Miestas

Vyriausybei siūloma nepritarti Vilniaus metro pripažinimui ypač svarbiu projektu

Susisiekimo ministerija siūlo Vyriausybei nepritarti Seimo nutarimo projektui dėl Vilniaus metro pripažinimo ypač svarbiu projektu. 

Neigiamą išvadą pernai gruodį jau pateikė ankstesnės kadencijos Ministrų kabinetas, tačiau naujo  Seimo valdyba šiemet pakartotinai kreipėsi į Vyriausybę, BNS pranešė ministerija. 

Pasak jos, Vilniaus savivaldybė nėra priėmusi sprendimo dėl metro poreikio, o tai yra būtina sąlyga Seimui pripažįstant projektą ypatingos valstybinės svarbos projektu. Savivaldybė teigia taip pat nepritarianti Seimo narių iniciatyvai. 

 

Praėjusios kadencijos 32-iejų įvairioms frakcijoms priklausančių Seimo narių parengtame nutarimo projekte siūloma pripažinti Vilniaus metropoliteno projektą ypatingos valstybinės svarbos projektu ir pasiūlyti Vyriausybei pradėti jo įgyvendinimą. 

Parlamentas 2018 metų rudenį priėmė Metropoliteno įgyvendinimo įstatymą ir sudarė sąlygas privatiems investuotojams imtis metro statybų. Jų reglamentavimas įsigaliojo 2020 metų pradžioje.   

Metro rėmėjai yra sakę, kad Vilniuje nusprendus tiesti metro linijas, būtų atvertas kelias šimtų milijonų eurų vertės investicijoms, jis miestą išlaisvintų iš spūsčių. 

 

Tačiau metro kritikai teigė, kad statybos neatsipirks, metro naudosis nedaug žmonių, statybos pakenks paveldui. 

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.
Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
33 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

 

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
43 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Tomcius
Tomcius
1 mėnesį

Na tai ok lauksim kai visas miestas spustyse sedes ne po valanda o po 2-3h gal tada kas pajudes … Nesuprantu kodel delsia visa sita reikala ar cia tik del pinigu ar del savo naivumo, kad kazkas gali buti geriau uz metro 🙂 … autobusu pripirko niekas nepasikeite, gatves platina ir tiesia naujus kelius sraiges tempu ir to kokia nauda ? daugiau triuksmo, daugiau tarsos, nes kazkiek didesnis pralaidumas, na ka dar sugalvos ? 🙂 …. seriously manau tikrai atejo laikas ilgalaikiui upgreidui sostinei. Kol dar yra laiko geriau statyti dabar, nes ne metus ir 2 uzims, kol daugiau yra… Skaityti daugiau

liteproof
liteproof
1 mėnesį

Tramvajai, lightrail? Oj ne, gi šachtos po žeme iškart visas Vilniaus problemas išpręs. /s

Vytautas
Vytautas
1 mėnesį

Nereikalingas projektas. Pabaikite pradėtus projektus ir platinkite esamas gatves. Kainuos pigiau, bet naudos bus daugiau 👆

Robert
Robert
1 mėnesį
Atsakinėti į  Vytautas

Gatvių platinimas yra praeitis, Minskas, ulan batoras, modernūs miestai siekia kuo labiau sumažinti automobilių kiekį.

VILNIUS-MINSKAS 2
VILNIUS-MINSKAS 2
1 mėnesį
Atsakinėti į  Robert

RUSIJOJE MILIJONINIUOSE MIESTUOSE NEBESTATO METRO….NEBEPASITEISINA….METRO IKI KIEKVIENOS GATVES NENUTIESI…PVZ METRO EINA UKMERGES GATVEJE O TAU REIK I BALTUPIUS AR JUSTINISKES …KOKIA PRASME VAZIUOT METRO ??? ZMOGUS RENKASI AUTOBUSA O METRO VEZA ORA…DEL TOS PACIOS PRIEZASTIES FAKTISKAI RUSAI NEBEPLECIA METRO ISSKYRUS MASKVA IR PETERBURGA, KITUOSE MIESTUOSE PABANDE , NUTIESE PO LINIJA IR TUOM VISKAS BAIGESI.

geeeer
geeeer
1 mėnesį

ne is jusu pinigu statis metro koks jum skirtumas

Senas Vilnietis
Senas Vilnietis
1 mėnesį
Atsakinėti į  geeeer

Tada kam kažkoks statusas reikalingas ? Tegul privatininkai ir stato ir eksplotuoja, kas trukdo ?

MikrorajonVibes
MikrorajonVibes
1 mėnesį
Atsakinėti į  Senas Vilnietis

Kai privatininkai pradės kelius statyti ir autobusus pirkti, galėsim pradėti kalbėti apie metro statymą iš privačių lėšų. Kol automobilistams yra tiesiamos/pertiesiamos gatvės masiškai, tol būkite pasiruošę girdėti ir argumentų už viešojo transporto statymą iš biudžeto lėšų.

Senas Vilnietis
Senas Vilnietis
1 mėnesį
Atsakinėti į  MikrorajonVibes

Aš rašiau ne apie tai iš kokių lėšų turi būti finansuojama, o apie tai, kad ir savivaldybės ir Lietuvos biudžeto pinigai yra mūsų pinigai, todėl parašymas, kad ne is jusu pinigu statis metro koks jum skirtumas,
reiškia statymą iš privačių lėšų

VILNIUS-MINSKAS 2
VILNIUS-MINSKAS 2
1 mėnesį
Atsakinėti į  MikrorajonVibes

PASIZIUREK I VILNIAUS MIESTO BIUDZETA…..KELIAMS TIESTI, PRIZIURETI 2021 SKIRTA NET…3 MLN EURU , NEJUOKAUJU…CIA METRO STOTIES BILIETU KIOSKELIO NEPASTATYTUM….NEREIK SVAIGTI KOSMOSU KAI ESAME TOOOOOTALUS UBAGAI….JEI GYVENI BENDRIKE IR ESI BEDARBIS NESAKAI GI…PSIO VAZINESIU TIK TESLA….NA TU TIESIOG KLIEDI NES NA FIZISKAI NETURI PINIGU…TAS PATS IR SU VILNIUMI…CIA TOOOTALUS UBAGYNAS SU ISLUZUSIOMIS GATVEMIS IR SALYGATVIAIS, APLEISTAIS DAUGIABUCIU RAJONAIS IR NUSEPUSIAIS PASTATAIS , CENTRE KRINTANTYS BALKONAI TINKLAIS PARAISIOTI…VISUR TOTALI NESVARA IR NETVARKA…VIEN KO VERTOS SNIPISKES !!!!!! CIA JUK VILNIAUS CENTRAS !!!!! NET KAIMUOSE TOKIO APSILEIDIMO NERA….METRO…JUOKINGA….

VILNIUS-MINSKAS 2
VILNIUS-MINSKAS 2
1 mėnesį
Atsakinėti į  geeeer

NA JEI PRIVATININKAI STATYS TE STATO O VILNIUS ….VILNIUS GATVIU STATYBAI, PRIEZIURAI 2021 SKYRE NET 3 MLN EURU !!!!!! 1500 GATVIU IR 3 MLN….IS JU NET 500 KM ZVYRUOTOS …..KOKS DAR METRO VAIKAI ???????????

Kęstutis
Kęstutis
1 mėnesį

Gal iškart kosmodromą ? New Vilnia – Marsas?

MikrorajonVibes
MikrorajonVibes
1 mėnesį
Atsakinėti į  Kęstutis

Kaip gi tokia tema be lėkštų sovietikų bajerių iš lėkštų sovietinių filmų 😀

Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button