Tai klonas, kurį sovietai be jokios gėdos pagamino žvelgdami į „Fiat 124“.
Buvo sudarytas konkursas, kuriame dalyvavo keli užsienio automobilių gamintojai. Taip pat pretendentų modeliai praėjo visą ciklą skirtingų testų ir patikrų, kad išrinkti tinkamiausia. Ir laimėjo Fiat.
Valdžios tikslas buvo sukurti prieinamą, patikimą ir svarbiausia kokybišką tautos automobilį atsispyrus nuo užsienio kompanijų sukauptos ilgametes patirties automobilių projektavimo klausimais + pritaikyti SSSR realijoms. Ir jiems tai puikiausiai pavyko. Markę pasiglemžė stagnacija. Startas buvo puikus, bet ilgainiui industrija nesivystė.
Pirmiausia, tai ne VAZ 2101, o VAZ 21011. 1,3 l. variklis buvo tik 2011, o 2101 buvo 1,1ltr. variklis. be to kėbulas (priekiniai posūkių žibintai, bamperis) 21011 modelio.
Antra – Lietuvoje nei anuomet, nei vėliau Žiguliukas “kapeika” vadinamas nebuvo.
Tai rusų išmislas – “kapeika”
Klasika 🙂 Citybee išvis nerealiai varo, tokiu tempu augant ir didinant asortimentą greit išvis nereiks savų mašinų 😀
Buvo sudarytas konkursas, kuriame dalyvavo keli užsienio automobilių gamintojai. Taip pat pretendentų modeliai praėjo visą ciklą skirtingų testų ir patikrų, kad išrinkti tinkamiausia. Ir laimėjo Fiat.
Valdžios tikslas buvo sukurti prieinamą, patikimą ir svarbiausia kokybišką tautos automobilį atsispyrus nuo užsienio kompanijų sukauptos ilgametes patirties automobilių projektavimo klausimais + pritaikyti SSSR realijoms. Ir jiems tai puikiausiai pavyko. Markę pasiglemžė stagnacija. Startas buvo puikus, bet ilgainiui industrija nesivystė.
Pirmiausia, tai ne VAZ 2101, o VAZ 21011. 1,3 l. variklis buvo tik 2011, o 2101 buvo 1,1ltr. variklis. be to kėbulas (priekiniai posūkių žibintai, bamperis) 21011 modelio.
Antra – Lietuvoje nei anuomet, nei vėliau Žiguliukas “kapeika” vadinamas nebuvo.
Tai rusų išmislas – “kapeika”
Nesamonė joks ne klonas, o FIAT gamykla Toljatyje Rusijoje, italai pastatė gamyklą.