Antrasis kūrinys atkartoja tik kitu masteliu ir meniniu lygiu garsiąją Louise Bourgeois „Maman“ Otavoje prie Nacionalinės galerijos. Tik ten vorė su kiaušinių krepšeliu.
Lietuvos skulptūros istorijoje tokios eigos tarpsnis – ar jis turės išliekamąją vertę, ateities reikalas. Žinoma, tokie trimačiai objektai yra ir jų neišvengsime – reikia manyti, autoriai suvokia savo darbo vertingumą.
Antrasis kūrinys atkartoja tik kitu masteliu ir meniniu lygiu garsiąją Louise Bourgeois „Maman“ Otavoje prie Nacionalinės galerijos. Tik ten vorė su kiaušinių krepšeliu.
Pirma prajuokina, antroji kiek baisoka, bet matyt toks ir sumanymas. Man netrukdo, tegu tik kuria žmonės.
Daugiau skulptūrų, apgailėtina su mūsų kultūros stoka. Kaunas labiau pasižymi kultūra
Lietuvos skulptūros istorijoje tokios eigos tarpsnis – ar jis turės išliekamąją vertę, ateities reikalas. Žinoma, tokie trimačiai objektai yra ir jų neišvengsime – reikia manyti, autoriai suvokia savo darbo vertingumą.
tai yra tiesiog estetines siukles, neturincios jokios vertes.
Nei juoktis,nei verkt nuo tokių nesąmonių,opiumas liaudžiai,pasityčiojimas iš tikrojo meno
Dar mat neužteko paminklo vamzdžiui tai turėsime betono maišyklę
Ką reiške tas apvalus daiktas didelis ,tai betono maišytuvas buvęs.
Baisiau ir negali būti. Tai bent menas
Apgailėtina.