Transportas

„CityBee“ automobilių parką papildė žalias „Žigulys“

1979 m. Japonijoje prekyboje pirmą kartą pasirodė „Sony Walkman“ nešiojamasis muzikos grotuvas, o Vilniuje buvo įkurtas pirmasis Lietuvoje fantastų klubas. Tais pačiais metais dienos šviesą išvydo ir šiandien „CityBee“ automobilių parką papildęs automobilis VAZ 2101, arba tiesiog „Žigulys“.

„Mėgstame nustebinti tiek klientus, tiek ir nesinaudojančius mūsų paslaugomis. Tiesa, tai darydami siekiame nenusibosti kitiems ir patiems sau. Kitaip tariant, jei jau pokštaujame – stengiamės, kad tai būtų nekasdienis juokelis, o veiksmas, sukuriantis ir emociją, ir patirtį“, – pristatydamas balandžio 1-osios pokštu tapusį automobilį, kuris visuomenei bus prieinamas tik ribotą laiką, sakė „CityBee“ vadovas Lukas Yla.

 

Naujoji senoji miesto bitė – tai 4 durų sedano tipo automobilis, kuris liaudyje anuomet buvo vadinamas kapeika.

Jo širdis – 1,3 l, 70 AG benzininis variklis. Jis senoliui iki 100 km / h įsibėgėti padeda per 18 sec.

Įdomu, kad VAZ 2101 nėra originalus kūrinys. Tai klonas, kurį sovietai be jokios gėdos pagamino žvelgdami į „Fiat 124“.

 

Dar prieš porą dešimtmečių senųjų „Žigulių“ Lietuvos keliuose buvo galima išvysti palyginti daug. Tuomet į jų pusę jauni žmonės net varu varomi nežiūrėdavo. Tačiau dabar aštuntojo dešimtmečio pabaigoje pagamintą automobilį išskirtinumo trokštantis jaunimas vis dažniau grąžina į miestų gatves.

Neįprastos transporto priemonės atsiradimas „CityBee“ automobilių parke balandžio 1 dieną  tapo savotiška bendrovės tradicija. Praeitais metais „CityBee“ pristatė negražiausiu automobiliu pasaulyje tituluojamą „Fiat Multipla“.

 
Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
0 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
4 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Karolina
Karolina
1 metus

Klasika 🙂 Citybee išvis nerealiai varo, tokiu tempu augant ir didinant asortimentą greit išvis nereiks savų mašinų 😀

Automobiliu entuziastas
Automobiliu entuziastas
2 metus

Tai klonas, kurį sovietai be jokios gėdos pagamino žvelgdami į „Fiat 124“.

Buvo sudarytas konkursas, kuriame dalyvavo keli užsienio automobilių gamintojai. Taip pat pretendentų modeliai praėjo visą ciklą skirtingų testų ir patikrų, kad išrinkti tinkamiausia. Ir laimėjo Fiat.

Valdžios tikslas buvo sukurti prieinamą, patikimą ir svarbiausia kokybišką tautos automobilį atsispyrus nuo užsienio kompanijų sukauptos ilgametes patirties automobilių projektavimo klausimais + pritaikyti SSSR realijoms. Ir jiems tai puikiausiai pavyko. Markę pasiglemžė stagnacija. Startas buvo puikus, bet ilgainiui industrija nesivystė.

Rimantas
Rimantas
2 metus

Pirmiausia, tai ne VAZ 2101, o VAZ 21011. 1,3 l. variklis buvo tik 2011, o 2101 buvo 1,1ltr. variklis. be to kėbulas (priekiniai posūkių žibintai, bamperis) 21011 modelio.
Antra – Lietuvoje nei anuomet, nei vėliau Žiguliukas “kapeika” vadinamas nebuvo.
Tai rusų išmislas – “kapeika”

Alfonsas
Alfonsas
2 metus

Nesamonė joks ne klonas, o FIAT gamykla Toljatyje Rusijoje, italai pastatė gamyklą.

Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button