritaikyti bėginiam transportui, bet statyti gerai iš karto vis tiek yra gerokai pigiau. Bogotoje, spėju, irgi pakalnių ir kitokių transporto analfabetų netrūko, dėl to nusprendė, kad autobusas gali tą patį, ką bėginės sistemos ir pirmą tą savo nesąmonę Trans Milenio pasistatė, o dabar leis šimtus milijonų konvertavimui. Vilnius lipa ant to paties grėblio tik norėtųsi, kad užliptų greičiau, nes, transporto prasme, esame trečias pasaulis.
Tom pačiom, todėl BRT yra logiškas daug investicijų nereikalaujantis žingnis, kurį po to galima palaipsniui keisti bėginiu. Dedikuotų A juostų formavimas vis vien būtinas, nepriklausomai nuo pasirinktos transporto rūšies.
Šiaip geras klausimas