Kovo 1 d. atsidarys „Sodros“ Vilniaus klientų aptarnavimo skyrius, Laisvės pr. 28. Po remonto gyventojų laukia funkcionali klientų aptarnavimo salė. Daug dėmesio skirta pastato pritaikymui žmonėms su negalia.

„Remonto metu siekėme atlikti kuo daugiau darbų, skirtų paslaugų prieinamumui žmonėms su negalia gerinti. Įrengti taktiliniai takai, šiuo metu gaminamas taktilinis stendas akliesiems ir silpnaregiams. Atsirado du pandusai vežimėliams, durys atsidaro automatiškai ir žmonės turintys judėjimo negalią galės lengviau patekti į pastatą pro abu įėjimus.

Suplanuotas patogus erdvių ir baldų  išdėstymas, tinkami tarpai judėti su neįgaliojo vežimėliu. Klientų aptarnavimo vietų stalai suprojektuoti tokio aukščio, kad būtų patogu privažiuoti žmonėms vežimėliuose“ – sako „Sodros“ Klientų aptarnavimo valdymo skyriaus vedėja Jurgita Leikienė.

Ateityje planuojama sukurti dar daugiau patogumų žmonėms su negalia – pavyzdžiui, prie lifto bus įrengtas mygtukas su garsiniu signalu.

Vilniaus klientų aptarnavimo skyriuje Laisvės pr. 28 per mėnesį apsilanko beveik 6 tūkstančiai „Sodros“ klientų. Čia galima pateikti prašymus ir kitus dokumentus pensijoms ar išmokoms gauti, kreiptis dėl pažymų ar kompensacijų, konsultuotis su specialistais.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

19 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar Vilniaus oro uoste reikalinga požeminė geležinkelio stotis?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist