Miestas

Vilniaus viešojo transporto vadovas: nežinome, kaip profesinė sąjunga leidžia mūsų pinigus

Įmonės „Vilniaus viešasis transportas“ (VVT) direktorius Darius Aleknavičius tikina, kad Vilniaus viešojo transporto profesinė sąjunga nebuvo linkusi bendradarbiauti ir pasirinko nepasitenkinimą reikšti viešai. Jo teigimu, profesinė sąjunga neinformuoja, kaip leidžiami VVT jai skiriami 80 tūkst. eurų per metus.

 „Visuomet pasisakėme tik už taikų dialogą, tą patį akcentuodavome visose derybose ir kolektyvinio ginčo komisijos posėdyje. Taip pat siūlėme profesinei sąjungai įvairius kitus variantus, taip pat ir tarpininkavimą arba darbo arbitražą. Deja, pati profesinė sąjunga pasirinko baigti derybas ir uždaryti šitas duris ir eskaluoti problemą žiniasklaidoje ir įmonės viduje“, – po susitikimo R. Šimašiumi kalbėjo D. Aleknavičius.

Jis kvietė profesinę sąjungą grįžti prie derybų stalo ir ieškoti vairuotojų darbo sąlygas gerinančių sprendimų.

 

R. Šimašius pažymėjo, kad Vilniaus viešojo transporto vairuotojų profesinė sąjunga viešąsias nepasitenkinimo akcijas pastarosiomis savaitėmis organizavo iš VVT gaunamomis lėšomis.

 „Iki šiol profesinės sąjungos gauna apie 80 tūkst. subsidiją per metus iš VVT ir tai leidžia joms darytis ir tas viešas akcijas, kurios vyksta. Aš, tiesą sakant, nesu iki galo tikras, ar sąžininga, kai Vilniaus miestas moka „Susisiekimo paslaugoms“, kad jos sumokėtų VVT už tai, jog paskui beveik 100 tūkst. eurų būtų skirta ne naujam autobusui įsigyti ir darbuotojų sąlygas gerinti, bet profesinės sąjungos subsidijai“, – kalbėjo Vilniaus meras.

D. Aleknavičius patikino, kad VVT neprivalo mokėti šios subsidijos – tai esą įmonėje susiformavusi praktika. Jo teigimu, VVT nežino, kaip profesinė sąjunga leidžia šias lėšas.

 

„Už šitas skiriamas lėšas profesinė sąjunga nei įmonei, nei visuomenei nėra pateikusi ataskaitų, kur tos lėšos buvo panaudojamos“, – sakė VVT direktorius.

ELTA primena, kad praėjusią savaitę prie Vilniaus miesto savivaldybės vyko pusantros savaitės trukęs Vilniaus viešojo transporto vairuotojų streikas. Jo metu reikalauta gerinti darbo sąlygas ir kelti atlyginimus. D. Aleknavičius trečiadienį patvirtino, kad atlyginimų skirtumas tarp ilgai dirbančių ir naujų vairuotojų kartai viršija 70 proc.

Lukas Juozapaitis (ELTA)

 
Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
19 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
3 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Vytautas
Vytautas
26 dienas (-ų)

Geriausia gynyba – puolimas ir kaltinimai?

Maksas
Maksas
27 dienas (-ų)

O kas kaltas kad toks skirtumas atliginimuose ?
Gal darbdavis , kuris negali organizuoti gera ir tinkama apmokėjimą ?

Alice
Alice
27 dienas (-ų)

Tai sakot kad pagrasinus atimti finansavimą iš profsąjungos, problema išsispręs ir tie geresnių sąlygų norintis darbuotojai nutils? Žinau vieną kaimyninę šalį, kur p. Dariaus vadovavimo stilius ir požiūris greičiausiai labai tiks.

Paskutinį kartą redaguota 27 dienas (-ų) (Alice)
Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button