Vilniaus gatvės

Paskelbtas Liepkalnio ir Minsko plento sankryžos rekonstrukcijos konkursas

Vilniaus miesto savivaldybės administracija Centriniame viešųjų pirkimų portale praėjusią savaitę paskelbė Liepkalnio ir Minsko plento sankryžos rekonstrukcijos darbų konkursą.

„Atliekant šių gatvių bei sankryžos rekonstrukcijos darbus bus sutvarkyta apie 2,2 kilometro važiuojamosios dangos, rekonstruota 1,5 kilometro vandentiekio, 918 metrai nuotekų tinklų, paklota 8,3 kilometro apšvietimo kabelių, įrengta apie 5,3 kilometro lietaus nuotekų tinklų. Pastatytas 23,1 metro ilgio ir 78,2 metro pločio viadukas. Įrengtos 1,27 kilometro ilgio atraminės sienutės“, – rašoma skelbime.

Skelbta, jog keturių eismo juostų daugiau kaip 800 metrų ilgio Žirnių gatvės ir Minsko plento dalis atsidurs tunelyje, o virš jo bus įrengta reguliuojama Liepkalnio gatvės sankryža. Joje bus pastatytas viadukas.

 

Pasiūlymus konkursui galima teikti iki gegužės 20 dienos. Sankryžos rekonstrukcija, tikimasi, prasidės šią vasarą ir bus baigta 2020 metais.

Per šią sankryžą iš Naujininkų, Rasų, Pavilnio ir kitų rajonų kasdien važiuoja apie 20 tūkst. vilniečių, taip pat nemažai sunkiasvorių automobilių.

Daugiau nei 8 mln. eurų projektui skirs Vilniaus savivaldybė, dar 22 mln. – Vyriausybė.

 
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.
Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
1 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
2 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Dariusz
Dariusz
2 metus

Logiskiausias sprendimas, pries statybu pradzia nukreipti sunkvezimius i aplinkeli per Juodsili ir Rudamina …. a bet jis gi dar nepastatytas “D

Arvydas Norkūnas
Arvydas Norkūnas
2 metus

Logiškesnis turbūt būtų sprendimas kuomet tarptautinė trasa į rytus paliktų dabartiniame būvyje, o Liepkalnio įkalnės viršūnė būtų nukasama. Dar geriau būtų triaukštės sankryžos sprendinys su paskirstomuoju žiedu dabartinėje sankryžoje.

Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button