Vilniaus rajono gyventojai, kurie dėl senyvo amžiaus, negalios ar neveiksnumo tam tikroje srityje negali patys nuvykti į Migracijos departamento teritorinį skyrių pateikti dokumentų dėl asmens tapatybės kortelės (ATK) ar paso išdavimo ar keitimo, turės galimybę gauti Migracijos departamento mobilią paslaugą – ATK ar pasą galės gauti ar pasikeisti iš anksto pasiūlytose seniūnijose.

Mobilios paslaugos teikimą rajono gyventojams arčiau gyvenamosios vietos inicijavo Vilniaus rajono savivaldybės tarybos Lietuvos lenkų rinkimų akcijos – Krikščioniškų šeimų sąjungos (LLRA-KŠS) frakcijos seniūnas Waldemar Urban ir Vilniaus rajono savivaldybės vicemerė dr. Danuta Narbut.

„Senyvo amžiaus, ligoti ar su negalia Vilniaus rajono gyventojai dažnai turi ribotas galimybes nuvykti į Migracijos departamento Vilniaus skyrių. Vilniaus rajone yra nemažai gyvenviečių, nutolusių nuo Vilniaus 30 ir daugiau kilometrų. Tai tikrai nemažas atstumas ir nemenkas iššūkis vyresnio amžiaus žmonėms ar asmenims su negalia. Gyventojai turės galimybę patogiai, jų gyvenamojoje vietovėje gauti paslaugas“, – sprendimą teikti migracijos paslaugas arčiau gyvenamosios vietos komentuoja LLRA-KŠS frakcijos seniūnas Waldemar Urban.

Susitikimo su Migracijos departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos direktore Evelina Gudzinskaitė metu buvo sutarta, kad mobili paslauga dėl asmens tapatybę patvirtinančių dokumentų išdavimo ar keitimo bus išbandyta pilotinėje seniūnijoje ir pasiteisinus tokiam sprendimui, pagal poreikį galėtų būti teikiama ir kitose seniūnijose.

„Tikrai suprantame tokį poreikį ir galime pabandyti tai įgyvendinti. Migracijos departamento darbuotojas su mobiliąja biometrinių duomenų registravimo įranga galės atvykti, pavyzdžiui į seniūniją ir ten nufotografuos, paims pirštų atspaudus bei priims gyventojų prašymus išduoti ar keisti dokumentą“, – sakė E. Gudzinskaitė.

Netrukus papildoma ATK ir pasų išdavimo paslauga bus išbandyta Sužionių seniūnijoje, į kurią kreipėsi jau daugiau nei 10 gyventojų, norinčių pakeisti ar gauti asmens tapatybę patvirtinančius dokumentus. Vėliau tokia galimybė numatoma ir kitose nuo Vilniaus nutolusiose seniūnijose.

Vicemerė D. Narbut džiaugiasi, kad pasiūlyta idėja sulaukė palaikymo ir gyventojai naudojasi šia galimybe.

„Atstumas nuo Sužionių seniūnijos iki Migracijos departamento Vilniaus skyriaus – virš 40 km. Tikrai ne visi vyresnio amžiaus asmenys turi galimybę, bet dažnam ir sveikata neleidžia nuvykti tokį kelią dėl naujo paso. Džiaugiamės, kad ši mobili paslauga palengvins Vilniaus rajono gyventojams asmens dokumentų gavimą arčiau jų gyvenamosios vietos. Gyventojai patirs mažiau streso, sutaupys laiko, o ir galės be trikdžių gauti paslaugas“, – sako D. Narbut.

Svarbu atkreipti dėmesį, kad norint pasinaudoti Migracijos departamento mobilia paslauga, bus reikalinga išankstinė registracija seniūnijoje.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

1 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar Vilniaus oro uoste reikalinga požeminė geležinkelio stotis?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist